De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Driver's seat & Trackdays
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #1  
Old 09-02-2002, 12:23
laurent's Avatar
laurent laurent is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2001
Location: Asse
Posts: 1,086
Klubkampioenschap

Ikke, de Mega-Rookie (ofte compleet groentje).....
start vanavond in het MAK Klubkampioenschap Karting....
first of all, good luck to myself...
second of all, als t de moeite is wa'k presteer, dan laat k het hier weten.....
__________________
That's right... Taunt the professional ass kicker.
Reply With Quote
  #2  
Old 10-02-2002, 14:51
laurent's Avatar
laurent laurent is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2001
Location: Asse
Posts: 1,086
Leuk raceje....
15 teams, gelukkig heel lang circuit....
Ikke heb de start genomen. Alles verloopt vlot, tot de 4 bocht, k had een plaats of 3 gewonnen, van 12 naar 9, en dan gooit iemand de deur dicht. Alles trug kwijt, en gedwongen tot een inhaalrace.
Plaats na plaats winnen, uiteindelijk trug tot een 10de plaats gekomen, en na 27 minuten ne wissel.

Mijne maat neemt over, maar rijdt iets trager dan ik. Ik heb een ongelooflijk gewichtsvoordeel. 49 kg tov 75kg... We blijven goed draaien, tot een ronde of 5 voor eht einde, waar mijn maat heel hard het decor wordt ingeknald door kart nummer6. Veel afzien, maar op de atnden bijten. Hij was misschien beter binnengekomen, want de laatste rodnes heeft hij gereden met de tranen in de ogen.

Uiteindelijk een 11de plaats, maar aangezien de winnaar (Serge) zijn eerste plaats afstond, toch nog opgeschoven naar een 10de plaats...

Greetz,

Laurent
BAN-RacinG
__________________
That's right... Taunt the professional ass kicker.
Reply With Quote
  #3  
Old 10-02-2002, 16:49
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
op welk circuit was dat? Ennuh wat hebben evt. andere paddockers gepresteerd?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #4  
Old 10-02-2002, 17:03
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock
 
Join Date: May 2001
Location: St. Kat. Waver
Posts: 5,490
Het was bij JPR in St. Niklaas.
En nadat Serge zijn eerste plaats afstond heeft Paddock lid Witte de beker voor plaats 1 in ontvagst mogen nemen.
Zelf was ik er niet bij wegens andere verplichtingen (zie Belcar forum) maar voor race 2 ben ik paraat saman met Pascal en Sennake als team Paddock.
__________________

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
  #5  
Old 10-02-2002, 18:39
laurent's Avatar
laurent laurent is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2001
Location: Asse
Posts: 1,086
euhm idd...
sorry, was effe enkele uren afwezig
__________________
That's right... Taunt the professional ass kicker.
Reply With Quote
  #6  
Old 10-02-2002, 18:55
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
Wij deden ook mee als flugeltje (naam nie zelf gekozen ze) samen met peppi hebben we een 12de plaats kunnen bemachtigen, toffe race, met inderdaad witte als winnaar, diene is dus echt wel goe hé... volgende keer zijn we zeker weer van de partij, hopelijk voor dan een betere plaats
Reply With Quote
  #7  
Old 10-02-2002, 19:12
FastFons's Avatar
FastFons FastFons is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2002
Location: Hasselt/Heverlee
Posts: 495
Ik neem ook deel aan het kampioenschap, en heb me ongelooflijk goed geamuseerd. Het circuit in sint niklaas was heel goed, ook de omkadering enzo.

Ik had nog maar een 5à6 tal keer gekart in mijn leven en het was de eerste keer in sint-niklaas. Eigenlijk was ik voor de race enorm zenuwachtig omdat ik geen afgang wou maken ten opzichte van de deelnemers met eigen raceoveral en schoenen enzo.

Uiteindelijk begonnen dan de kwalificaties en wij hadden pos nr 1 om daaraan te beginnen. Uiteindelijk met een tijd van 52.83 op startpositie 5 terechtgekomen. DAn de start, het licht springt op groen en voor 1 keer reageer ik eens enorm snel en duw de gas plat op de bodem. De motor blokkeert echter en ik ben direct 5 plaatsen kwijt. Al snel kan ik 2-3 plaatsen terugnemen en enkele ronden later rij ik al in 5e pos. Daarna nog 1 positie gewonnen door een stuurfout van degene voor mij in een korte bocht. Daarna begon ik langzaam te naderen op de uiteindelijk winnaar (na afstaan plaats) om vervolgens rondenlang in die zijn gat te blijven hangen. Uiteindelijk na juist een halfuur gaan pitten in 4e pos voor de wissel.
Nadat alle wissels voltooid lagen we 5e. Mijn compaan reed echter een 2 sec per ronde trager waardoor we kostbare tijd verloren. Ongeveer 5 ronden voor het einde moesten we onze 5 en daarna ook onze 6e plaats afstaan. Uiteindelijk dus als 7e voorbij de geblokte vlag gekomen, een schitterend resultaat waar ik nooit van had kunnen dromen.
Nu hopen dat we nog wat progressie kunnen maken en dan zit er misschien ooit nog een top5 in.

