![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
ALMS 2010, een opleving?
Quote:
1 x grote LMP klasse waarin P1 en P2 aan elkaar gelijk worden gemaakt 1 x klasse GT2, daarin mogen ook GT1's met restrcities meedoen
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#2
|
||||
|
||||
Klinkt leuk.
![]()
__________________
![]() |
#3
|
|||
|
|||
LMP1 en LMP2 weer meer gelijkmaken zoals in het verleden is misschien een oplossing. Was toch een leuke strijd tussen de Audi's, Porsches en Acura's. Veel zal ook afhangen van Audi. Als die terugkeren dan ziet het er sowieso al een stuk beter uit.
Een enkele GT klasse voor GT2 wagens lijkt me logisch. Toevoeging van GT1's die restricties hebben vind ik overbodig vanwege het feit dat we, op de fabrieks Corvettes na, toch al bijna geen GT1's hebben gezien in de afgelopen jaren. Er zijn toch ook geruchten over een single make lmp klasse (zoiets als Formula Le Mans)? Een klasse met single make prototypes die aangedreven worden door Daytona Prototype motoren lijkt me ook wel iets. (ja, ik weet het dat is vloeken in de kerk ![]() |
#4
|
||||
|
||||
ik dacht dat er in ALMS geen GT1's meer waren?
__________________
|
#5
|
||||
|
||||
Yup, maar wil niet zeggen dat er geen GT1's meer opgeborgen kunnen staan in Amerikaanse garages.
![]()
__________________
![]() |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#7
|
||||
|
||||
In de mogelijke opleving van ALMS zien we het team van Farnbacher-Loles niet meer terug. De reden? Loles heeft last van het Madoof-syndroom
![]() Kort verslagje: http://www.autoblog.com/2009/12/08/b...bezzled-funds/ Iets meer diepgang: http://www.nhregister.com/articles/2...9726016016.txt
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
|
#9
|
||||
|
||||
The Goose op de RSR Jaguar (bevestigd door RSR zelf).
![]()
__________________
|
#10
|
||||
|
||||
En ook op de website van Marc
|
#11
|
||||
|
||||
Zo een jaguar zou ook wel eens naar Europa mogen komen, met the goose natuurlijk
![]() |
#12
|
||||
|
||||
Leuk voor Marc, maar ik vrees dat de auto geen potten zal breken in de US. (dus zeker niet hier in Europa)
__________________
![]() |
#13
|
||||
|
||||
De auto zal ook wel niet mogen rijden aangezien hij niet aan de GT2 reglementen voldoet.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe zit het nu met die M3 GTR's, hebben die al een FIA homologatie?
__________________
![]() |
#15
|
|||
|
|||
Dat Trans-Am verhaal is volgens mij niet waar.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|