![]() |
|
|
||||
|
||||
WK Wielrennen Zolder
Aangezien hier vele zolder als 2de thuis hebben vraag ik me af of jullie ook massaal voor een niet - race event afzakken ?
Last edited by JPMontoya; 21-09-2002 at 10:48. |
|
||||
|
||||
Wat is Zolder zonder ronkende motoren?
een café zonder bier!
|
||||
|
||||
Juist Bart. Als je ziet wat ze allemaal doen voor dat wielrennen.
Zelfs bij de ingang is het controle punt met de barelen verwijderd. |
|
||||
|
||||
Ben niet echt van plan om naar Zolder af te zakken voor een wielerwedstrijd, laat staan dat ik deze dopingrennerij op televisie volg. Boeit me totaal niet meer.
|
||||
|
||||
Het is dat weekend wel Francorchampagne in Francorchamps (natuurlijk) eh. De Funcup is daar, de New Procar en ja de rest is niet echt de moeite om te vermelden, de eerste twee 'topklasses' volstaan immers om massa's paddockers naar ginder te lokken
![]() ![]() ![]() Dus WK in Zolder ![]() |
|
||||
|
||||
interesseert mij ook niet!
Wat ik me wel afvraag: Circuit Zolder heeft per jaar een max aantal weekends waar er géén geluidslimiet is. Tijdens Touring Cup wedstrijden is er b.v. wél een limiet; én daarom ook géén wedstrijdcommentaar rond de piste. Nu is mijn vraag: offert Zolder een "limietloos" weekend op om wél commentaar te geven, wordt er géén commentar gegeven of wordt er voor wielerwedstrijden een uitzondering gemaakt? |
|
||||
|
||||
Heb ik mij ook al afgevraagd................op gebied van geluid is het wel erg op Zolder hé,en het zal er niet beter op worden vrees ik.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() die stilte voor de commentatoren vind ik redelijk belachelijk in zolder, wij krijgen tijdens de race papieren waarop nieuwtjes vermeld staan. heel belachelijk! en wij hebben daarvoor een speciale uitlaat, waarmee we in zolder moeten rijden. die sound is een pak minder dan onze buis/uitlaat voor francorchamps. maar ja groen zijn we groen, als groentesoep zo groen en ... ![]()
|
||||
|
||||
Ik kijk dus zeker WEL naar het WK op tv. Waregem was ook kandidaat, maar heeft het niet kunnen halen van Zolder. Voor mij is wielrennen de sport nr.1. Daar kan geen voetbal of F1 tegen op. Ik hoop dat de leeuw van Vlaanderen nog 1 keer kan klauwen....
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Wel ik moet toegeven dat ik ook zal kijken.
enerzijds omdat ik niet naar spa mag, anderzijds omdat ik, ondanks alle dopingperikelen, het wk wielrennen een aangename bezigheid vind. Een WK is trouwens ALTIJD spannender dan de gemiddelde F1-wedstrijd ![]()
|
||||
|
||||
Ik ben in de eerste plaats een autosportliefhebber, maar ook een sportliefhebber en wielrennen blijft toch een pure sport hé, een wk is mss wel één grote loterij maar het is en blijft spannender dan alle f1 wedstrijden samen (dit siezoen toch
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
neem een transistorradio en stem af op radio 1
|
|||
|
|||
blijkbaar zijn er heel wat forummers die het wielrennen niet echt hoog in het vaandel dragen, ikke dus wel. Ik kruip tussen www.dailysportscar.com en mijn beroep door regelmatig op de koersfiets/MTB en ik heb die sport echt leren waarderen. Ge moet eens de laatste 150 km van Luik-bastenaken-Luik zelf rijden...
Enfin, over smaak valt niet te twisten maar renners werken keihard en verdienen niet de belachelijke lonen van sommige andere 'top'sporters,... Maar allez, het weekend van het WK rijd ik de 24 uren karting van Machelen... |
|
||||
|
||||
ik gok op Van Petegem voor vandaag
|
|