![]() |
|
|
||||
|
||||
2002 DTM : Mercedes CLK - DTM
![]() ![]() Hallo kroket ; wa ne ferme auto ! ! ! Ik denk da ik al weet op wie men geld moet zetten voor 2002 .
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Lekker ding, maar vergeet de Audi-TT's van Team Abt niet. Vorig jaar al ijzersterk. De Opels mogen serieus uit hun pijp komen om het vorig rampzalig seizoen te vergeten.
Mijn favoriet voor dit jaar blijft echter Bernd Schneider in zijn Mercedes CLK-DTM 2002. Drie keer op rij kampioen zou nie slecht zijn... |
|
||||
|
||||
Uit de eerste testen bleek dat Audi Opel en Mercedes enorm aan elkaar gewaagd zijn.
Kdenk dat we een spannend DTM seizoen tegemoet gaan
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
inderdaad proper machientjes
ik moet toch wel zeggen dat mijn voorkeur uitgaat naar de opels en audi's, al is het maar omdat er een overvloed aan mercedessen meedoet kben wel benieuwd wat alesi ervan terecht zal brengen welke belg doet er nog mee dit jaar? ik zal er zeker proberen te zijn in zolder, ik geloof dat dat de eerste of tweede week van mei is, niet? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
erste weekend van mei
die belg is yves olivier in een opel.
|
||||
|
||||
Quote:
|