![]() |
|
|
||||
|
||||
***IT 5/7/2007: de foto's***
Enkele foto's van de IT van vandaag. Spijtiggenoeg ben ik maar 20min kunnen gaan kijken door het slechte weer en mijn vakantie werk...
Een uitstapje van de Prospeed-Porsche van Penders/Lamot: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Weet iem miss of ze bij Prospeed een hoger geplaatste achtervleugel aan het testen waren vandaag??? (zie onderste foto)
|
||||
|
||||
Dat is idd niet de welbekende "GT3-vleugel" ". Is dit de nieuwe vleugel uit het peperdure upgrade-pakket van Porsche voor de GT3's?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Steekt die vleugel niet boven het dak uit?
|
|||
|
|||
Foto's van de testdag van vandaag op Zolder. Rest is op mijn site te vinden.
|
||||
|
||||
In dat geval zou de wagen niet conform zijn denk ik. Maar die achtervleugel bleef volgens mij zker onder het dak (spijtiggenoeg heb ik hier geen foto's van).
|
||||
|
||||
Onze foto's van de vrije donderdagtraining in Zolder op 05.07 staan ookonline
Enkele teaserkes: ![]() ![]() ![]() Sportieve groetjes & veel plezier, I & I ![]()
|
|