![]() |
|
|
||||
|
||||
Errorke ?
klik op screenshot voor groter formaat
![]() deze kreeg ik vanmorgen ongeveer een halfuurtje lang te bewonderen ![]() ![]()
ah. daar zit die reply-knop dus. Last edited by Finish; 08-07-2002 at 11:24. |
|
||||
|
||||
ja, dat had ik ook deze morgen
|
|
||||
|
||||
klik op screenshot voor groter formaat
![]() En deze kreeg ik toen ik bovenstaande thread postte. Neem daar nog bij dat op depaddock main index de laatste post niet wordt vermeld. ....
|
||||
|
||||
mja
in int bovenste onderdeel, f1forum daar hebbekik laatst iets gepost en staat de nick sledge, mor as ge erop klikt komt ge bij mijne post(hakki) uit.... |
|
||||
|
||||
Heb het ook gemerkt dat het hier redelijk down lag...
|
||||
|
||||
airco heeft werk vanavond
![]()
|
||||
|
||||
mja
mysql server was blijkbaar een hele tijd koffie gaan drinken vandaag ... ![]() vanavond groot onderhoud .... want er zijn een reeks problemen ... dus verwacht maar een redelijke downtime tussen 21h00 en 23h00 ... deze keer door onderhoud airco
|
||||
|
||||
eerste deel van de upgrade is voltooid ...
alle database-problemen zouden ondertussen van de baan moeten zijn. Het zou kunnen dat er nog een aantal hacks niet werken, maar dit komt binnen enkele minuten dan wel in orde ![]() airco
|
||||
|
||||
some more problems showed up ...
![]() hier LIJKT voorlopig alles in orde .... toch betrouw ik er nog voor geen haar op dat alle tables nu ok zijn ... dus foutmeldingen ... (alles wat in het tekstvak staat bij een error hier copy-pasten plz) airco
![]() Last edited by airco; 08-07-2002 at 20:11. |
|
||||
|
||||
ja, ik wou ff een post maken in 'quick reply' maar dat blijkt hier plots niet meer te staan
![]() anyway, keep up the good work ![]()
|
||||
|
||||
nog iets opgemerkt: mijne avatar (zal wel bij iedereen zijn zeker) staat niet meer linksboven naast mijn nick en andere gegevens op de homepage van depaddock
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() btw: zouden dries z'n fotos er iets mee te maken hebben ![]() ps: graptje eh dries! |
|
|||
|
|||
Wa, mijn foto's ? Den eerste keer da ik iets post van n'een foto en het zal mijn schuld zijn. Zou kunnen zulle, da hoort ge mij nie zeggen maar ik heb het gedaan zoals het moest.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|