![]() |
|
|
||||
|
||||
Uitslag Monaco
1. Couldhard
2. M. Schumacher 3. R. Schumacher 4. Trulli 5. Fisichella 6. Frentzen 7. Barrichello Eindelijk nog eens een spannende race! Ik heb ervan genoten en het heeft me overtuigd om volgende race zeker opnieuw te kijken. Jammer van Monotya zijn motor! Greetz Barry [edit: ff gemengd met andere race-thread ![]() Last edited by Finish; 26-05-2002 at 16:11. |
|
||||
|
||||
Monaco: RACE
![]() OEF ! Eindelijk eens iets anders dan een Schumacher op het hoogste trapje. Overwinning voor David Coulthard, en wat voor een ! Schitterende race van DC, ik heb bij momenten aan z'n kunnen getwijfeld, maar dit getuigt toch wel van klasse. Schumacher de hele tijd afhouden op zo'n stratencircuit, je moet het maar kunnen. Ook Schumacher heeft mooi meegereden, enkel zijn de inhaalmogelijkheden in Monaco redelijk beperkt. Al bij al een redelijke race, redelijk wat spanning, veel duels, weinig inhaalmanoeuvres..... TOP: *Coulthard: Klasse. Prachtig. Mooi voor McLaren. Hopelijk niet de laatste dit seizoen *Trulli: eindelijk eens een finish voor de pechvogel bij Renault. Monaco heeft Trulli altijd goed gelegen *Fisichella: WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ![]() *Montoya: Kon goed aan Schumi's druk weerstaan, podiumplaats was in zicht, motor besliste er anders over *Frentzen: Bijna gelijk aan overwinning. Geef HHF een goede wagen en hij doet de rest. FLOP: *Sato: Eddie, ontsla die kerel nu toch eens. Maakt brokken, is nooit sneller dan Fisichella....Hoe sympathiek Takuma ook mag zijn, hoeveel titels en overwinningen hij ook niet heeft behaald, dit is F1. Als je hier niet presteert, hoor je er niet bij. En dat geldt feitelijk ook voor Alex Yoong.... *Massa: Moest z'n rempedaal even zoeken toen hij Bernoldi voorbijliet. De crash lag mogelijk dan weer aan de remmen bij Sauber... *Toyota: 1 stuurfout in Monaco = DNF, idem Salo *Barrichello: Als ik niet voorbij Raikkonen raak, dan maar erover ? *BAR: Villeneuve had er genoeg van en parkeerde z'n wagen, Panis geramd door Button....BAR = puntenloos. Gaat Honda écht wel met BAR in zee gaan ? *Jaguar: As usual Commentaar: Vigneron en Tassin, naar gewoonte klasse apart. Regie: Alles gezien wat er te zien viel. Race krijgt een 7/10. Volgende GP: Canada. Finish
ah. daar zit die reply-knop dus. Last edited by Finish; 26-05-2002 at 16:18. |
|
||||
|
||||
yep ook van genoten
Goeie commentaar op vrt, David Saelens geeft beestig commentaar. Eigenlijk geen moment verveeld behalve 5min oogjes gesloten van moeheid. ![]() Wat heeft Sato eigenlijk uitgespookt? Fischella, Frentzen en Trulli goed bezig ![]() Next funny race please |
|
||||
|
||||
IDD één van, neen; DE BESTE !! GP dit seizoen.!!
Van mijn part , proficiat aan DC hoor. Jammer dat JP Montoya zijn motor het begaf. Wat had de uislag anders geweest?? Monaco maakt hiermee zijn reputatie nog is waar. Only the best survive. Toch weer enkele serieuze chrashes. Gelukkig allen zonder gevolg. Sato ? Die probeerde de tunnel in de breedte te nemen, dacht dat dit sneller ging zeker ? Hij mag blij zijn dat er enkel knutselwerk is voor de mecano's. Voor hetzelfde geld kunnen ze hem ook weer gaan afvoeren. Heeft hij mss een leuke verpleegster ontmoet in Oostenrijk en wil hij deze weerzien ?? Ondanks zeer weinig inhaalmanouvres, toch een zeer spannende race met zelfs enkele grappige situaties. Vooral het bumperen tss Bernoldi en Massa. Ik dacht dat dit alleen in karting en Touring Cup gebeurde? Ook de beeldweergave bij het wegtakelen van Panis en Button. De auto's rijden als het ware onder de wagens door terwijl deze worden getakeld. Waarom niet meer op zulke Mcky-Mouse circuits racen? Dan zien we tenminste nog strijd. Wait and see in Canada Last edited by fordje; 26-05-2002 at 16:25. |
|
||||
|
||||
goeie GP ... knappe winst van DC
wel een gelukje dat Montoya Schumacher een hele tijd heeft opgehouden, en DC daardoor met 7 secs voorsprong aan de Pitsstops kon beginnen. Na de pitsstop had hij nog 1 sec over. Is dus eigenlijk wel een serieus geluk voor DC. Ferrari die veruit de snelsten waren tijdens de race, maar ze hadden het maar beter voor elkaar moeten hebben in de Quali's. Verder vond ik het niet zo superspannend. Ze reden weliswaar dicht bij elkaar, maar inhalen is toch onmogelijk, of het eindigt op brokken ... airco
![]() Last edited by airco; 26-05-2002 at 17:00. |
|
|||
|
|||
Spannende race ???????
