![]() |
|
|
View Poll Results: volgend jaar GP België? | |||
JA |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 23.08% |
NEE |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 76.92% |
Voters: 26. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
2003 Forster's Belgian Grand Prix
ik zeg van ni. De regering doet er te moeilijk over. Heel België staat op zen kop voor een wedstrijdje autokoers. Ok, de beste ter wereld, maar toch...
|
||||
|
||||
Even voor de goede orde: het is dus wel degelijk de FOSTERS GRAND PRIX.
Ik heb 'ja' gestemd. Optimist tot in de kist.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ik heb nee gestemd... als de regering een wetswijziging zou goedkeuren stel ik mij vragen daarbij... voor één evenement (In Wallonië, maar dit terzijde) een wet aanpassen, wat moeten andere grote organistaties dan zeggen? De F1 is god nie hé, en Ecclestone zeker nie (bespaar mij daarvan)
|
|
||||
|
||||
Ik denk ook ja.
Heb derstrax een intervieuw gehoord op radio 1. Ze hebben me goede moed gebracht, die mannen ![]()
|
||||
|
||||
Ik heb nee gezegd, er staan een aantal landen te wachten om een gp te mogen organiseren en die hebben vooral meer kapitaal dan België en ik denk dat het op termijn daarop gaat uitdraaien.
|
|
||||
|
||||
zoals china en rusland. En zandvoort???
|
||||
|
||||
deze poll heeft geen zin meer , F1 is toch geschrapt voor 2003
|
||||
|
||||
zegde gij...
|
||||
|
||||
Ik geloof rotsvast in de stoere halsstarrigheid van onze Vlaamse politiekers, die nog liever doodvallen dan een stapje terug te zetten in het voordeel van gelijk welk Waals evenement. Daarom dus : nee.
Last edited by Sennake; 30-10-2002 at 16:27. |
|
||||
|
||||
ik ga volledig akkoord met sennake
tis me allemaal té communautair
|
||||
|
||||
Er zal volgend jaar zeker geen F1 gereden worden in Spa. Zelfs wanneer de Belgische politici alsnog tabaksreclame toelaten op het circuit wordt de race niet terug op de kalender geplaatst. Dat liet de internationale autosportfederatie (FIA) vandaag weten.
De F1 race in Spa lijkt nu definitief van de kalender te zijn voor 2003. Zelfs met tabaksreclame zullen Ecclestone en Mosley de race haar plaats op de kalender niet teruggeven. Jammer, want de Belgische politici leken net te beseffen dat ze hun race niet zo maar mogen verliezen. f1racing.nl Over and out => aMeN
|
||||
|
||||
yvdp lees gewoon http://forum.depaddock.eu/showthread...3&pagenumber=3
dan had je al lang geweten dat F1 definitief geschrapt is
|
||||
|
||||
Volgens mij is ecclestone nog 1 van de aandeelhouders van spa. Dus gaat hij die ni zomaar van de kalender laten zenne.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|