![]() |
|
|
||||
|
||||
BTCC Brands Hatch *foto's*
Afgelopen weekend voor het eerst naar het BTCC geweest. Hieronder enkele foto's!
![]() ![]() ![]() Meer op: http://npeeters.wordpress.com/ Greetz! |
|
||||
|
||||
nice shots
Zojuist de laatste drie races gezien. ![]() Man wat heb ik genoten van dit seizoen, het is lang geleden dat ik nog zo begaan was met een kampioenschap. Colin heeft bewezen dat hij niet alleen meekan met de grote jongens maar er zelf ook een is geworden. Het doet deugd om een man met zijn vaardigheden kampioen te zien worden, en in die stijl!! ![]()
|
|||
|
|||
Turkington gelukkig kampioen.
![]() Waren spannende races. Plato uiteindelijk nog voorbij Gio in de rangschikking. Was het mooi en spannend seizoen. BTCC is na moeilijke jaren terug op hoog niveau. Momenteel is het BTCC het beste toerwagenkampioenschap in de wereld. Last edited by FIRE; 06-10-2009 at 22:04. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Was gewoon de max en dan die laatste race, dit is echt hetenige kampioenschap waarvoor ik graag de ganse zondag thuis blijf om het te volgen. |
|
||||
|
||||
Schitterend om het ter plaatste te kunnen bekijken. Alles tot in de puntjes georganiseerd, mooi weer en spannende races! Ik ga zeker volgend jaar terug naar Brands Hatch en als het even kan ook Oulton Park of Knockhill
![]() |
|
|||
|
|||
Ik heb het toch een tijdje minder gewaardeerd, nu is het sinds een paar seizoenen weer terug op het oude niveau (al kan het natuurlijk niet tippen aan de jaren '90)
|
|
||||
|
||||
Voorlopige 2010 kalender:
03/04 April - Thruxton 24/25 April - Rockingham 01/02 May - Brands Hatch GP 05/06 June - Oulton Park 19/20 June - Croft 07/08 August - Snetterton 21/22 August - Silverstone 04/05 September - Knockhill 18/19 September - Donington 09/10 October - Brands Hatch Indy Bron: www.touringcartimes.com Last edited by Steve; 07-10-2009 at 14:12. |
|
||||
|
||||
Inderdaad een mooi slot. De ford was wel sterk dat laatste weekend, en als je dan kijkt waar ze begin dit seizoen stonden
![]() Te hopen wordt volgend jaar even mooi. Ik hoop dat 888 nog een prive vectra kan inzetten voor Giovanardi. Of een andere snelle wagen. Last edited by smiley; 07-10-2009 at 16:25. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|