Grtz

FF, die in ieder geval zoveel mogelijk races zal meedoen

PS: ik vond het schitterend dat er zo een geweldige fairplay was tijdens de race ook al werd er dikwijls tot heel dicht op de limiet geraced

Last edited by FastFons; 10-02-2002 at 19:19.
Reply With Quote
  #8  
Old 11-02-2002, 15:25
Witte Witte is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jan 2002
Location: Lembeke
Posts: 114
't Was tof op de eerste MAK indoorkarting.

Voordat de wedstrijd begon had ik maar één wens : niet teveel trager rijden dan de anderen zodat ze mij niet teveel zouden moeten dubbelen. Werner333 had mij de stuipen op het lijf gejaagd door te zeggen dat er een boel goede piloten ging meerijden. 'k Had eigenlijk toen al niet veel goesting meer om mee te doen. Maar allé, 'tis toch maar voor de fun en ik kon dan wel iets bijleren, want toen ik voor het eerst ging karten met De Paddock (op 27 december 2001), vond ik dat wel een plezante bezigheid, ook al eindigde ik daar voorlaatste.

Eerst de chronoritten. Daar ging alles zeer goed, veel beter dan verwacht zelfs. Met een tijd van 51.933 stond ik op een onverhoopte 2e plaats, achter DRIESCO RACING EVENTS.

Toen de groene lichten aanfloepten waren we vertrokken voor een uurtje kartgenot. Tijdens de eerste bochten kreeg ik al (letterlijk) het gevoel dat er een snellere piloot achter mij zat. Maar ik mocht mijn 2e plaats verdedigen, dus liet ik hem niet passeren. Dat was niet naar zijn goesting want ik kreeg nog een paar ferme tikken te incasseren. De tik in de 12e bocht was er echter teveel aan. Toen ging mijn kart dwars en verloor ik zomaar effe 5 plaatsen. Voor de rest van de race verliep alles vrij vlot, alleen wist ik bijlange niet op welke plaats ik reed. Ik was dan ook verwonderd te horen dat ik als 2e finshte. Omdat Serge (die de wedsrijd gewonnen had) de karting mee organiseerde stond hij zijn eerste plaats af (waarvoor dank, Serge ). Zodoende werd ik tot mijn grote verbazing uitgeroepen tot winnaar van de eerste MAK indoorkartwedstrijd van dit jaar.

Best begrijpelijk dus dat ik meer dan tevreden was: Eerst bijna niet durven meedoen en dan nog eerste worden.
Zo ziet ge maar : wij niet waagt ........ (en dan nog iets).

Oh ja, ik wil zeker ook de medekarters feliciteren voor het sportieve rijgedrag en natuurlijk ook de MAK organisatie, die ons een toffe avond karten bezorgd heeft.

CU in Antwerpen op 9 maart 2002.
of op de 15 februari in JPR
Reply With Quote
  #9  
Old 11-02-2002, 17:52
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
Quote:
Originally posted by Witte
't Was tof op de eerste MAK indoorkarting.

Voordat de wedstrijd begon had ik maar één wens : niet teveel trager rijden dan de anderen zodat ze mij niet teveel zouden moeten dubbelen. Werner333 had mij de stuipen op het lijf gejaagd door te zeggen dat er een boel goede piloten ging meerijden. 'k Had eigenlijk toen al niet veel goesting meer om mee te doen. Maar allé, 'tis toch maar voor de fun en ik kon dan wel iets bijleren, want toen ik voor het eerst ging karten met De Paddock (op 27 december 2001), vond ik dat wel een plezante bezigheid, ook al eindigde ik daar voorlaatste.

Eerst de chronoritten. Daar ging alles zeer goed, veel beter dan verwacht zelfs. Met een tijd van 51.933 stond ik op een onverhoopte 2e plaats, achter DRIESCO RACING EVENTS.

Toen de groene lichten aanfloepten waren we vertrokken voor een uurtje kartgenot. Tijdens de eerste bochten kreeg ik al (letterlijk) het gevoel dat er een snellere piloot achter mij zat. Maar ik mocht mijn 2e plaats verdedigen, dus liet ik hem niet passeren. Dat was niet naar zijn goesting want ik kreeg nog een paar ferme tikken te incasseren. De tik in de 12e bocht was er echter teveel aan. Toen ging mijn kart dwars en verloor ik zomaar effe 5 plaatsen. Voor de rest van de race verliep alles vrij vlot, alleen wist ik bijlange niet op welke plaats ik reed. Ik was dan ook verwonderd te horen dat ik als 2e finshte. Omdat Serge (die de wedsrijd gewonnen had) de karting mee organiseerde stond hij zijn eerste plaats af (waarvoor dank, Serge ). Zodoende werd ik tot mijn grote verbazing uitgeroepen tot winnaar van de eerste MAK indoorkartwedstrijd van dit jaar.

Best begrijpelijk dus dat ik meer dan tevreden was: Eerst bijna niet durven meedoen en dan nog eerste worden.
Zo ziet ge maar : wij niet waagt ........ (en dan nog iets).

