![]() |
|
|
||||
|
||||
Monaco: Free practice
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
ik denk ook dat ze ons hier fameus zand in de ogen aan het strooien zijn, coulthard had het precies nie door !!
|
||||
|
||||
Raikonnen had blijkbaar stevige problemen ... slechts 6 laps gereden op 2 sessies
airco
|
||||
|
||||
Duidelijk voorteken voor quali's en race.
Hahahaha, niet eens een ferrari in de top 6 ![]() Ja i know, morgen zallet er anders uit zien... ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Dit verklaart genoeg zeker ? ![]() ![]() MIKA DOE DIE RACE-OVERALL TERUG AAN !
|
||||
|
||||
Mja, die missek eigelijk wel zenne.
Over de Practice: Go Webber-->8ste. Ok, het zegt nog ni veel, maar toch een mooie prestatie
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by yvdp; 23-05-2002 at 22:01. |
|
||||
|
||||
1 Ferrari in de top 1? Das een vrij strikte keuze zou ik zo zeggen...
|
|
||||
|
||||
en die laatste schumacher misschien vervangen door Barrichello.
Tot zover het verbeterwerk ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
de qualifying battle is nog steeds in het voordeel van Schumi, en ook op de meeste circuits was hij sneller... Om nu uit geval Oostenrijk te besluiten dat Barrichello dit jaar sneller is dan Schumacher, dat lijkt me toch een beetje voorbarig. airco
|
||||
|
||||
En zelfs al IS RB sneller dan MS, we weten nu al wie dan de GP wint eh
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
lijkt me eerder nog een argument om te zeggen
==> knap dat hij het dan nog haalt, de pole position. Als er problemen zijn met je eigen wagen, is het normaal dat je kan rekenen op een reserve wagen. Hij zal die wagen dan nog zowieso moeten afstellen. Het is niet zo dat je snel de set-up van je teammaat kan gebruiken. Elke piloot heeft verschillende rempunten, verschillende vleugelinstellingen, en andere technische instellingen. Een set-up die supersnel is voor Barrichello kan supertraag zijn voor de rijstijl van Schumacher en omgekeerd. airco
|
|