![]() |
|
|
||||
|
||||
Belgian VW Masters
Morgen, 2 november heeft de laatste manche plaats van het Belgisch Kampioenschap VW Fun Cup. De titelstrijd ligt nog open in alle categorieën.
Als ge goesting hebt komt ge maar ne keer kijken hé Wij gaan onze joker inzetten, die ons dubbele punten geeft, en proberen van eens een podiumke in de light categorie te rijden. ik heb het liefst droog weer, maar dat ziet er niet naar uit! on verra demain ps: om half 6 uit mijne nest, want om half 8 al technische controle! die uren toch hé!
|
||||
|
||||
Voor de liefhebbers => timing is terug te vinden op http://www.vwfuncup.com/season/timing.html
mise en grille à la poussette ![]() ('k moet morgen om 11 uur nog ergens naar toe. Als ik daar voor 12 uur terug buiten geraak kom ik nog af, anders misschien naar JPR...) |
|
|||
|
|||
Perdieuskes : succes hé !
|
|
||||
|
||||
Wat een stel cowboys rijdt er in die cup mee..............wel leuk om te kijken.
Volgens mij ga ik leverancier worden van het front bodywork ![]() ![]() Alleen die duopassagiers tijdens een race, en de piloten voor één dag vindt ik een zwaar minpunt aan deze cup. Tja die gele-blauwe-rode funcupper...................die ging vaak met piepende banden door de eerste chicane ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() en door de rea ook en de eerste linkse ook de afstelling was niet optimaal voor droog weer, maar soit het gaf spektakel! tzou ook aan mij gelegen kunnen hebben want de andere piloten hadden daar niet zo een last van ![]()
|
||||
|
||||
verslagske:
tijdens de trainingen was het weer zaak om bij de eerste 30 te zijn, kwestie van in de eerste bokaal van het lotingzakje te geraken. dit lukte mij pas op het einde, de officiele training werd gevolgd door de vrije (hoe logisch toch!) en zodoende wist ik niet welke tijd ik had gezet in de chronoritten, omdat ik nog de eerste 10 minuten van de vrije oefenritten daarna ook had gereden. mijn beste tijd toen ik uit de wagen stapte was 2'14'' maar ik had die iets te laat gereden,mijn beste tijd in de chronoritten was 2'17''6 wat echter nog net genoeg was om binnen de eerste 30 te zijn, mb de 27ste tijd. een gelukje dus. race: de loting gaf ons de 24ste startplaats. niet echt gunstig, maar met kleppers als maes en zoon en le soir achter ons, waren we niet de enige ongelukkigen. bij de start kon ik net het licht op rood zien springen, ik zetten hem in eerste, het sprong op groen ikke weg, en direct een plaats of 3 gewonnen nog voor de eerste linkse. ik had mijn hoofd helemaal links proberen te leggen want ik zag het licht anders niet, die voor mij zag het ook niet en vandaar dat ik iets vroeger weg was. in de eerste linkse de buitenbocht genomen m.a.g. dat ik in de eerste rechtse (kanaalbocht is dat zeker?) aan de binnenbocht zat. de goede keuze gemaakt dus. allee, om een lang verhaal kort te maken, na drie toeren reed ik rond de 14de plaats!!! tegen het einde van mijn eerste 50 minuten vielen reeds de eerste slachtoffers, of beter gezegd de eerste cardans! veel wagens werden binnengesleept en nog eens zoveel zaten in de zandbakken. het nieuw aangelegde gedeelte lag er nog altijd superglad bij (het vocht kan daar precies niet zo snel weg uit het asfalt m.a.g. dat niemand in tegenstelling tot vorig jaar onder de 2 minuten geraakte, beste tijd: fanny duchateau 2'00''06). ik werd afgelost door mijn broer pieter en daarna door danny scheers (ne maat van ons vader, super goede karter, klein manneke, én EENDAGSLICENTIERIJDER hehehe ![]() wetende dat de 1ste pitstop o.w.v. de drukte in het honder liep, we besloten hadden om de lichten(die trouwens niet goed stonden) pas het voorlaatste uur te monteren (weeral ca.45sec verloren) en we dan nog een tragere laatste pitstop (door die achterkap) hebben gemaakt lag een top 10 plaats duidelijk binnen de mogelijkheden. we maken hoe langer hoe meer vooruitgang, en er zit bovendien nog steeds progressie in, dus dat biedt opnieuw perspectieven voor volgend seizoen. groeten maarten perdieus perdieus motorsport fun cup n°32 (dirty too) ![]()
|
|||
|
|||
Heb tijdens de wedstrijd aan de REA gestaan en heb jullie eens goed in de gaten gehouden. Er werd m.i. redelijk gedisciplineerd gereden. Bij cup-racen is deze bocht toch een plaats waar er regelmatig eens tikjes worden uitgedeeld. Wel gisteren heb ik geen enkele gezien. Dat is toch wel opmerkelijk in een startveld van ongeveer 65 auto's.
Proficiat met het behaalde resultaat. Was dit de laatste wedstrijd voor jullie of volgen er nog ? C U |
|
||||
|
||||
Ik was er ook. De foto's zijn online op mijn site, met wat extra aandacht voor de Perdieus kever.
Vincent
|
||||
|
||||
Quote:
dit was voor ons ook de laatste van het seizoen wij hebben nog wel een sponsordag waarop we wat met de tweezitter kunnen gaan rijden, en dan zit het er definitief op voor dit jaar. volgend jaar komt er al aan ... allee, qua budget zoeken enzo hé ![]() ik ben eens benieuwd op de hoeveelste plaats we zullen geëindigd zijn, want het slechte resultaat van francorchamps april (lees crash) moet er nog afgetrokken worden en deze schitterende 13de plaats met JOKER (lees dubbele punten) komt er nog bij. ik hoop dat we toch vlotjes in de top 20 zullen zitten
|
||||
|
||||
Quote:
bangelijke foto's vincent
|
||||
|
||||
Proficiat hè Maarten, daar gaan we binnenkort eens ene op drinken in de vettige swa ofzo
![]() |
|
|||
|
|||
oei oei oei...weeral drinken...zie gij maar da ge nog in da overalleke kunt Beemer !
|
|
||||
|
||||
vettige swa, dat ken ik maar ik ben der nog nooit binnen geweest is dat daar goed?? wij zitten regelmatig in hill diar een beetje verderop
|
||||
|
||||
Zijn vergelijkbaar, t'één café ziet er al wat beter uit dan het ander, ma sfeer zal er in beiden wel zijn. Ik zit op 500m van den Hill Diar op kot en op 300m van de Vettige Swa.
![]() |
|
||||
|
||||
Over tikken gesproken was er in de laatste Cliorace niet iemand die een titelpretendent in de Bianchi een ferme tik verkocht? Had dat dacht ik gezien in Pitstop en Champions. Ik dacht dat ze naam begon met Mat... Gee....
![]()
|
|