Oh ja, ik wil zeker ook de medekarters feliciteren voor het sportieve rijgedrag en natuurlijk ook de MAK organisatie, die ons een toffe avond karten bezorgd heeft.

CU in Antwerpen op 9 maart 2002.
of op de 15 februari in JPR
Eén klein ding da ik nie verstond, gij hebt een goeie 10 ronden achter mij gehongen in de 2de wedstrijdhelft, zonder dat ik een blauwe vlag gezien heb alhoewel je sneller was... ('k vond het wel wijs ze daar nie van, maar toch, als je in 2de positie rijd), nog ne keer proficiat en tot vrijdag zou 'k zeggen
Reply With Quote
  #10  
Old 11-02-2002, 19:49
Witte Witte is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jan 2002
Location: Lembeke
Posts: 114
Quote:
Originally posted by flugel


Eén klein ding da ik nie verstond, gij hebt een goeie 10 ronden achter mij gehongen in de 2de wedstrijdhelft, zonder dat ik een blauwe vlag gezien heb alhoewel je sneller was... ('k vond het wel wijs ze daar nie van, maar toch, als je in 2de positie rijd), nog ne keer proficiat en tot vrijdag zou 'k zeggen
Ik heb daar eigenlijk weinig blauwe vlaggen gezien (mischien wel te weinig). Maar wat wel dikwijls aanging waren die blauwe lampekes boven het circuit. Alhoewel sommigen zich daar weinig van aantrokken (nie gezien zeker??). Desondanks moet het wel gezegd worden dat de meesten wel zeer goed plaats maakten als ze ingehaald werden.
Die ronden die ik achter u gehangen heb waren eigenlijk de beste van heel de wedstrijd. Ik heb daar ne keer proberen uit te vissen hoe ge iemand, die de deur dicht houd, voorbij moet geraken zonder hem nen tik te verkopen. 'k Moet zeggen dat da nie simpel is.
In ieder geval, moest hetzelfde zich vrijdag voordoen, dan zal airco u wel uit uw concentratie proberen te halen.
Reply With Quote
  #11  
Old 11-02-2002, 20:39
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock
 
Join Date: May 2001
Location: St. Kat. Waver
Posts: 5,490
Quote:
Originally posted by Witte
Werner333 had mij de stuipen op het lijf gejaagd door te zeggen dat er een boel goede piloten ging meerijden. 'k Had eigenlijk toen al niet veel goesting meer om mee te doen.
Hmmm. Zelfs psychologische oorlogsvoering helpt niet meer.
__________________

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
  #12  
Old 12-02-2002, 01:17
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
zeg het maar eerlijk, jullie oefenen gewoon stiekem voor de 15de


Wie weet 2003, dan ben ik er ook misschien bij.............
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #13  
Old 12-02-2002, 19:13
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
Quote:
Originally posted by Witte


Ik heb daar eigenlijk weinig blauwe vlaggen gezien (mischien wel te weinig). Maar wat wel dikwijls aanging waren die blauwe lampekes boven het circuit. Alhoewel sommigen zich daar weinig van aantrokken (nie gezien zeker??). Desondanks moet het wel gezegd worden dat de meesten wel zeer goed plaats maakten als ze ingehaald werden.
Die ronden die ik achter u gehangen heb waren eigenlijk de beste van heel de wedstrijd. Ik heb daar ne keer proberen uit te vissen hoe ge iemand, die de deur dicht houd, voorbij moet geraken zonder hem nen tik te verkopen. 'k Moet zeggen dat da nie simpel is.
In ieder geval, moest hetzelfde zich vrijdag voordoen, dan zal airco u wel uit uw concentratie proberen te halen.
Awel 'k moet zeggen ik heb in die ronden geprobeerd hoe ge de deur toe doet voor iemand en 'k moet zeggen 'k heb het nog lang volgehouden, maar goed wat vrijdag betreft, ander team, ander wedstrijd, meer volk op de baan,...
Maar 'k ben sportief (buiten da 'k er toch in geslaagd ben een zwarte vlag te versieren ) en hoop een sportieve maar harde wedstrijd vrijdag.
Reply With Quote
  #14  
Old 12-02-2002, 19:16
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
hoe zit het eigenlijk met die zwarte vlaggen in JPR ge moet dan ni stoppen ofwel ?
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #15  
Old 12-02-2002, 19:25
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
Quote:
Originally posted by raceboy
hoe zit het eigenlijk met die zwarte vlaggen in JPR ge moet dan ni stoppen ofwel ?
Aangezien ik daar vrij veel ervaring mee heb (2 races in JPR = 2 zwarte vlaggen) peis ik da ik hier wel zal kunnen op antwoorden, ik heb geen enkele keer binnen gemoeten in de pits, maar ben wel tegengehouden daar waar je uit de pits komt, dan zegt diene baancommisaris wat je gedaan hebt en dat ge da nie meer moogt doen (wa logisch is peis ik) en dan moogt ge verder rijden, maar door dat ge stilgestaan hebt zijt ge toch ne second of 10 kwijt ze...
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 03:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.