De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 18-01-2002, 16:48
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

misschien plaats voor Verstappen bij Toyota

Quote:
Mika Salo said in an interview with F1Racing.net in Valencia that he would want to have Jos Verstappen to join Toyota as a testdriver if he wouldn’t be able to stay at Arrows.

Verstappen’s position for next seson is still insecure, though he has a contract. Mika Salo was in the same position in the beginning of 1999, when we was sacked bij Tom Walkishaw, a week for the Australian Grand Prix.

“It is sad what Tom is doing,” said Salo. “But to be honest I hope Jos will not be driving at Arrows, because I want him to join Toyota as a testdriver. I really like Jos,but of course it is not my team and not up to me to decide, but I defintly want Jos to drive for us.”

Jos Verstappen and Mika Salo know eachother very well. They drove together for Tyrrell in 1997.
Alhoewel ik wel betwijfel of iemand met de leeftijd van Verstappen baat heeft bij een job als testrijder. Een jonge piloot kan met testen F1-ervaring opdoen. Voor Jos zou het weer een jaar verloren zijn.

airco
Old 18-01-2002, 19:22
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Pure propaganda , das gewoon omda
Jos en Mika vrienden zijn !
Reply With Quote
Old 18-01-2002, 19:29
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Trouwens een serieuze blamage voor Joske. Als teammaat van Salo in '97 bij Tyrell werd Joske als de 'betere' bestempeld (wat wel niet echt het geval was, getuige Salo's punten in Monaco)

Maar moest hij testrijder worden, is z'n carrière zeker voorbij. Dat komt hij niet teboven. Nuja, beter dan gewoon niets eh.
Old 18-01-2002, 20:21
TiBo's Avatar
TiBo TiBo is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Finish
Maar moest hij testrijder worden, is z'n carrière zeker voorbij. Dat komt hij niet teboven.
Volledig mee eens! Jos wordt er niet jonger op en al die tijd dat hij van team naar team springt laat hij niets zien hé.

Ik zou hem wel eens in een goede auto willen zien zitten. We lachen dikwijls, ... maar wat als hij de auto krijgt en het goed doet?
Het zou mij als Belg toch wel een beetje pijn doen, maar als de jongen talent heeft ..........
Old 18-01-2002, 21:13
Alain's Avatar
Alain Alain is offline
De Paddock Regular

Ik ben nu niet echt een fan van Verstappen maar kan me wel herinneren dat hij in het verleden mooie dingen heeft laten zien. Hij reed bij Arrows voor dat ie naar Tyrrell ging en heeft dat seizoen enkele malen hoge ogen gegooid met een niet echt competitieve wagen. Ik herinner mij het beste de GP van Argentinië waar hij in de top 6 reed en het tempo van de McLarens kon volgen.
Ik denk dat ie toch wel wat meer in zijn mars heeft dan dat er over hem gezegd wordt. Ik geef hem alleszins het voordeel van de twijfel.
En moest ie zijn plaats verliezen bij Arrows zou testen bij Toyota niet slecht zijn.
Reply With Quote
Old 18-01-2002, 21:19
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Jos heeft inderdaad zijn momenten gehad.
Hij was niet zo slecht.
En dit staat niet voor niks in de verlden tijd he.

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 18-01-2002, 21:20
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Ik heb dit al eens gezegd : in mijn ogen is hij alleszins minder goed dan onze Thierry Boutsen.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 18-01-2002, 21:20
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
laten we zeggen katayama was ook niet slecht

Reply With Quote
Old 19-01-2002, 01:52
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Nou zo gek is dit nog niet, qua gedachte dan.

Toyota heeft laten weten op dit moment tevreden te zijn met hun huidige testcoureur, de novice Ryan Briscoe. Voornamelijk voor de duurtesten.............................

Op het gebied van de ontwikkeling zijn ze nog op zoek naar een testcoureur, eentje met ervaring. Staat vandaag in de autosport...........
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 19-01-2002, 04:46
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by raceboy
laten we zeggen katayama was ook niet slecht
Eerlijk, ik vond Katayama ook niet zo slecht, hij had een beetje de stijl van Prost maar dan trager; hij hing gewoon te traag een bocht in maar zo ver ik me kan herrineren heeft hij ook nog goede momenten gehad bij Tyrrel.
Reply With Quote
Old 19-01-2002, 04:57
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

das te lang geleden zene, da hebek nimmer onthouden.

airco
Old 19-01-2002, 05:43
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Ik heb Katayama leren apprecieren na een een onboard camera beeld van z'n voeten, schitterend tip-hiel werk; Poetry in motion!
Reply With Quote
Old 19-01-2002, 10:58
Bam-Bam Bam-Bam is offline
De Paddock Rookie

waarzegger Bam-Bam

On 12-01-2002 Bam-Bam wrote
Quote:
Volgens mij wordt het met die McNish bij Toyota niks en kan Jos -mocht hij geen zitje hebben voor 2002- daar wel nog terecht.
Voor verdere voorspellingen kan je altijd bij Bam-Bam terecht, 15 euro voor een sessie van een kwartiertje.
Reply With Quote
Old 19-01-2002, 11:18
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

jah

al is het momenteel enkel nog maar als testrijder he. Dus McNish ligt nog niet buiten. Maja, tzou nie onlogische zijn moest McNish vervangen worden door de ervaren testpiloot moest Verstappen het slecht doen.

airco
Old 19-01-2002, 17:20
Alain's Avatar
Alain Alain is offline
De Paddock Regular

Als ik dat hier zo lees is al een deftig oordeel geveld over McNish alvorens een meter in een GP gereden te hebben.
Ik ken hem al jaren en volgens mij is ie een van de beteren van het veld. Omdat ie niet gekend is wil daarom niet zeggen dat ie per definitie niet goed is.
en...katayama niet zo slecht vinden is in mijn ogen hetzelfde zeggen als Riccardo Rosset niet zo slecht vinden....
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules