![]() |
|
|
||||
|
||||
Screenshots Windows Longhorn
Enkele screenshots en wat uitleg over de op stapel staande Windows Longhorn! Mijn vraag is natuurlijk, wat vinden jullie ervan??
Quote:
![]() Last edited by Beemer; 21-10-2002 at 21:47. |
|
||||
|
||||
wat ik ervan vind ...
knap is het allemaal wel .... maar eigenlijk een beetje overbodig in mijn ogen ... voor de rest is het een beetje de gekende XP playmobil stijl
|
||||
|
||||
Weer wat nieuwe toeters en bellen, maar weinig indrukwekkends t.o.v. XP.
|
||||
|
||||
bwa trouwens ... longhorn is nog maanden weg (als het al geen jaren zijn) Tegen die tijd zal de stijl nog wel hard veranderen
|
||||
|
||||
Ze verwachten Longhorn pas ten vroegste tegen eind 2003, begin 2004. In die tijd kan er idd nog heeeel veel gebeuren.
|
|
||||
|
||||
't zal wel het eerste besturingssysteem zijn dat Palladium introduceert. het mag nog lang wegblijven voor mijn part
![]() |
|
||||
|
||||
ach nog niet teveel paniek om maken ...
Intel heeft in zijn P3's ooit eens hetzelfde geprobeerd .... unieke identificatie dmv van een codenummer in je cpu .... Maar het is nooit geactiveerd geweest.
|
|||
|
|||
Jáááh!! nog meer toeters en bellen..
Kost nog meer geheugen. Nog meer vastlopers Lang leven windows!!! |
|
||||
|
||||
Meer vastlopers??
Welk OS gebruik jij dan? Ik moet zegge ndat XP met al zijn toeters en bellen zeer vlot draait en nog nooit is vastgelopen (mss dat ik 1x vergeet ofzo...)
|
||||
|
||||
mja, bij mij geregeld...
ma das door te neig te tweaken.... Die palladium is gewoon De reden om over te stappen op linux ![]()
|
||||
|
||||
ahum.. die Palladium zou wel eens het einde van Linux kunnen betekenen. Maar zo'n vaart zal het wel niet lopen zeker?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Win 2k Nooit geen problemen mee maar alle andere windowzen ben ik véél minde positief over.. |
|
||||
|
||||
Ik heb in de bijna 2 jaar dat ik XP gebruik nog nooit een vastloper meegemaakt! Dat heb ik van geen enkele vorige windows gehad.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|