![]() |
|
|
||||
|
||||
België - Tunesië
goeie wil ... dat genoeg ...
maar o zoooo steriel voetbal dat de belgen brengen ... we halen 62% balbezit, maar halen weinig tot geen kansen ... Als je de Tunesiërs een klein beetje meer geluk hebben winnen ze hier makkelijk ... ... weer komen de belgen weer gelukkig weg als een tegengoal (onterecht) afgekeurd wordt.... ... nog een prachtige volley van een Tunesiër die rakelings naast gaat ... conclusie ... de belgen hebben geluk gehad ... Als het tegen Rusland even slecht is zijn de Belgen volgende week terug thuis. airco
|
||||
|
||||
laten we het hier houden bij 1 woord: triestig.
Japan: 4pt Rusland: 3pt België: 2pt Tunesië: 1pt
|
||||
|
||||
Quote:
24u van Le Mans 24u van Spa 24u van Zolder,... Sorry dat ik hier iemand mee tegen de schenen schop maar ik heb echt een degout gekregen aan voetbal...
WRC-prono 2009 kampioen Last edited by Bart.Vandecavey; 10-06-2002 at 13:14. |
|
||||
|
||||
dat ze bij de voetbalbond eens iets 1 ding nuttig doen ... en dienen waseige is vervroegd naar Standard te sturen ...
azo ne zevereir dat da is ffs.
|
||||
|
||||
Allé Airco, ... "sfeer 's koed hé, ... sfeer 's koed!"
|
||||
|
||||
taktish en praktish wat mindeeuur, maar de sfeer is gut hein
![]() Pff, wankers. Wetende dat ze 1 miljoen krijgen daarvoor. Of ze nu goed spelen of ni....
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
de sfeer leek mij toch niet goed, ze waren veel commentaar aant geven op mekaar ik snap het nie goed, heb alleen tweede helft gezien omdak tot 12u exaam had, maar die mannen liepen zo traag, ongeïnspireerd en zonder overtuiging over da veld de invallers hebben té weinig gejaagd naar mijn goesting de eindopstelling had de beginopstelling moeten zijn! laat ons hopen dat ze alles goedmaken tegen rusland en zonder stress spelen, en mooi voetbal tonen
|
||||
|
||||
eerlijk gezegd heb ik de hoop daarop al opgegeven ... met deze ploeg is teveel verkeerd om zo ineens van vandaag op morgen de knop om te draaien.
|
|||
|
|||
Het is nu eenmaal een WK... de ene dag speel je fantastisch en de andere dag speel je rotslecht; dat hebben voldoende ploegen de afgelopen dagen opnieuw bewezen. Het hangt vaak van kleine dingen af, en een grote portie geluk...
Maar de gemiddelde Belg is pas tevreden wanneer de Rode Duivels de halve finale zouden halen, terwijl een deelname aan het WK op zich al een knappe prestatie is...niemand die eraan denk dat het nu eenmaal niet eenvoudig is om zomaar op de andere kant van de aarde te gaan spelen met een ploeg die slechts voor zulke gelegenheden samenkomt. Blijkbaar zijn enkel de matchen waarin men geniaal goed speelt acceptabel; soms heeft een kleine Belg toch ook wat grootheidswaanzin ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had ook examen tot 11u en kon bijgevolg de eerste helft niet zien. Wat ik in de tweede helft zag was inspiratieloos tegen een bal trappen, misschien wel proberen van actie's op te zetten maar constant zonder resultaat door oppervlakkigheid, gebrek aan talent.... ik hield de hele 2de helft m'n hart vast voor de Tunesiërs die ongelooflijk slim speelden: zekerheid voor alles, 1 punt en alles is nog mogelijk. En counterattacks zijn altijd vreselijk gevaarlijk, met wat chance hadden ze gewonnen. Belgisch voetbal is altijd -volgens mij- zo stereotiep. Men verwacht veel, als de match er is krijgen we saai, oncreatief en lelijk voetbal te zien. Als we op voorsprong komen, is er altijd enorme moeite om de voorsprong verder uit te werken. Als we niet op voorsprong komen, blijft het 0-0 of krijgen we onverdiend een goal tegen door een enkele blunder in de defensie. Allemaal situatie's die vooral bij het Belgisch elftal voorkomen. Deze ploeg, generatie, gaat er gewoon niet echt voor. Noem het een overgangsgeneratie. Er moet iemand gaan opstaan die deze ploeg terug wat fitheid, snelheid, inzicht en creativiteit kan inbrengen, een topscorer, een internationale wereldster.... Kampfschwein Willie en bompa Waseige houden er na vrijdag mee op (tenzij we natuurlijk toch nog de 2de ronde cadeau krijgen van de Russen). Wie kan er dan die 'frisse wind' binnen het elftal krijgen ? Maar ik ging het dus houden bij 1 woord: triestig ![]()
|
||||
|
||||
welk resultaat de belgen halen kan me eigenlijk weinig schelen ...
Als een ploeg bewijst dat ze met inzet spelen en ervoor knokken kan ik zelfs leven met een 5-0 verlies en in de 1e ronde eruit ... Als Japan er nu alsnog in de 1e ronde zou uitgaan zal ik de eerste zijn om hen te feliciteren ... Die hebben er tenminste voor gevochten, de ziel uit hun lijf gelopen ... Als je inzet toont, maar je hebt talent tekort dan kan ik dat best aanvaarden ...dit is echter geen tekort aan talent ... dit is een zaak van inzet. airco
|
||||
|
||||
Jeps idd.
Kijk naar China. Die verliezen met een droge 4-0 tegen brazilië. En toch vonnek die sjinezen echt proper voetbal op de mat leggen. Ze dierven aan te vallen, ze dierven show te verkopen tegen de brazilianen. Geef mij dan toch maar die match waar inzet en strijdlust van de gezichten af te lezen was. Ok, wat bent ge achteraf met een 4-0 verlies => Nix Maar China had nix te verliezen. Als wij in die eerste match risico's hadden genomen en ook zo gevoetbald hadden, dan hadden ze op zen minst met geheven hoofd het tornooi kunnen verlaten. Iets wat er ni niet echt in zit.... Wetende dat die mensen daar dan nog een miljoentje voor krijgen...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik had da al vorspeld vor dat da wk begon. De belge ligge der gewoon uit na den eerste ronde. Ze doen ginder alsof ze de grote manne zen, maar wa zen ze tege die grote ploege? Ze zijn al van bij de loting bezig daze nen 2de ronde tege Brazilië wel zien zitte. Tzou natuurlijk nog altij kunne. En ok, ze ligge der NOG ni uit, maar de 14de ist zover zenne. 1-1 tege Tunesië en ze moge nog blij zen dat gen 3-1 of zelfs 4-1 geworre is. Goe gespeeld Tunesië, slecht gespeeld Waseige en Rode Duivels.
|
||||
|
||||
Dan kunnen de Belgen misschien samen met de Fransen het vliegtuig pakken? Kwestie van de kosten te drukken.
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|