![]() |
|
|
||||
|
||||
GP Japan: Race
'Fifth for Sato!' : De openingstitel op F1-live.com
Die kerels hebben ook door dat je beter met verrassend nieuws op de proppen komt. Schumachers vierenzestigste (!) lag reeds vast na ronde een. Een verschil van 2seconden openrijden in de eerste ronde van de race doe je natuurlijk niet zomaar. Enkel is het allemaal zo vanzelfsprekend geworden. Rond 8 uur hield ik het ook voor bekeken en viel ik lekker in slaap. Tijdens het ontbijt heb ik snel even de herhaling gezien. Voor de laatste keer dit jaar; toppers en floppers: TOP: *Schumacher: Uitstekend 'pakketje' (dixit Goossens ![]() *Sato: Tja....de enige die eigenlijk wat voor 'spektakel' zorgde, al moet je wel zeggen dat de rest van z'n seizoen miserabel was. Maar d'r komt toch af en toe wat uit. Ik gun hem nu wel z'n stoeltje bij Jordan voor 2003. *Yoong: Mooie spin in de spooncurve, kon klaarblijkelijk de druk van Webber niet aan. Maar toch bedankt voor de mooie beelden ![]() *Salo: als eerbetoon voor eentje die het in zich had (Hockenheim 99) maar nooit de kans heeft gekregen (of mogen krijgen) FLOP: *McLaren: Ik kan er gewoon niet aan uit hoe ze elke race wel 1 van hun 2 bolides aan de kant kunnen zetten door motorpech. *Williams: Idem McLaren maar op verschillende manieren: slechte pitstops, blow-ups, coureurs die mekaar niet kunnen uitstaan...zo pak je dus niet Ferrari aan *Massa: Had hij z'n Sauber wat meer op de baan gehouden dit seizoen, had hij misschien betere kansen gehad op een zitje volgend jaar *Arrows: Ik mis Bernoldi ! ![]() *BAR: zelfde scenario. Villeneuve is een goed voorbeeld van hoe talent stilletjesaan kapotgaat als je wagen een ramp is. Panis zoekt betere oorden op (?) bij Toyota. Daar heb je tenminste nog niet zoveel blow-ups of andere mankementen. Daar zit nog ambitie. Seizoen 2002 is afgelopen. Begin 2002 startte Ferrari met de F2001. Mét succes. Mijn gok: In maart start Ferrari met de wagen van dit jaar. Nog perfect competitief (ipv 3kwart seconde voorsprong, een halve) en ONGELOOFLIJK betrouwbaar. En ik vrees dat andere teams dit voorbeeld misschien volgen (Ron Dennis sprak over de mogelijkheid van de huidige McLaren in Melbourne 2003 in te zetten) Maar da's nog veraf. Tegen dan weten we dat Saelens en Verstappen teammaats worden bij Minardi, dat Yoong naar Toyota gaat , Schumacher aan z'n laatste seizoen begint en Ecclestone de grid uitbreidt met F3000 wagens. ofzo... Finish ![]()
|
||||
|
||||
Ik heb eerlijk gezegd nie veel van de race gezien, ben om 5u hier binnen gekomen en heb me in de zetel gelegd...ik heb dus de start gezien, de pitstops van Ferrari en de podiumceremonie...
Maar ik kan me al wel inbeelden hoe het er uitzag. ![]() |
|
||||
|
||||
Ik ben niet speciaal opgestaan, heb het opgenomen en in 10 minuutjes de race uitgekeken met behulp van de Fast-Forward toets!
De race leek me wel een mooie samenvatting van het seizoen. |
|
|||
|
|||
Was geen spectaculaire race maar dat komt mede doordat DC uitviel anders had het misschien nog wel spannend geworden i.v.m het kampioenschap
Eerlijk gezegt jammar dat sato 5é is geworden nu scheelt het weer een positie in het kampioenschap met Jaguar ![]() Wat ik ook nog even kwijt wilde is dat pedro de la rosa het beroerd gedaan heeft dit seizoen Ik ben groot van jaguar en dus ook van de la rosa maar dat je achter alex youngh in het kampioenschap eindigt gaat er bij mij niet in |
|
||||
|
||||
Quote:
door de reden die je opgeeft, kan ik dat wel begrijpen. Maar anders, in eigen land zo'n prestatie neerzetten... Het is de man gegund, zeker als je zag hoe gelukkig hij was... |
|
||||
|
||||
Bwa DC uitvallen of niet maakte weinig verschil ivm met spanning.
de ferrari's bedreigen zat er voor DC ook niet echt in ... en vermits hij 6 punten moest goedmaken op JPM moest hij sowieso 2e eindigen en JPM buiten de punten ... een beetje utopisch. airco
|
||||
|
||||
Hij had anders perfect de 4e plaats van Ralf kunnen overnemen...
|
||||
|
||||
Quote:
Alex Yoong voor De La Rosa ? hmpfrrrr...HAHAHAHAHA !
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het doet in ieder geval niet goed aan z'n imago; volgens Irvine is hij de oorzaak van de gebrekkige Jaguar en nu dit.... Als je het mij vraagt: De La Rosa weg bij Jaguar (op dezelfde manier als Walkinshaw met hem deed in 2000; contract tenietdoen) en Webber in de plaats. Lijkt me heel waarschijnlijk. Irvine blijft natuurlijk. Hij is de enige die punten scoort. Mag ook wel, in verhouding met z'n salaris.
|
||||
|
||||
Quote:
Montoya was immers helemaal niet in vorm en kende dit seizoen al wat mechanische pech. Dit laatste gaat eveneens op voor Barrichello en ooit zal MS ook wel eens uitvallen. Akkoord, het was niet bijzonder waarschijnlijk, maar helemaal niet utopisch volgens mij.
|
|