![]() |
|
|
||||
|
||||
Video - 500km Zolder - BRV RACING by Jan B
|
|
|||
|
|||
Dit zijn weer prachtige beelden Jan!
![]() |
|
|||
|
|||
@ Jan
Dank je voor deze prachtige reportage, je hebt jezelf overtroffen ! ![]() Volgende maal met onze samengeknutselde camerasteun zullen we meer onboard beelden kunnen maken van piloot in cockpit, achterzichten enz... Hartelijke groeten ! Luc Vdc BRV RACING
|
|||
|
|||
"we gaan jullie wel vinden....."
Ich habe die Diskussion im Forum mit großem Interesse verfolgt. Zu einigen Aussagen möchte ich hier eine Antwort geben:
Mit Bruno habe ich noch niemals ein Wort gewechselt und Bruno hat nach dem Rennen mit keinem Teammitglied von "Team Charly Racing" ein Wort gesprochen. Die Aussage: "we gaan jullie wel vinden......" wurde nicht von "Team Charly Racing" gemacht.....!!!!!!! Das ist nicht unser Niveau und es wird auf der Rennstrecke auch niemals ein Revanche-Foul geben.....!!!!!!!!!!! Bruno wurde in keiner Runde von Jan Jakobs behindert, wenn ich mir die Laptimes auf www.raceresults.nu ansehe, dann kann ich nicht sehen, das Bruno schneller als Jan war. Wir wollten nach 500 Km auf dem Podium stehen, nicht nach 12 Runden. Einen anderen Wagen anticken und einen anderen Wagen quer schieben (und das in der Bianchi), das sind zwei verschiedene Dinge. Jeder Pilot macht mal einen Fehler, aber so.....???????? Jan und ich racen seit vielen Jahren und haben in der Pitlane sehr freundschaftliche Kontakte zu anderen Teams gefunden. Ich denke dabei an "Belien Motorsport", "Brother Racing", "EL Racing", "European Formula Racing", "Hoppa Racing" und viele andere Teams. Wir nehmen Bruno´s Entschuldigung an, aber sehr glücklich sind wir mit diesem Vorfall nicht. Ich bin Luc van de Casteele in vielen Rennen auf der Rennstrecke begegnet und ich halte ihn für einen schnellen Piloten und für einen sehr fairen Sportsmann. Unser STW BMW muss zerlegt werden und auf die Richtbank. Leider ist es sehr schwierig, die originalen STW Ersatzteile zu bekommen. Wir hoffen, dass wir die Ersatzteile finden und dann beim nächten Rennen wieder dabei sind. Sportieve groeten "Team Charly Racing" Hermann Brinkmann |
|
|||
|
|||
@ Hermann Brinkman en team Charly
Excuseer dat ik jou helaas in het Nederlands moet antwoorden wegens de Duitse taal niet machtig. (uw tekst lezen kon nog net...) Vooreerst bied ik jou en het komplete team ook mijn verontschuldigingen voor het voorval met Bruno, dit had uiteraard niet mogen en moeten gebeuren. Bruno stamt rechtstreeks uit de karting en had vooral veel racewagenervaring opgedaan in de Belcar Sprinterscup en moet duidelijk nog het knopje "endurance" vinden (zoals ik over 2 jaar het knopje "Sprintcup" moest vinden in deze cup, ik kwam dikwijls te traag uit de startblokken en ritme) In een Endurance moet er een compromis zijn in snelheid, teaminterventies en met een klare kijk het verloop van de race in de gaten houden en gereren. Ik ben er van overtuigt dat Bruno hier lessen uit getrokken heeft en zijn "gele" kaart ten stelligste verdiend, aanvaard en ondergaat. Ik heb helaas enkel het relaas van dit voorval van Bruno moeten vernemen en heb de andere partij uiteraard hun versie niet vernomen. (niet dat ik beweer dat Bruno ons leugens vertelde, bij zulke voorvallen zijn steeds verschillende versies van de veroorzaker en (de) het slachtoffer(s).) Bruno heeft echt een "klein hartje" en was er "kapot" van dat dit gebeurde, ik kan dit samen met ons team getuigen, natuurlijk was er effe euforie bij ons team toen wij richting 1 plaats stevenden (binnen de klasse 4) Dus nogmaals beste Hermann oprecht mijn excuses ook en hoop dat je prachtige Bmw vlug en goed hersteld krijgen. Ook uiteraard aan het ander Bmw team hetzelfde toegewenst. Bruno zal hier uit dit avontuur wel zijn lessen getrokken hebben en evolueren naar een (nog) snellere en faire piloot met iets meer geduld om zijn tegenstanders te "overgaan" en dit zonder risico van incidenten (zoals ik altijd tracht te doen) Ik hoop dat ik nog telkens de vriendelijke begroeting krijg zoals bij elke race door jullie. Sportieve groeten Luc Vande Casteele BRV Racing
|
||||
|
||||
Hermann,
