![]() |
|
|
||||
|
||||
Rob Theunissen verongelukt
Bron : www.pitstop.tv
__________________________________________________ Rob Theunissen is verongelukt. Theunissen was een bekend figuur in de autosport en vooral de Belcar. Theunissen kwam zondagavond rond 23 uur om het leven bij een zwaar verkeersongeval in Riemst. Hij ging met zijn Subaru van de baan en ramde enkele bomen. Rob werd uit de auto geslingerd en overleed ter plaatse aan zijn verwondingen. Rob Theunissen was 49. In Maasmechelen runde hij een racing team dat jarenlang actief was in de Belcar. De redactie van Pitstop biedt de familie en nabestaanden van Rob haar medeleven aan bij dit tragische verlies. __________________________________________________ Innige deelneming aan de familie en vrienden, Vincentdb Vincent de Bièvre
|
||||
|
||||
innige deelneming
Yves Van Grimberge we zijn blijkbaar doomed in de autosport de laatste dagen ...
|
|||
|
|||
Donkere dagen voor de Belgische autosport...
Mijn oprechte blijken van deelneming aan de familie en de vrienden van Rob (Robert) Theunissen. Dries De Smet |
|
||||
|
||||
Wat is er toc hweer allemaal aan de hand???? :s
Deze week op school ook weer iemand verloren.... ![]() Innige deelneming aan familieleden en verwanten Chris Van der Borght
|
||||
|
||||
Mijn welgemeende deelneming aan de familie en nabestaanden.
Guy Golsteyn Schandooi 31 2431 Laakdal |
|
||||
|
||||
Ondanks dat de naam Rob Theunissen mij eerlijk gezegd vrij weinig zegt, betreur ik dit zoveelste slachtoffer van week-end ongevallen ten zeerste.
Dat hierbij de autosportwereld weer getroffen wordt, maakt het leed voor velen nog groter. Autosport is idd de laatste dagen en weken niet gespaard gebleven van allerlei leed en ongemak. Ik hoop ten zerste dat aan al deze nare mededelingen snel een eind aan komt. Hierbij zeker en vast ook mijn steunbetuigingen aan familie en vrienden van Rob. Ik leef met jullie mee Patrick Hendrickx |
|
||||
|
||||
mijn deelneeming
|
|||
|
|||
Oprechte deelneming :
Familie PUT-SEVERIJNS C U |
|
||||
|
||||
Innige deelneming van het Russell Racing team.
Bart Vandecavey
|
||||
|
||||
Innige deelneming.
Werner Pessendorffer |
|
|||
|
|||
Quote:
Met onze oprechte deelneming aan de familie en vrienden van Rob. Ronald Janssens Annie Trescinski |
|
|||
|
|||
Wij wensen zijn familie en vrienden veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
Voor Autoclub Excelsior Tim Joosen
|
||||
|
||||
ik wens de familie van Rob Theunissen heel veel sterkte toe in deze moeilijk priode .
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Ascheid nemen van Rob Theunissen
De plechtige Eucharistieviering waartoe u vriendelijk wordt uitgenogigd, zal plaatshebben in de dekenale kerk te Maasmechelen op zaterdag 18 mei om 10u30. Bijeenkomst met gelegenheid tot condoleren in funerarium Marc Barthels, J-Smeetslaan 74 te Maasmechelen, vanaf 9u30. Rouwadres: Industrielaan 31, 3630 Maasmechelen. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|