![]() |
|
|
||||
|
||||
Schumacher een belastingsontduiker
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Als die kerel alle piloten (om nog maar te zwijgen van alle andere bekende koppen ) gaat bekritiseren die in Monaco of San Marino of een ander belastingsparadijs staan ingeschreven, is zijn week wel zoet.
(en kan het hem bovenop wel eens enkele processen kosten) Ik ben geen Schumi-fan, maar dit kan ik Michaël toch niet verwijten. Hij moet zijn "zuurverdiende" centjes toch ergens wegzetten. Dus waarom niet in Monaco? Vraag dat maar aan Axel Merckx bvb.(en er zijn er nog,...) GET REAL !! Doe zoals elke normale Belg en maak er een sport van om zo weinig mogelijk belastingen te betalen op je iegen geld. En dit is in elk geval geen slechte keuze. |
|
||||
|
||||
Kijk, ... die man ontduikt zonder twijfel de belastingen als je de letter van de wet volgt!
Maar waarom zou je juist hem daar op pakken? Hij is een uithangbord voor Duitsland, een nationale held als je wilt. [dream mode] Ik zie zoiets enkel nog in België gebeuren. Wonder boven wonder geraakt David Saelens in de F1 en één of andere politicus vindt het nodig om Saelens aan het kruis te nagelen door heel zijn leven uit te pluizen op zoek naar misstappen. Dat België beter zou zijn met een landgenoot in de F1 gaat daarbij totaal verloren! [/dream mode]
|
|