![]() |
|
|
||||
|
||||
De Paddock Modelbouw goes: Intermodellbau 2011, Dortmund - 15 april 2011
Het was al even ter sprake gekomen op de modelbouwmeeting van maart: Intermodellbau 2011 gaat door van 13 t/m 17 april 2011, in de Westfalenhallen (beter bekend als de Dortmunder Messe) zoals steeds.
Als je op voorhand één en ander zou willen checken, dan kan je dat doen via deze website: http://www.westfalenhallen.de/messen...lbau/index.php Een datum hadden we niet echt vastgelegd, omdat deze keer niet zoveel volk naar ginder zal afzakken, heb ik de indruk. Dus jullie regelen maar zoals het het best past. Wel hadden Doc en LoixRallyFan al aangegeven dat ze op vrijdag zouden gaan (al wist de één zich dat iets beter te herinneren dan de ander, maar goed) ![]() Als jullie materiaal vanop de beurs zouden willen laten meebrengen, laat dan in deze thread iets weten, of regel via PM. Have fun!
Groetjes, Domi. Last edited by Dominique; 20-03-2011 at 17:11. |
|
||||
|
||||
Ik ga dan ook al direct als eerste starten met het plaatsen van een bestelling:
ik zou graag die draad van 0,15mm bestellen bij Mayerhofer (die tisten die alles verkopen om kermisattracties te maken, inclusief ledbelichting, bekabeling, electronische sturingen etc etc). Hier is de link naar die pagina: http://www.mayerhofer-modellbau.de/h...lmaterial.html Alle kleuren in diameter 0,15mm voor mij graag: zwart, rood, blauw, groen en kleurloos. Van ieders 1 rolletje. Kostprijs is om en bij de 3 euro per rolletje. De firma dankt U, en de gasten ook ...
|
||||
|
||||
Voor mij mogen ze ook draad meebrengen
0.15mm Zwart, blauw, rood en kleurloos(van elks een rolletje) 0.5 mm 2X zwart, 1x rood, 1X blauw, 1X Geel en 1X wit. Wie ze wil meebregen moet me dan maar contacteren via PM of eyckles@pandora.be om verder af tespreken. Lesley Last edited by eyckles; 20-03-2011 at 17:37. |
|
||||
|
||||
Graag had ik 5 van die zakjes Mishmash gekocht. Ik heb geen idee van prijs en dergelijke.
Het kriebelt trouwens heel erg om mee te gaan. Het valt netjes in de paasvakantie. Maar het is voor mij nog eens 2 à 2,5 uur extra rijden... Dat is net iets te veel van het goede.
Werkbank: On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen) Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck) Last edited by Loeten; 28-03-2011 at 19:24. |
|
||||
|
||||
Is er eigenlijk al iemand die beslist heeft om te gaan? Want al die bestellingen zijn wel leuk, maar als er niemand effectief naar Dortmund gaat brengt dat ook niks op natuurlijk
![]() |
|
|||
|
|||
Philip en Guido staat in de 1e post te lezen.
Mochten er personen heen gaan, mag ik dan ook een bestelling doen voor mish-mash? |
|
||||
|
||||
Heb eigenlijk eens een vraag. Wat is mish-mash? Ik had ook een mail gestuurd naar die man met de kabel en zei tegen mij dat je deze ook kon bestellen bij Conrad, maar ik moet hem wel eens de link vragen. Als ik het hoor laat ik het zeker weten.
Lesley |
|
||||
|
||||
Ja, dat heb ik ook gelezen, maar echt bevestigd werd dat tot op heden nog niet...
|
|
||||
|
||||
Heb de draad bij Conrad gevonden. Gewoon mayerhofer in het zoek gedeelte invullen en de kabels verschijnen en kosten ongeveer hetzelfde.
Lesley |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|