De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Technisch hoekje
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #1  
Old 22-08-2007, 16:50
Pölö's Avatar
Pölö Pölö is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 37
Remsysteem Golf 2

Momenteel ben ik bezig met een Golf 2 klaar te maken ter vervanging van mijn Poloke voor de Eran (of moet ik Skylimit zeggen?) circuitdagen op Zolder.

Ik heb als basis een gewone 1.8 (90pk) maar heb die al vervangen door een 1.8 16V motor.

Nu volgt dus het remsysteem. Vooraan heb ik het 256mm systeem van de latere 16V's en achteraan 16V remschijven ter vervanging van de trommels.

De Golfjes hebben een automatische remdrukregelaar, afhankelijk van het gewicht op de achterste as.

Ik had gedacht om deze automatische regelaar te vervangen door een handmatig in te stellen regelaar. Maar er zijn 4 uitgangen aan de hoofdremcilinder, en dus lopen er 2 leidingen naar de achterremmen, maar de drukregelaar heeft maar 1 in en uitgang...

Wat voor hoofdremcilinder moet ik gebruiken?
Gebruik ik de originele en laat ik 2 uitgangen samenkomen om er dan de drukregelaar tussen te plaatsen en daarna terug te splitsen?
Gebruik ik een hoofremcilinder met 1 uitgang, om die dan te splitsen naar de voor en achterremmen?
Of gebruik ik een remcilinder met 2 uitgangen?
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 20:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.