![]() |
|
|
||||
|
||||
WRC Prono 2008 - nieuwe coördinator gezocht
Nu het nieuwe WRC seizoen met rasse schreden nadert, hoogtijd voor het volgende.
De Paddock is op zoek naar iemand die gedurende gans het jaar de online WRC Prono 2008 wil coördineren. Gezien het toegenomen aantal activiteiten in het modelbouwgedeelte van De Paddock, kom ik er gewoon niet meer aan toe om één en ander te garanderen voor een vlot verloop van het spel gedurende gans het seizoen. Daarom deze oproep. Wat moet je doen? Een excel sheet bijhouden met daarin alle prono-deelnemers, de rallies, de top-3 enz. De punten en klassement worden dan automatisch berekend. Op zichzelf is dit niet zo moeilijk. Verder wordt er gevraagd om de prono goed bij te houden en te coordineren, dit wil zeggen: - niet te lang na het rallyweekend (enkele dagen max) de resultaten online zetten - ervoor zorgen dat er ruim voldoende op voorhand een thread beschikbaar is waarin de mensen kunnen spelen - een zekere vorm van neutraliteit kunnen garanderen bij het verbeteren Lid zijn van De Paddock vzw is geen must, maar wordt wel aanbevolen. Dit geeft immers de mogelijkheid om de resultaten als jpg op te laden enz. Indien je denkt dat je jezelf hiervoor kan engageren, dan vernemen we dat graag. Makkelijkst kan je me een PM sturen met een korte uitleg waarom je net aan jou deze prono zouden moeten toevertrouwen. ![]() Het is met spijt in het hart dat ik dit berichtje moet tikken, want ik heb het altijd graag gedaan. Het werk achter de schermen en de eerlijkheid gebieden me om de fakkel nu door te geven. Eén en ander wil natuurlijk niet zeggen dat je er helemaal alleen zal staan. Ikzelf zal immers nog wel een oogje in het zeil houden vanop een afstand en zal beschikbaar blijven om te helpen indien nodig. |
|
||||
|
||||
Guido,
In de eerste plaats wil ik je bedanken voor je inzet en vele werk dat je voor ons plezier zolang gedaan hebt! Zeker als je weet dat het toch vrijwilligerswerk is. Het wordt van harte gerespecteerd! Dank U, Pinzie |
|
||||
|
||||
Rally Prono 2008
Hallo Guido,
Vooreest wens ik u van harte te bedanken voor het mooie en stipte werk aangaande de Prono. P.S. M'n sollicitatie bevat blijkbaar teveel characters voor een P.M. Check dus even uw MailBox a.u.b. Regards, 555 |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|