![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Zijn ze nog bezig om de speakerscorner te verleggen op spa,
heeft iemand er fotos van. ![]() Last edited by tarzancorner; 01-02-2009 at 10:04. |
|
||||
|
||||
Je moet maar eens kijken op de officiële site, al zou het me verwonderen...
Hopelijk maken ze er iets moois van. 't Zal wel moeilijker worden, aangezien ze de Speakers Corner nu veel dichter bij het uitkomen van Bruxelles gaat liggen. En hopelijk gaan de toeschouwers nu niet te ver staan, vroeger kon je daar toch mooie foto's nemen.. ![]() |
|
||||
|
||||
Iemand nog iets bekend hierover??? En het schijnt dat men in Stavelot een nieuw hek aan het plaatsen is over het weiland. Zou dat het einde betekenen voor kamperen aan de baan bij de 24H????? Hoop het niet...
|
|
|||
|
|||
Het enige wat ik van de "locales" heb vernomen is dat er bij de ingang "La source" een groot hotelcomplex zal komen (genre Dorint op de Nurbrgring)
Wat er net met Speakers Corner gaat gebeuren weet ik niet. Hopelijk blijven ze er met hun pollen af en zijn de werken daar slechts de voorbereiding op het plaatsen van een nieuwe tribune of zo.... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Last edited by Belle; 16-05-2009 at 16:19. |
|
|||
|
|||
Tja, Belle... ik zie niet direct in waar ze schuilplaatsen kunnen bouwen in de bossen van Spa. 't Is trouwens enkel met de F1 (en misschien met de 24u) dat dit probleem zich stelt omdat alles wat overdekt is reeds is ingenomen door vip/guests en allerlei andere mensen die veel belangrijker zijn dan de betalende fan. Plus : de gehele paddock area en wijde omgeving is voor het gewone volk niet toegankelijk!
Daarom ook dat je tijdens de GP altijd de indruk krijgt dat er geweldig veel volk is, terwijl ik voorspel dat ze weeral minder volk zullen hebben dan de World Series dit jaar (78000). De GP geef ik 60000 toeschouwers. Alleen zijn tijdens de WSbR alle tribunes toegankelijk, staat de gehele paddock open, en daar kunnen meerdere duizenden mensen zondr problemen in wandelen hoor. Anyway, toevallig hierop gestoten en dat bevestigt mijn vermoeden van de Bruxelles tribune : http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/extra/belgianzone/ De "Belgian zone" zou een grote staantribune worden tussen de Silvers aan Bruxelles/Malmedy. Daarom dus de afvlakkingswerkzaamheden aan Speakers Corner. |
|
||||
|
||||
probleem is dat als je de tour du circuit langs buiten doet je ineens aan de vangrail staat aan rivage. Marshals hebben daar meer werk gehad met mensen weg te sturen daar dan wagen weg te takelen tijdens de world series.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|