![]() |
|
|
||||
|
||||
Ferrari één-twee: GP San Marino
Quote:
Verslag: 1 dikke, grote ZZZZZZZZ. Bijna niets interessants gezien, complete dominantie en perfecte strategie bij Ferrari, vreselijke 'afgang' voor McLaren (gedubbelde Coulthard, technische problemen Raikkonen), prachtig werk van Button en Renault waardoor McLaren zelfs mag vrezen voor plaats 3 in het constructeurskampioenschap. Commentaar afwisselend gevolg op rtbf en vrt, ik moet zeggen, Lammens en Goossens doen het helemaal niet slecht, maar Vigneron en Tassin toch nog dat tikje beter. Wel een enorme DANKU aan de vrt voor de persconferentie nog uit te zenden. Binnen 2 weken Barcelona; mét kwalificaties én live aanwezig ! Benieuwd wat ze er daar van bakken. Italiaanse regie was hoedanook hét voorbeeld van hoe het moet; mooie beelden, oog voor actie. TOP: *Schumacher en Barrichello/Ferrari: Onklopbaar, dominant, snelle pitstops, alles klopt gewoon binnen het team. *Renault: Als je vergelijkt met waar ze vorig jaar stonden een ongelooflijke vooruitgang en reeds nu een schitterend seizoen *BAR/Villeneuve: Prachtige race, spijitig genoeg niet beloond met punten FLOP: *Montoya: Reed hij mee ? Imola ligt JP niet echt. *Jordan: Verschrikkelijk slecht. Eddie Jordan moet dringend eens wat 'hervormingen' doen, want zo raak je nooit aan punten *Sauber: Pitstopcrew had serieus wat werk vandaag ! *Jaguar: De La Rosa die moeite had een Minardi te volgen. Moet pijnlijk zijn voor Niki Lauda *Arrows: Jos Verstappen kan blij zijn dat hij niet in zo'n bak zit. *Toyota: eerste kater voor Salo en McNish 1 grote, lange zzzzzzzzzzzzzzzzz. 'k Heb eigenlijk meer genoten van de ontlading van het italiaanse publiek tijdens het podium, dan de eigenlijke race zelf. Hopelijk biedt Barcelona terug wat actie en inhaalmanouevres. Nu: Op naar Parijs-Roubaix ![]() ![]()
ah. daar zit die reply-knop dus. Last edited by Finish; 14-04-2002 at 16:02. |
|
||||
|
||||
Wat een drama voor Jaguar, Jordan en Arrows...
alsook voor Mc Laren eigenlijk Ferrari blijft top, dan Williams... dit jaar ligt het al voor mijn part al grotendeel vast..... ![]() we zullen nog wel strijd zien tussen Mc Laren, Renault en Sauber hopelijk schuift Bar ook aan die subtop, allé vandaag kwamen ze toch dichtbij. |
|
||||
|
||||
samenvatting van de race : SAAI
|
||||
|
||||
*geeuw*
Ow damn, al 18:00hr... De eerste ronden kon ik nog een beetje wakker blijven met Renault en Sauber en beetje verder BAR. Maar na de pitstops was et vat af. Ik hoopte op een 5-stop strategie bij ferrari maar die kwam er duidelijk niet. Bij Sauber daarentegen klopte die strategie wel... ![]()
|
|||
|
|||
Hoe moetu dan voelen als ge daar speciaal voor naar imola zijt gereden, "loser vd maand" ofzo....
LOL Sennake & co! |
|
||||
|
||||
idd spijtig voor Sennake / Werner & Alain ; zo ver rijden om misschien wel de zwakste gp v/h jaar te zien
|
||||
|
||||
Achja, al de werner zal zich wel uitgeleefd hebben
![]() En alain ook wel denk ik ![]()
|
||||
|
||||
Ik zou mij toch met veel plezier loser v/d maand laten noemen hoor als ik naar Imola zou kunnen geweest zijn. Toch veel beter dan voor tv; niets van spanning.
|
|
|||
|
|||
Re: Ferrari één-twee: GP San Marino
Quote:
C U |
|
||||
|
||||
ahja en de gridgirls waren er ook weer
![]() maar jammer genoeg gene gezien op tv |
|
||||
|
||||
Loser van de maand? Niet echt. Voor jullie was de F1 het enige wat er te zien viel, en dat was voor ons idd even saai, maar de rest hebben jullie niet gezien en daar hebben we wel van genoten...
Dat zullen de foto's wel bewijzen... vrije trainingen, warm up, F3000, Porsche super cup, a, b, c, en d-cup... teveel om op te noemen. De sfeer is onbeschrijflijk en de sound, geur en "gevoel in de buik" van een voorbij razende F1 krijg je op TV niet mee. Om nog maar te zwijgen over het "op het circuit lopen" en het verzamelen van grind uit de grindbak :-) Al bij al een aanrader en als je op voorhand zou kunnen weten of de GP die je gaat bezoeken spannend wordt, is er iets mis mee denk ik... We weten WEL waar de goede plaatsen nu zijn om te zitten, en zelfs welke rij je niet moet nemen is geweten. We hebben zelfs gezien hoe je met gewone entree te betalen op de hoofdtribune kan komen zitten... |
|
||||
|
||||
![]()
Heu, dat grind, verzamelde je dat voor iemand speciaal??? Dacht je aan iemand dan?
|
|
||||
|
||||
ik heb dus niks gemist maw.
*Den Airco was dit weekend met zijn PC'ke op stap naar een lan-party. Maar als ik de reacties zo hoor, en eens naar de stand kijk, staat de wereldkampioen weeral ver vast. Zeker omdat Ferrari dit weekend toch duidelijk een stuk sneller was. Zo een kloof dichten doe je niet op 2 weken, dus ik verwacht de komende races nog meer van dit. airco
|
||||
|
||||
Krikke, u vraagt, wij draaien! En ook voor onzen hof op te fleuren eh! We hebben wel slechts 10 kg kunnen meepakken. Enneuh... hou u maar vast want de babe-opdracht is ook uitgevoerd zelle!
We zullen ze naar u PM sturen want er zitten hier teveel klein mannen die deze foto's niet mogen zien (verboden onder de 18)... |
|
||||
|
||||
![]()
Positief, je vertrekt toch nog deze avond? En op de bundesbahn leg je maar een steen op het pedaal, ik kan niet wachten....
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|