'k Heb waarschijnlijk iets gemist. De enige manier dat een rijder een plaats kon winnen was omdat er voor hem iemand uitviel (op een paar zeer zeldzame uitzonderingen na). Monaco mag dan een dikke klassieker zijn, van mij mogen ze dat circuit best afvoeren wegens nog minder te beleven dan op een ander. Maar allee, hopelijk brengen de aanpassingen die ze tegen 2004 zoeken te doen een oplossing voor dit, naar mijn mening, triestig circuit. Verde nog nen dikke proficiat voor David Coulthard. |
|
||||
|
||||
Eerste deel van de race spannend omdat de leiders geen enkele fout mochten maken of ze mochten achteraan aansluiten in dat treintje van 4 wagens.
Tweede deel mijn hart vastgehouden vanwege die rook bij DC. Gelukkig heeft zijn motor volgehouden en kwam er geen scenario zoals Spanje 2001. (Montoya had niet dat geluk) Toch minstens één zege voor Mclaren dit jaar ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Monaco moet absoluut blijven, ... maar dan wel met de nodige veranderingen!
|
||||
|
||||
Spannende race?
Vond ik toch niet... Alleen op het einde haddek gehoopt op een inhaalmanouevre (poging tot wtv ![]() Allezja, voor de rest treintje rijden hé
|
||||
|
||||
Quote:
Prachtig op die manier ![]() ![]()
|
||||
|
||||
tja als je je teammaat in zo een situatie niet doorlaat, dan ben je zowieso verkeerd bezig ... Bij Ferrari moet Schumi in zo een geval ook plaats maken voor Barri.
airco
|
||||
|
||||
Ja hallo, tging ier bij mij gewoon even over et principe.
Gewoon ff fijn om te weten dat de rijders het ook nog niet vergeten zijn. Ik zie hier toch duidelijk enige ironie in, of bennek de enige?? ![]()
|
||||
|
||||
Coulthard heeft goed gereden en op de beslissende momenten goed gehandeld: sterk rondje in de quali's, Barrichello zijn superrondje lekker verknald en dan bij de start de eerste plaats pakken. Het is nu eenmaal geweten dat wie als eerste de eerste bocht in gaat zonder brokken te maken en later geen fouten meer maakt, moeilijk kan verliezen (zonder pech). Dan nog Montoya die op het ideale moment in de problemen komt en het was helemaal gebakken voor DC. Tactisch goed gespeeld van Brawn door Schumacher binnen te roepen. Daarna lijkt McLaren het tactisch alweer te verknallen. Het was toch overduidelijk dat indien Coulthard een ronde of 4 eerder binnenkwam hij nauwelijks nog kon verliezen. Nu lieten ze Schumacher nog een paar ronderecords neerzetten voor ze Coulthard binnenriepen. Gelukkig hebben ze een goede pitcrew want anders zou het verkeerd kunnen afgelopen zijn. McLaren blijft tactisch een stuk achter bij Ferrari (zijn ze al jaren), een beetje zoals de pitcrew van Williams al jaren zuigt.
Held van de race: Frentzen, de enige die ik heb zien passeren (ik denk een Jordan). |
|
||||
|
||||
dheum zo moeilijk was het nu ook niet voor Brawn.... zelfs ik zag het voor één keer
![]() idd wel raar dat McLaren Coulthard ook niet direct heeft binnen geroepen..... maar toch nog een knappe pitsstop gegeven. Het scheelde niet veel of DC was zijn eerste plaats kwijt. Toch schoon werk geleverd van Coulthard, beter kan niet. PS: Bernoldi heeft Massa gepaseerd, ware het niet dat Massa dan iets te laat remde ![]() Waar was BAR vandaag ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Trulli kan z'n 4de plaats misschien vergeten, resulterend in 3 pt voor Fisico, 2 voor Frentzen en 1 voor...Barrichello...
|
|