![]() |
|
|
||||
|
||||
*** GP San Marino : de foto's ***
Last edited by Sennake; 24-04-2002 at 19:06. |
|
||||
|
||||
Mooie foto's alvast, alleen ... de foto van Barrichello komt er bij mij maar half op?
|
|
||||
|
||||
Dat euvel zou nu moeten verholpen zijn.
|
|
||||
|
||||
Let BTW ook op het feit dat een racenummer blijkbaar niet langer verplicht is aan de zijkant????
|
|
||||
|
||||
![]()
Coole pics Guy! Is het je opgevallen dat er een Jordan is met alléén gloeiende schijven achteraan? Takuma vond het knopke van z'n rembalans niet zeker?
|
|
||||
|
||||
waarom ze die coureurs zo dom op een camions presenteren is mij een raadsel ze
![]()
|
||||
|
||||
Mjah geef mij ook maar old-timers ofzo, of sjieke nieuwe auto's, kan me ni schelen, maar op ne camion....
|
||||
|
||||
![]()
t't Is dat ze daar allemaal zo met volle goesting op staan hé! Ik vind dat er hier nog tamelijk veel aan het zwaaien zijn. Op Francorchamps trekken ze meestal een lip....
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Hmmm, als het regent blijft de vrachtwagen zowiezo binnen, en krijgen ze een tasje thee van Bernie...
|
|
||||
|
||||
Wat ik mij nu afvraag : op hoeveel euro's mag je rekenen voor een f1-weekendje Francorchamps (en dan bedoel ik natuurlijk niet op de tribune voor de start en finish maar op een betaalbare plaats) ? En is Francorchamps al uitverkocht of niet ? Laatste vraagje : zijn er hier mensen die plannen hebben om naar Francorchamps te gaan dit jaar ?
|
||||
|
||||
Tel 7000 frankskes voor de kaart.
Ben je een hevige friet, worst & fosters pisbierfan, en wil je dit alles op het circuit kopen, breng dan maar genoeg brieven mee. Niet te doen hoe ze de laatste frank uit uw zak halen. Ik hang een beetje de Hollander uit (sorry Marshall) Blikjes vocht worden op voorhand aangekocht, en enthousiast met de rugzak over héél het circuit meegezeuld. 's Morgens gaan we langs bij de bakker waar we een lading koekjes voor de héle dag kopen tegen de gangbare Belgische prijzen. 's Avonds staat er een bezoekje aan Malmédy of Spa op de kaart, waar we ofwel in de GB mosselen gaan eten (of vreten) of een andere gezellige gelegenheid binnenvallen om iets warm te eten. Hmmmm, ik schat dat de weekend me, ingang inbegrepen een 8000-9000 ballen kost. Slaapgelegenheid met douche elke avond inbegrepen. Ingangsticket wél in Januari aangekocht tegen 5000fr. Last edited by krikke; 16-04-2002 at 20:45. |
|
||||
|
||||
Quote:
er is nog plaats op silver 8 denk ik , volgens mij is dat bij uitkomen van Pouhon prijs moet je eens zien op de website van SPA Maar anyhowe spa is zowat het duurste f1circuit ne frit kost er 160knotsen 30 veu de mayo enzovoort als je deftig iet wil kopen etc... volgens mij mag je toch rekenen een weekendje spa 300euro
|
||||
|
||||
Man idd, daar bennek ook van verschoten ,die prijs van die frieten.
Gewoonweg ni te doen. Klein vraagje sennake, en zeker ni opdringerig bedoelt. wanneer denk je dat de 2e lading eraan komt (vol nieuwsgierigheid... ![]()
|
|||
|
|||
TICKETPRIJZEN 2002 F1 FRANCORCHAMPS
Respectievelijk voor Weekend & zondag Gold 3 - Volzet Gold 1, 2, 4, 5 Volzet Gold 1, 2, 4, 5 (kind) Volzet Silver 1, 2, 3, 4, 7, 8 - 270 Euro -- 230 Euro Silver 1, 2, 3, 4, 7, 8 - (kind) 150 Euro -- 125 Euro Bronze 135 Euro 180 Euro -- 135 Euro Bronze (kind) 65 Euro 90 Euro -- 65 Euro Gold 1 en Gold 3 zijn overdekte tribunes. Tarief kind: minder dan 15 jaar . Dit zijn de prijzen voor de voorverkoop die eindigde op 31.01.2002. Hoeveel er bijkomt aan de kassa weet ik niet. C U |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|