![]() |
|
|
||||
|
||||
Verstappen nekt Arrows
Quote:
Enkele weken terug postte ik hier al een bericht ivm de toenemende financiële problemen van Walkinshjoemel (nog eentje idd) Toen werd er gezegd dat Monaco best eens Arrows' laatste GP kon zijn. Als het zo voortgaat met Arrows (= bergaf), kunnen Frentzen en Bernoldi toch even gaan nadenken over hun toekomst. Frentzen heeft weet van deze problemen en bood naar het schijnt zelfs aan om sommige kosten van testsessies zélf te betalen ! Kan je je voorstellen hoe gemotiveerd HH wel niet is om in een F1 te kunnen rijden...Misschien kan hij eens gaan horen bij Phoenix ? ![]() Hoedanook vind ik dit niet meer dan normaal; Verstappen had een legaal contract , ondertekend door beide partijen, dat onderbreek je maar niet zomaar ![]() Daarom zou ik zo zeggen: Ga ervoor, Huub ! ![]()
|
||||
|
||||
Re: Verstappen nekt Arrows
Quote:
|
||||
|
||||
voor arrows heb ik veel respect ....
voor de persoon die erachter steekt een massa minder ... de malafide figuur van een Walkinshaw mag van mij part die claim van Verstappen gerust in zijne nek krijgen zene. airco
|
||||
|
||||
Idd, den Tom z'n woord was dikwijls niet veel waard. En met de Jos z'n voeten heeft hij gespeeld. Pluim hem Jos! Juist spijtig voor de Frenz. Waar gaat die nog onderdak vinden dan?
|
|
||||
|
||||
![]()
Misschien Toyota ? Helaas lijkt hij zo een van die piloten te zijn wiens carrière in een neerwaartse spiraal is geraakt en waar het zeer moeilijk is om uit te komen. Heel jammer.
![]() Ik kijk in ieder geval uit naar z'n prestatie in Monaco.
|
||||
|
||||
Nochtans heeft Frentzen een énorm grote kans gehad bij Williams in '97....Maar het is er nooit echt van gekomen. Wel ironisch om te weten dat al Jordan z'n zeges buiten één (Hill 98) van Frentzen komen. Om die dan zo buiten te trappen, ook niet echt proper van Eddie...
En wat HH met die Prost liet zien was idd buitengewoon.
|
||||
|
||||
Als het zo verder gaat komen we in de situatie waar er drie wagens per team dienen te worden ingezet.
|
||||
|
||||
![]()
Weet er iemand in feite al waarom Eddie Jordan de Frenz gewipt heeft? En werd daar zo geheimzinnig over gedaan . Heeft hij aan den Eddie z'n dochter gezeten misschien?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|