![]() |
|
|
||||
|
||||
ohow......they are here......
SCARY
![]() the first aliens arrived in Formula 1! ![]() ![]() mja, et zijn dus nieuwe koelingspakken van McLaren die gebaseerd zijn op technologieen van in de ruimte, ziet er wel volgens mij ni zo handig uit...en wrom ze da zullen nodig hebben in Silverstone, bij mijn weten is da daar nu ni zo warm ![]() anyway, tis al getest dus tzal wel beetje nut hebben zeker ![]() |
|
||||
|
||||
Voorwa kan dat nu handig zijn? het zijn mischien allemaal robots en in dat rugzakske zit de software
![]() |
|
||||
|
||||
Als het brand misschien...
|
||||
|
||||
Ga met zo'n pakske maar eens pissen, of erger....
![]() Je bent een half uur zoet om alles uit te doen en nog eens een half uur om alles weer aan te doen. En dan intussen worden opgeroepen voor een pitsstop !! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ik dacht eerst dat dat om te lachen was voor wa publiciteit ofzo maar nee das gewoon echt! djeezes
|
|
||||
|
||||
Precies extreme vorm van scouts....
Allemaal me de rugzak op verlof ![]()
|
||||
|
||||
de waanzin ten top.......pure decadentie..gadver. Wat is er mis met gewone sparco's? Waren zijn de tijden van de met olie besmeurde t-shirts en handen.........
Nee geef mijn F1-portie maar aan fikkie ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Het ene team worstelt met financiële problemen, het andere komt met zulke, laat ons eerlijk zijn, overbodige snufjes af. Wat is hier in godsnaam het nut van ?
|
|||
|
|||
als MC Laren op de pist niet opvalt moeten ze het anders aanpakken zekers
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|