![]() |
|
|
||||
|
||||
Boucles de Spa
Wie zou er geïnteresseerd zijn om met Pascal en mij (die al zeker gaan) mee te gaan naar de Boucles de Spa?
Vrijdag zal het voor de schoolgangers waarschijnlijk niet gaan, maar dan gaan Pascal en ik toch al zeker kijken. De zaterdag kunnen de schoolgangers dan eventueel ook opgepikt worden... |
|
|||
|
|||
Help !!
Ik kan vrijdag alleszins meegaan....maar... ik moet zowel zaterdag als zondag de nacht doen. Om 22.00 uur beginnen. Ik kan dan enkel zaterdag tijdens de dag meegaan en moet zeker om 22.00 uur beginnen werken !!!! C U |
|
||||
|
||||
ik ga mee !!
|
|
||||
|
||||
ik ga onder voorbehoud mee. overmorgen weet ik het wel .
|
||||
|
||||
Wanneer is dat weeral?
|
|
||||
|
||||
16 en 17 februari 2002... Blijkbaar rijden ze de vrijdag niet meer...
Dan gaan we zaterdag overdag eh :-) Zie ook hier : http://www.rally-live.com/2001/fr/he...11132224.shtml Enne Pascal, we zorgen er ZEKER voor dat je op tijd op je werk bent hoor... Last edited by Sennake; 29-12-2001 at 20:47. |
|
|||
|
|||
TIMING
Zaterdag 16/02/02 : (10.00 - 21.19 uur) Drie rondes van drie proeven (STOUMONT (24km) - BODEUX en WANNE) met als afsluiting een dubbele passage over de CLEMENTINE. Zondag 17/02/02 : (09.00 - 17.00 uur) Twee rondes van drie proeven (SPA - REDOUTE - HARZE) met als afsluiting een dubbele passage over de CLEMENTINE. SERVICEPARK : SPA HERGROEPERING : Zaterdag in STAVELOT en Zondag in SPA. De hergroepering en service van de eerste tien zal gecentraliseerd worden in een tent en dit om het spektakel gemakkelijker te kunnen volgen. C U |
|
||||
|
||||
![]() Ok, wie gaat er nu mee met Pascal, Werner en mezelf? Het betreft zaterdag 16 feb tot een uur of pakweg 16.00-17.00, want Pascal moet die avond nog werken en ik moet nog naar een verjaardagsfeest... Het is dus eigenlijk meer een "initiatie" in het rallysport-kijken voor beginners onder de "kundige leiding" van Pascal en ik :-) |
|
||||
|
||||
OK. Ik zal er zijn. Mijn eerste rally ervaring.
![]() De details over uur en plaats van afspraak regelen we de 15de wel. |
|
||||
|
||||
Ik vrees dat mijn weekend al volgeboekt is : de zaterdag : korfbal en zondag ook al korfbal.
|
|
||||
|
||||
Johan,
Mijn weekend zat ook al vol, mar ik heb gewoon het een en ander afgbeld. ![]() Een paar mensen deden wel wat ambetant, maar so what. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Straks efkes telefoneren ....
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Yep, ik krijg ook mijn rally-ontmaagding op de Boucles de Spa. 1 van mijn nieuwe collega's is een ex-rally marshal...........dus die gaat mij eens haarfijn uitleggen hoe het een en ander werkt........
Mobieltjes mee!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ok, wie er mee gaat naar Spa dient om 7.00 uur bij mij thuis te zijn, want dan vertrekken we.
Een beetje uitleg : * vertrek om 7.00 uur - aankomst te Spa om 8.00 uur * bekijken van het startersveld en verschillende stands van 8.00 uur tot ten laatste 9.00 uur (ook kopen van tickets : € 20) * vertrek naar SS1 (Stoumont) om 9.00 uur. Ten laatste ter plaatste om 9.30 uur. Doorkomst van de 000-wagen om 10.10 uur. Na ongeveer 20 auto's zullen we zien of we SS3 halen. Indien dat niet lukt rijden we naar de service area in Spa. Dit scenario herhaalt zich 3 keer. Als we de eerste keer SS3 niet halen kunnen we op SS1 wat langer blijven. Uiteraard gaan we wel niet 3 keer op dezelfde plaats staan !!! Na de laatste service in Spa (omstreeks 18.00 uur) hebben we de keuze : ofwel huiswaarts keren ofwel nog één keer de Clémentine bekijken. (18.36 uur) De 2e doortocht van de Clémentine halen we zeker NIET. Dat is het zo'n beetje. Morgen in JPR is er ook nog een vergadering over deze Paddock meeting te Spa. See you tomorrow!!! PS : ik zal copiloot moeten spelen dus er moet wel iemand vrijwilliger zijn om te rijden :-) |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|