![]() |
|
|
||||
|
||||
Ferrari de eerste 3 races met F1-2001
Bij Ferrari loopt de ontwikkeling duidelijk niet zoals gepland. De F1-2002 heeft al een aantal verschillende technische problemen gekend. Daarom is er nu besloten om te wachten mee de introductie van de F1-2002 tot in Imola.
Quote:
airco
|
||||
|
||||
de wagen van 2001 is goed genoeg om het nog drie races uit te houden tegen de concurrentie. en met hun nieuwe onderdelen, denk ik dat het nog moeilijk genoeg zal blijven voor de andere teams
|
|
||||
|
||||
Dat is mijn mening er ook over. Alhoewel we niet zullen moeten verwachten dat Ferrari iedereen overklast. Maar als Schumacher na 3 races 15 punten heeft, dan zal het gat met de leider hoogstwaarschijnlijk geen onoverkomelijke kloof zijn. Als ze met de F1 2002 zouden rijden, en die is idd supersnel, maar begeeft het 2 keer, dan hebben ze maar 10 punten.
Volgens mij de beste keuze die Ferrari kon maken. airco
|
||||
|
||||
Ze kunnen bijvoorbeeld Barichello laten starten in de 2002.
Valt het mee, wint hij de eerste 3 races, nix verloren dan, concurrenten pakken minder punten. Begeeft hij het, neemt Schumacher toch gewoon zen punten. Vinnek persoonlijk wel ff een goede redenering ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Euhm, ik denk dat het reglement niet toelaat dat je met 2 'verschillende' wagens rijdt...
|
||||
|
||||
Ik zou niet weten waarom niet?
Trouwens, 2 identieke wagens bestaan niet! |
|
||||
|
||||
ik dacht dat ooit ergens gelezen te hebben...
![]()
|
||||
|
||||
Ferrari begint dus met het F2001b chassis dat Schumacher verleden jaar al gebruikte in Japan. En met succes.
Het is een doorge-evolueerd chassis met onderdelen van de F2002. Chsssis nummers voor Australie zullen zijn: 214 Reserve wagen 215 Michael Scumacher 216 Rubens Barichello |
|
||||
|
||||
Ik weet het nog zo net niet. Drie races met een "oude" wagen? Hmmmm... riskant. Hoewel het natuurlijk wel beter is dan drie races te moeten uitvallen.
Volgens mij zal het gat (als er al een is, natuurlijk), niet erg groot zijn. Ik zou zelfs durven zeggen dat de eerste rij in Australië rood en zwart-zilver zal zijn. (I am a dare devil, am I not ![]() *mod*: typo ![]() Last edited by FleaBite; 26-02-2002 at 23:35. |
|
||||
|
||||
In tegenstelling tot wat misshien vele denken zal et ni de ferrair van 2001 zijn die meerijdt, maar een 2001B, die volgens mij dicht zal aanleunen bij de 2002 versie.
Als ik me niet vergis is voor 2001B zelfs een volledig nieuw chassis gebouwt. Dus buiten Het motorblok en de Versnellingsbak zal de ferrari heel snel gaan, en zal er denk ik nog steeds een kloofje zijn tsn ferrari en de rest (wat ik absoluut niet hoop, ni omdak iets tegen ferrari heb, eerder omdak hoop op een spannende race)
|
||||
|
||||
Volgens mij wordt het één grote catastroof voor Ferrari...ik weet nie wa ik zo moet denken van het starten met de b-versie van vorig jaar...
|
|
||||
|
||||
spanning alom en het seizoen is nog geeneens begonnen.
Wat willen we meer ? ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
airco
|
||||
|
||||
Ge gaat mij ni vertellen dat ferrari me dezelfde wagen als in suzuka gaat starten hé...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|