![]() |
|
|
||||
|
||||
3e kampioenschap in de F1 ???
Max mosley heeft weer eens plannen ...
Quote:
Bovendien ... In mijn ogen is de BMW-motor momenteel nog steeds de sterkste van het veld ... Ferrari haalt dit echter makkelijk op door een superieur chassis ... ==> Dus als Ferrari wint krijgen de motoren van Ferrari de punten .... terwijl de motoren van BMW toch sterker zijn ![]() airco
|
||||
|
||||
Nu zou dit inderdaad nog niet veel zeggen, maar als bijv. BMW of Mercedes Jordan zouden sponsoren kon dat wel leuk worden...
|
||||
|
||||
mja dan zal een team dat aan veel teams motoren levert vrijwel altijd het kampioenschap winnen ... zonder dan enige garantie te hebben dat het de sterkste motor is ...
vrij moeilijk haalbaar lijkt me ... airco
|
||||
|
||||
- Steeds meer teams gaan over in fabrieksteams, dus binnenkort speelt dat zelfs geen rol meer.
Ferrari -> Ferrari Renault -> Renault Toyota -> Toyota - En wat dan met BAR, Jordan, Jaguar en Arrows? Hebben Honda en Cosworth dan geen voordeel? Ik vrees dat als ze dit gaan toelaten, Ferrari terug hun label op de Saubers wil zien. Ik vind het een beetje dom zo'n derde kampioenschap. Net alsof er iets moet veranderen in de F1 om toch maar met iets nieuws te komen.
|
|