![]() |
|
|
|||
|
|||
*** X-Day 2009: Superbike/Supersport, de foto's ***
www.krisgilissen.net Last edited by RKG; 17-06-2009 at 21:13. |
|
||||
|
||||
Van wie is die BMW en welk model is dat? (S1000 RR?
![]()
![]() Last edited by Integra; 17-06-2009 at 22:49. |
|
|||
|
|||
BMW is van Werner Daemen
|
||||
|
||||
Ik dacht het wel. Was die BMW S1000 RR de moeite? Alleszins wel exclusief dat er zo eentje tussen reed.
![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Mooie foto's, waar zijn die genomen?
www.krisgilissen.net Last edited by RKG; 12-07-2009 at 15:01. |
|
|||
|
|||
Bianchi bocht.
Is wel met een Nikon D60 hoor. Rest van de foto's kan je hier zien. http://picasaweb.google.com/steve.claeys/DSMEC500km2009 Last edited by S. Claeys; 12-07-2009 at 15:29. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
![]() Wou da'k een perskaart had. Soms is het echt wel vindingrijk zijn. Zelfde met de Rea, daar kan je helemaal op de afsluiting staan. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Maar het is toch stabieler om voor een vuilbak te kiezen ![]() Vroeger was het in de rea handiger toen die tribune er nog stond, maar dat zijn lang vervlogen tijden. Ze zouden in Zolder wat meer Fotogaten moeten maken op ongevaarlijke plaatsen, want de enige plaats waar dat is, is de helft van de tijd niet bereikbaar wegens hospitality... En in de eerste linkse moet die draad heus niet zo hoog zijn. Gewoon lage groene draad gelijk vroeger... Maar niettegenstaande prachtige foto's van de moto's!
|
|||
|
|||
Dank U Kris.
Ik moet wel nog veel leren want het kan echt nog beter. Heb de DSRL pas verleden jaar maar gekocht dus ben nog een nOOb. Misschien ben ik je al meerdere malen voor bij gelopen want ik ben meestal op elke grote evenement te vinden. ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|