Ich kan zeugen (wir teilten box 7 mit Luc und Bruno) dass Bruno sehr angetan war von dem Vorfallen . Uber die Umstände kann ich nicht urteilen da Ich es nicht mit eigenen Augen anschauen (auch nicht DIE bilder) köntte . Ich kann mich nicht vorstellen das Jemanden sowas mit Aufsicht macht und so wars auch nicht ... Aber damit isst Euerem Bmw leider nicht wieder rennfahig . Doch Ich bin sicher dass bei Euch sowie bei Luc & Bruno sowie bei Uns und auch bei praktisch allen die schon seit lange dabei sind die Leidenschaft schon manchmal dafur gesorgt hat das unsere Auto's immer wieder Rennbereit geworden sind wie Gross auch die Ruckschlage . Dass es so viele Teilnehmer gibt tragt auch dazu bei dass mann leider auch schneller ein College "begegnet" ... wenn die DSMEC sich weiter so gunstig entwickelt kommt vielleicht mal der Tag dass mann Rennen für Klassen auf sich organisieren kann ! Wir hoffen dass Ihr wieder dabei seit nächtstes mal ! Grüss Gott (Wie wir uns jedesmal begrussen) . Peter Bens (der mit denn Alfa...) |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
@ Range Rover
We gaan het laten koelen zonder blazen... Er is reeds genoeg over en 't weer geschreven, de excuses zijn gemaakt zoals het hoort en helaas kan niemand de klok terugdraaien, anders zou Bruno het zeker doen en dit racemisverstand oplossen, enkel de betrokken partijen kennen de ware toestand van dit incident. (zelfs ik niet want ik was er niet bij om een oordeel te kunnen uitspreken, laat staan een totaal vreemde van ons BRV team en welke zelfs niet aanwezig was op de race "gis ik" ) Wees wel indachtig dat tijdens deze race minstens 3 of 4 andere "racekleunen" of incidenten plaats hadden welke normaal ook niet hadden mogen gebeuren en dat dit incident niet een alleenstaand feit was. Aanrijdingen tijdens "code 60", Wagen van klasse 2 welke duikt in een gat waar er met moeite een Fiat 500 doorkon enz., enz..., waar zijn de dialogen daarover ????? De M..... (klasse 4) en de eigenaars ervan moeten ook practisch hun wagen herbouwen om voor de vogende race paraat te zijn ! Elke race gaan er (helaas) zulke incidenten plaats vinden en iedereen hoopt dat dit niet in zijn team terechtkomt, indien wel zal er uiteraard flink gereageerd worden in terechte boosheid en begrijpelijk want de kosten voor een herstelling kunnen flink oplopen, zonder te spreken van talrijke werkuren en opofferingen ermee gemoeid ! (ik kan ervan meespreken op 14 jaar racen, geloof me vrij!) Dus met deze verklaar ik dit incident spijtig maar niet onomkeerbaar en volledig gesloten !!!!!! Zoals Bugalfa zegt "degeen welke in de racerij geen fout maakt werpe de eertse steen en degenen welke geen fout maken bevinden zich meestal aan het staartje van het peleton" (oeps... wat vertel ik nu, maar zo is het nu éénmaal) Dus amen en uit iedereen ??? Groeten Luc Vdc Brv Racing
|
||||
|
||||
Wij werden ook aangereden door de Clio van Chris Voet. Chris is zich naderhand ook komen verontschuldigen bij ons in de box. Alles vergeven & vergeten.
Hopelijk is Chris er de volgende wedstrijd weer bij (en al de rest natuurlijk ook). |
|
||||
|
||||
Zoals Luc al gezegd heeft horen deze dingen nu eenmaal bij autosport!
De ene keer heb je geluk maar de andere keer heb je net de pech om er tussen te zitten! Die kans wordt natuurlijk groter met een deelnemersveld van +50!!! ![]() Grtz
|
|||
|
|||
Quote:
Bruno zal hier(hopelijk) zeker lessen uitgetrokken hebben.Trouwens nu waren er 2 wagens beschadigd maar naar ik hoorde konden de gevolgen veel erger zijn want de bmw's stonden zeer slecht in de Bianchi. |
|
|||
|
|||
@ Crosserke
Moet ik mezelf nu blijven herhalen ? ![]() Luc Vdc
|
||||
|
||||
Luc, volgende keer is het ....
![]() (Waarmee meteen de verbinding wordt gelegd naar de volgende race ![]() |
|
||||
|
||||
Zo ik denke dat er al zoveel reacties op men film ware is er weer discussie hier
![]() Haha bedankt voor de twee goed reacties in ieder geval ![]() @Luc: dat belooft nog beter te worden dan de volgende keer hea ![]() ![]() Cya, Jan Braken. |
|
||||
|
||||
Hi Jan,
Was ik nog vergeten, prachtige film!!!!! Heel mooi werk. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|