![]() |
|
|
||||
|
||||
Total 24h van Spa 2009 ***De foto's***
Een aantal foto's van de "in het water gevallen" avondkwalificaties op donderdag 23/07/09
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Vervolg:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Neo-242; 24-07-2009 at 12:19. |
|
||||
|
||||
Zitten een aantal leuke sfeerbeelden tussen.
![]()
|
||||
|
||||
Wat beelden van gisteren en eergisteren door mezelf gemaakt...
![]() http://www.youtube.com/watch?v=sYOxyxNZPXg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Klein picasa album: http://picasaweb.google.be/MiniZNieu...PreRaceEvents# |
|
|||
|
|||
Voor de foto-liefhebbers: er staan een paar galleries online op onze weblog.
|
|
|||
|
|||
i was at francorchamps only on sunday, theres the result
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Oei, baancommisarissen met korte mouwen! Vorig jaar nog een Corvette hevig uitgebrand tijdens de 24U, ik kan dit niet begrijpen... Plekje tussen de banden en het veiligheidshek lijkt mij ook niet comfortabel als er een wagen crasht...
![]() |
|
||||
|
||||
Enkele exemplaren van mij;
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Greetz |
|
||||
|
||||
Quote:
[Kritische noot] Voor een 24 uur heb je dan minimaal 15 tot 20 volwaardige baanposten benodigd per post. Er zijn 30 posten op Spa..........450 tot 600 volwaardige baanposten zijn er simpelweg niet beschikbaar voor een 24 uur ![]() Iemand gekeken naar de GP van Hongarije? Ook gekeken naar de baaninspectie om de te zoeken naar meer onderdelen van Barichello's Brawn GP wagen? Heel wat mensen in hun dagelijkse kleding die over de baan liepen! Dat waren de "vlaggen-marshals" van Boedapest, de interventiemarshals hebben niet meer dan blauw armzalig overalltje aan dat op geen enkele weerstand bied aan vuur of hitte. Op 6 jaar tijd hebben ze daar niet veel geleerd. Jaja, FIA en veiligheid........laat me niet lachen. [/einde kritische noot]
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Prachtige foto's alom alweer - het was dan ook een erg mooi weekend. Vooral de foto's van Pegasus hebben een erg lekker sfeertje vind ik!
Ik heb er ook wat gemaakt: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hier zijn er trouwens nog wat te vinden. Last edited by MarcelT; 31-07-2009 at 23:49. Reason: oeps, verkeerde tekst! |
|
||||
|
||||
Mooie foto's Marcel! Enkele creatieve platen bij
![]()
|
||||
|
||||
Idd Marcel, zoals die laatste en die van de Vitaphone.
Verder mooie pics hier zien verschijnen. ![]() |
|
||||
|
||||
Bedankt!
![]() Oeps, ik zie net dat ik een stukje tekst teveel had meegekopieërd! Waren jullie er dit jaar niet bij? |
|
||||
|
||||
Ik was er zoals alle andere jaren wel bij, hoor. Maar ik had enkel m'n compacte camera op zak en ben de paddock bijna niet in geweest. Dus enkel sfeerfoto's van de kameraden gemaakt en bijna geen auto's...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|