![]() |
|
|
||||
|
||||
Hosting
Ik ben op zoek naar goedkope en degelijk hosting waar onder meer de volgende dingen in zitten:
25 of 50 MB php4, asp, cgi 1 MySQL database een aantal pop emailadressen .org domeinnaam FTP-toegang Frontpage extensies Heeft er iemand een idee ? Zo goedkoop mogelijk ![]() |
|
||||
|
||||
Depaddock VZW uiteraard!
![]()
|
||||
|
||||
webspace: 50 MB
datatrafiek/maand: 5000 MB domeinnaam: .com/.net/.org sub-domeinen: 2 pop-email: 25 FTP-accounts: 1 mysql-databases: 2 mailing lists: 2 => dit alles voor de super-ledenprijs van 120€ ![]() Alle accounts bevatten: Webalizer Web Stats onbeperkte Autoresponders Front Page Extensions (op aanvraag) onbeperkte E-mail Aliases Real Audio / Video onbeperkte E-mail Forwarders Password Protected Directories CGI-BIN Shopping Cart MySQL Connections=45 Pre-Configured CGI's Telnet /SSH dagelijkse back-up PHP4 tot 10 geparkeerde domein-namen Overzichtelijk Control-Panel gratis technical-support per email, forum, ... Extra opties eventueel verkrijgbaar op aanvraag.
|
||||
|
||||
Allemaal goed en wel, maar ik rekende zo rond de 4000 bef, en als ik via depaddock een account neem dan moet ik ook nog eens lidgeld betalen...dan ben ik al snel over mijne prijs hé
![]() |
|
||||
|
||||
Das idd ne feit.
Als niet-lid betaal je voor ditzelfde pakket 145€ (wat op zich nog niet zoooveel is hoor ![]() Tis trouwens graag gedaan ![]()
|
||||
|
||||
Dezelfde prijzen voor de paddock-hosting kan je ook vinden op www.o2design.be
![]() Wij verkopen nu ook de super-paddock-hosting!! |
|
||||
|
||||
tssss, zomaar reclame maken...
Voor 1x zien we het door de vingers... ![]()
|
||||
|
||||
Ik heb al iets gevonden, www.3ts.be
Ziet er redelijk dik in orde uit, en de klanten zijn ook heel positief. |
|
||||
|
||||
www.boxke.be goeiekope en naar mijn mening snelle space...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
1 adres http://www.bestcheaphosting.com