![]() |
|
|
||||
|
||||
.net ???
Ik heb overlaatst eens grote kuis gehouden in menne pc (ad-aware, defrag...) en sindsdien hebbek mijn zus en broer op mijne nek gekregen want ohoh hun MSN en Hotmail werkt niet meer...
Op kot eens wat navraag gedaan en ene raadde mij aan om .net te dll Klopt dat? Zoja waar kan ik dat vinden? |
|
||||
|
||||
Hmmmm... denk dat msn es herinstalleren al genoeg zou zijn. Als je info over .NET wilt, ga gewoon es naar http://www.microsoft.com/net/
|
|
||||
|
||||
euhm ...
inderdaad zoals stipey zegt gewoon eens herinstalleren ... MSN (en andere microsoft-software) is thank god nog geen spyware. .NET heeft opz ich weinig verband met MSN ... .NET is een nieuwe opvatting van Microsoft wat ze in al hun producten gaan doorvoeren ... Het geheel is vrij revolutionair, maar staat nog in zijn kinderschoentjes ... Een gedetailleerde uitleg geef ik soon wel eens in dit forum als ik veel tijd heb ![]() airco
|
|||
|
|||
correctie; wanneer je HEEL veel tijd hebt
|
|
||||
|
||||
ze hebben het al een paar keer geherinstalleerd maar het werkt nog altijd niet!
Last edited by Scapa; 07-07-2002 at 23:36. |
|
||||
|
||||
Ik heb zojuist is ff geprobeerd een mailadres aan te maken bij hotmail en zelf dat lukt niet. Ook het checken van e-mail blijkt van bij ons thuis niet te lukken...
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|