![]() |
|
|
View Poll Results: Wie wordt kampioen | |||
Club Brugge |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 37.50% |
Anderlecht |
3 | 18.75% |
KRC Genk |
5 | 31.25% |
Standard Luik |
2 | 12.50% |
Voters: 16. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Wie wordt Belgisch kampioen voetbal?
Wie denken jullie dat dit jaar de competitie zal winnen?
Club Brugge of Anderlecht of toch terug KRC Genk? Wat zijn jullie meningen hierover en over het niveau van het Belgisch voetbal in het algemeen, alsook het niveau van de scheidsrechters. Greetz Barry |
|
||||
|
||||
wa is da voetbal ?
![]()
|
||||
|
||||
kheb op Brugge gegokt.
Niet omdat die er het beste voor staan, maar omdat ik dat persoonlijk de meest kansrijke keuze vind. Wie wint maakt ni echt veel uit voor mij, als het maar een ploeg is die volgend jaar ons landje op een een "hoog" niveau kan vertegenwoordigen in Europa
|
||||
|
||||
Anderlecht. Omdat ik er in blijf geloven. En omdat Antheunis niet het slachtoffer mag worden van onsamenhang in de groep.
Hoedanook, als ik me niet vergis mag de 2de in rangschikking zich ook mengen in CL-voorrondes ?
|
||||
|
||||
Jeps, 2e mag mee naar de voorrondes.
Dus qua europees maakt het niet uit of je eertse of 2e eindigt. Marja, kampioen worden hefet meer prestige hé
|
||||
|
||||
Ja hoor, dankzij de knappe prestatie van Anderlecht vorig seizoen in de CL mogen er volgend seizoen 2 Belgische clubs deelnemen aan de voorrondes van de Cl en dit omwille van het feit dat België op de FIFA-ranking een aantal punten gestegen is door de Cl-campagne van Anderlecht vorig seizoen.
En over dat gedoe rond Antheunis, ik vind da ze allemaal wa meer moeten zwijgen en meer moeten shotten want daar worden ze (heel goed) voor betaald! En t'is trouwens de trainer nie die de ballen erin moet trappen, maar die bende miljonairs die vergeten waarvoor ze betaald worden. Antheunis is een schitterend trainer en die verdient heel veel respect! |
|
||||
|
||||
Bwa Club Brugge moet al echt blunderen wil het geen kampioen worden. Ik heb zowat alle ploegen al een paar keer zien spelen, en dan maakte Club Brugge toch het meeste indruk. Ze spelen niet het mooiste voetbal, maar pakken wel heel efficient punten door hun gestalte.
Over het niveau van het Belgische voetbal: 6/10 - Er zijn een aantal goeie ploegen in België aangevuld met zowat alle ploegen in de eerste klassementshelft die met wisselende perioden ook het niveau van deze toppers kunnen halen. In de 2e klassementshelft is het echter armoe troef. Persoonlijk ben ik een sterk voorstander van een BENE-liga met de beste ploegen van België en nederland. Dan krijgen we een competitie die het niveau van al onze buurlanden kan halen, en staan we terug op de Europese voetbalkaart. Want buiten is een uitschieter van Anderlecht staan we europees nergens. Over het niveau van de Belgische scheidsrechters: -1/10 - Op vlak van scheidsrechters is België een ontwikkelingsland. Absoluut onbekwaam om gezag af te dwingen, fouten naar ernstigheid te beoordelen, spelinzicht, kortom alles wat bij voetbal komt kijken ontbreekt bij deze mensen (op misschien 1 uitzondering die een 2/10 verdient.) België is het Somalië van de scheidsrechters. Als je dan naar het buitenland kijkt en personen als Pierluigi Collina een wedstrijd ziet leiden. Dat is een kunst op zich. Dat zijn mensen die de kunst van het voetbal begrijpen. airco
|
||||
|
||||
'k heb Anderlecht ingevuld, maar k vrees dat dit meer wishful thinking is. Ik zou alleszins willen dat het niet Brugge is, ik vrees ervoor dat zelfs dit niet haalbaar is. En wat die scheidsrechters betreft: 100% akkoord: de Walen zijn zo mogelijk nog slechter dan de Vlamingen, en dan is Pireaux er al niet meer bij.
|
|
||||
|
||||
Hoe zit het eigenlijk met die Javaux die GBA sportief tot 'bleitens' toe heeft uitgekafferd ? Fluit die nog of heeft die het opgegeven ?
|
||||
|
||||
Die heeft het gelukkig al opgegeven... da was den ergsten van allemaal. Iemand die toegeeft 15 jaar lang abbonnee van Anderlecht geweest te zijn, en die dan op het einde van zijn carriere matchen op Anderlecht gaat fluiten ... Wat wil je dan dat supporters roepen. Ok hetgeen ze riepen was nie schoon, maar ze hadden verdomd gelijk.
airco
|
||||
|
||||
Hadden ze gelijk met 'uw moeder is een hoer Javaux' ? Hoe weten die dat , Hebben die allemaal een 'beurt' gehad ofzo ? ...
![]()
|
||||
|
||||
Kan dit gemoved worden naar het games forum?
Dit is het "sport algemeen" forum en gijle hebt het hier over een spelleke. Dus moven --> Games. |
|
||||
|
||||
![]() voetbal = sport niet ![]()
|
||||
|
||||
Tot nader inzien is voetbal volgens mij nog steeds een sport :-)
|
|
||||
|
||||
idd, voetbal is toch een "sport"???
Is f1 dan ook een spelleke?? ![]() ![]() ![]()
|
|