![]() |
|
|
||||
|
||||
Brazilië - België
als het goed is mag het ook gezegd worden. Belgen met veel inzet die het de Brazilianen bijzonder lastig maken. Een goal van de belgen is in mijn ogen onterecht afgekeurd.
airco
|
||||
|
||||
Juist 2-0 geworden voor Brazilië
|
||||
|
||||
ok 2-0 boeken toe nu.
Belgen hebben bijzonder verdienstelijk gespeeld, en verdienden als team veel meer. Brazilie was als team een dikke 0, maar dan komt toch 2 maal de individuele klasse boven. Vandaag verliezen we dan wel met 2-0 maar de Belgen verdienen een bijzonder groot applaus. airco
|
||||
|
||||
allemaal naar Zaventem om ze met een applaus te gaan begroeten.
|
||||
|
||||
DEZE match en die tegen de Russen, ZO willen we de Belgen zien voetballen : inzet, voor elkaar werken, ... .
Enige smet blijft toch de match tegen Tunesië waar ze blijkbaar niet voor elkaar werkten. Maar wat ze NU lieten zien was lovenswaardig. De Belgen gaan op z'n Iers naar huis : de ploeg die het het meest verdiend heeft, gaat naar huis. Het dient ook gezegd te worden : ALS ze nu groepswinnaar waren, kwamen ze tegen een betere PLOEG, Brazilïe was geen echte PLOEG, buiten de keeper heb ik geen verdediger gezien en van sommige weet je niet eens dat ze meededen. Maar een PLUIM voor de matchen tegen Rusland en Brazilië. |
|
||||
|
||||
Geen gezever meer nu hé !!
Dit België kon inderdaad Brazilië aan. Jammer dat wij geen wereldspitsen hebben zoals Rivaldo of Ronaldo en we verslaan hen met 3 of 4 -0 Maar een hele grote pluim voor Wilmots, Mpenza, Goor, Simons !!! |
|
||||
|
||||
Dit was de beste wedstrijd van de Belgen!!! Zeker niet verdiend gewonnen voor de Brazilianen! Een scheidsrechter die ik persoonlijk nogal partijdig vond en een onterecht afgekeurd doelpunt!!
Jammer dat het zo moet eindigen!! Proficiat jongens! |
|
||||
|
||||
ach eventjes mijn mening.
de scheidsrechter is iets wat soms meezit, soms tegenzit. Deze match zat hij een beetje tegen, c'est la vie. Ivm met wereldspitsen ben ik van mening dat we geen klagen hebben. Met Wilmots en Sonck hebben we 2 klassespitsen die meer kansen bij elkaar gevoetbald hebben dan alle brazilianen samen. Het geluk zat vandaag bij de braziliaanse spitsen, want Rivaldo's goal mag dan wel een knappe beweging zijn. Hij komt er enkel omdat de bal afwijkt op de voet van simons. Dat is een factor geluk, soms zit het mee, soms zit het tegen. Verder vond ik de analyse van degryse weer superieur vandaag: Vandaag hebben we ons niks te verwijten (groot applaus aan alle spelers). De reden dat we nu het vliegtuig naar huis mogen nemen ligt in de match tegen Tunesië. Win die match, en als groepswinnaar ontloop je Brazilië. Degryse: "Ik begrijp nog steeds niet hoe het komt dat je vandaag in een 4-4-2 (met 1 verdedigende middenvelder) speelt, en dan tegen een veel minder land als Tunesië uitpakt met een verdedigende 4-5-1 (met 2 verdedigende middenvelders)" airco
|
||||
|
||||
Belgen met opgeheven hoofd uit het toernooi ! Hadden verdiend van te winnen maar ja...het lot was hun niet gunstig gezind vandaag
![]() Normaal ben ik een dikke supporter van Brazilië maar ik hoop dat ze een goed pak rammel krijgen van de Engelsen, nondedju !!! Alleszins geen potentiële wereldkampioen waardig . |
|
||||
|
||||
NU begrijpen we weeral hoe het komt dat Brazilië maar nipt gekwalificeerd was ...
Ik heb er alle vertrouwen in dat de Engelsen dit even gaan bijsturen en de Brazilianen huiswaarts sturen, iets wat op basis van deze match wel mag ... |
|
||||
|
||||
dat is nu nekeer nen goeien uitleg se
![]()
|
||||
|
||||
Wat hebben we dus geleerd uit deze wedstrijd?
Senegal wordt wereldkampioen!
|
||||
|
||||
que?
|
||||
|
||||
Waarom Senegal??????? Ik dacht aan de Engelsen ...
|
|
||||
|
||||
Proficiat rode duivels! das het enige wa ik wil zeggen! Ik heb genoten.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|