![]() |
|
|
|||
|
|||
Frédéric Vervisch : World Series test in Aragon
Frédéric Vervisch test in Aragon voor Interwetten.com in de Formule Renault 3.5.
Frédéric Vervisch bereikte een overeenkomst met de Oostenrijkse renstal Interwetten.com Racing om in Motorland Aragon deel te nemen aan de komende collectieve tests in de Formule Renault 3.5. Vervisch : "Dit is voor mij een goede kans en ik wil dan ook zeker Interwetten.com bedanken, evenals alle partners en sponsors, voor de gelegenheid die ze mij hier aanbieden. Het is een lange winter geweest, ik heb mij zeer goed kunnen voorbereiden en het vertrouwen is er!" De talentvolle Kortrijkzaan hoopt op een volledig seizoen in de World Series met Interwetten.com. Voorlopig gaat de overeenkomst enkel over de komende testdagen maar er wordt gewerkt aan de laatste details. Vervisch : "Ik ben zeer blij met deze kans. Sinds oktober heb ik niet meer gereden maar we gaan kijken wat we kunnen bereiken. Ik heb er zin in. Het is voor mij de kans om mij te bewijzen in Europa. Ik ben geen rookie in de World Series, ik heb al enige ervaring in de Formule Renault 3.5, en ik kan die nu gebruiken in een echt goed team." De ultieme collectieve testsessie vindt plaats op vrijdag 26 maart en zaterdag 27 maart op het Spaanse circuit van Motorland Aragon, waar binnen drie weken het World Series seizoen ook van start zal gaan. persbericht op o.a. Autosport.be |
|
||||
|
||||
Hij rijdt dit weekend superleague voor Liverpool
|
||||
|
||||
en heeft een zeer goede indruk nagelaten, volgens autosport.be... laten we hopen dat er hier 'n vervolg komt.
|
|
|||
|
|||
Ondertussen is er al één en ander gebeurd.
Bijvoorbeeld dit: http://www.autosport.be/news/2010/09...leEn100000Euro Hopelijk is Fred ditmaal echt gelanceerd. De Superleague Formula is misschien geen kampioenschap van hoog profiel zoals GP2, F1, LMS of GT1, maar heel wat rijders gebruiken het toch graag als "wachtkamer". Het format is zeer leuk, de wagens indrukwekkend en het geluid misschien wel het mooiste van dit moment. En af en toe kan je er je boterham mee verdienen. Het is niet voor niets dat een Davide Rigon (één van de meest miskende rijders van het moment misschien, net als Vervisch) al twee seizoenen rondzwerft tussen de voetbalploegracers ! |
|
||||
|
||||
Nu zelfs een race overwinning in superleague.
|
|