![]() |
|
|
||||
|
||||
Rock Werchter 2002
ik ga van t weekend nor Rock W. gaat er ier nog iemand ?
|
||||
|
||||
aaaaaaaaaaaaaah, ik heb geen kaart
![]() Ma het gaat slechyt weer worde naar het schijnt dus gon ik nie zo echt iet misse. Trouwens degene wa ik normaal mee ging mocht geen 2 dage dus, jah, alleen is ook nie praktisch héééé Es een weekendje thuis blijve hé, of ergens anders met vrienden gon feesten ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Wie wil er nu naar Werchter met zo'n slecht programma, ook al gaat ge niet noodzakelijk in de eerste plaats voor de muziek. (maar voor die prijs wilt ge toch wel wat groepjes te zien krijgen die ge doodgraag wilt zien, of op z'n minst een maffe headliner)
Jaja, waar is de tijd dat R.E.M. nog op Werchter speelde :-) Dat waren pas tijden. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is trouwens in het leven geroepen omdat er idd veel vraag blijft vanuit de "oudere" generatie naar de klassieke groepen. |
|
||||
|
||||
Naar TW classic komt evengoed SITA en CLOUSEAU zenne
![]() Maar idd, mss is die classic wel wa meer voor u Stipey.
|
||||
|
||||
als ge een backstage ebt en héél w-end free booze and drink dan mag de affiche nog zo slecht zijn , gaan doenek toch ! een voor 0,000 €
|
||||
|
||||
booze en drank...
Leg et verschil is uit pls...
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Streaming audio + video Vrijdag naar Praga Khan en 2 many dj's gekeken en geluisterd..... kei goed !!! Zaterdag Bush gezien (iets minder), Rammstein (no live streaming ??), Red Hot Chili Peppers (Pikant !!!!!) Last edited by Rrubinio; 30-06-2002 at 01:44. |
|
||||
|
||||
Quote:
Was eerder al het geval op Pinkpop. |
|
|||
|
|||
Dat hoeft zelfs niet contractueel zo te zijn, want men moet zoiezo de toestemming krijgen van de band vooraleer het uit te kunnen zenden.
Meestal is dat geen probleem, enkel groepen die live ongeloofelijk slecht zijn of grootheidswaanzin vertonen maken daar wel eens problemen rond (Marilyn Manson etc.. enkele jaren geleden ook nog) Er zijn zelfs groepen die achteraf de originele soundboard-opname wel eens op internet gooien, om hun fans te plezieren...andere groepen brengen dat dan weer uit op CD om extra geld te verdienen. Last edited by Stipey; 01-07-2002 at 11:32. |
|
||||
|
||||
pff Rammstein , RHCP da was niks in vgl. met Faithless & Carl Cox !! Carl Cox was echt zzaaaaaaaaalig
|
||||
|
||||
Smaken verschillen nu éénmaal. Ik heb Faithless gezien in Vorst en dat was idd beestig. Carl Cox kan voor mijn part de hoogsten boom in.
But nothing beats "The Queens" live on stage...maar daar moet je dan weer van houden hé |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|