![]() |
|
|
||||
|
||||
2002 Grand Premio Marlboro de Espaņa
![]() De spaanse grand Prix staat weer voor de deur ; ook hier kan je weer beginnen posten ; zeveren over alles in de aanloop naar zondag ...
|
||||
|
||||
Opstelling van de boxen (loooooooooooooool)
FOM (Formula One Management) 0,1 SCRUTINEERING 2 FERRARI 3,4,5,6 MCLAREN 7,8,9,10 WILLIAMS 11,12,13,14 PIT LANE ACCESS 15 SAUBER 16,17,18,19 JORDAN 20,21,22, half of 23 B.A.R. Half of 23,24,25,26 RENAULT 27,28,29, half of 30 JAGUAR Half of 30,31,32,33 ARROWS 34,35,36 MINARDI 37,38,39 TOYOTA 40,41,42 Waarom hebben kleinere team maar 3 boxen weet iemand dat ?
|
||||
|
||||
Omdat die minder plaats nodiog hebben maybe??....
Geen idee in feite. Maar allezja, hopelijk wordt de race ietke spannender. Maarja, ikke kan da ni zien, ik ga erges anders henne, zie sport forum later deze avond ![]() greetz
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Het gaat hierin om een wereld waarin aan de rijken wordt gegeven en waar de zwakkeren en zieken worden gestraft. Iets wat in onze samenleving ook blijkt te bestaan ....
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Team SCRUTINEERING en PIT LANE ACCESS ken ik niet zo goed
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja ; als ge dees circuit ni kent dan moete wel de laatste tien jaar van den F1 bol gevallen zijn ![]()
|
||||
|
||||
Gij weet zeker niet hoe snel diejen aardbol wel draait, probeer daar maar is te blijven op staan.
Liggen tot daaraantoe. jan |
|
||||
|
||||
Ik hoop in ieder geval op een leuke (lees spannende) race, met geen superdominerende ferrari's vanaf de start, want anders is de fun er ook af.
Ik zou graag hebben dat Montoya of Ralf nog eens goe scoren! Ik hoop op: 1. Montoya 2. Ralf Shumacher 3. Michael Shumacher Greetz Barry |
|
||||
|
||||
Ik hoop dat ik ongelijk heb ( niet qua resultaat, wel qua spanning ), maar ik vrees een herhaling van Imola
|
|
||||
|
||||
nieuwe tribune eeft wat weg van Banking Indianapolis vinden jullie ook niet ?
|
|