De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Games
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 02-06-2003, 23:23
RX-7 freakske's Avatar
RX-7 freakske RX-7 freakske is offline
De Paddock Regular

Interessante games

Ik sta op punt om een nieuw ps2 spel aan te schaffen maar weet niet goed welk, heb eigenlijk veel zin om ferrrari 355 challenge te gaan halen. Heeft er iemand dit spel? En hoe is dat spel? Weet er iemand nog andere ferme spellen?

Greetz the little one
Reply With Quote
Old 03-06-2003, 02:57
Obi-Jan's Avatar
Obi-Jan Obi-Jan is offline
De Paddock Regular

Naar verluit is 355 Challange een van *de* spellen op de PS2. De arcade versie is in ieder geval subliem.

GTAIII is ook neig, hoewel het eigenlijke rijden met de wagens ondergeschikt is aan de algemene gameplay (ttz. "hoe hang ik hier de grootst mogelijke hooligan uit? ).

Jan.
=---
Old 03-06-2003, 08:07
DJ Scorpio's Avatar
DJ Scorpio DJ Scorpio is offline
De Paddock Rookie

Ik vind GTA Vice City véél knapper dan GTA3 (vooral de moto's zijn fun) en verder vind ik DTM Race Driver nog altijd zalig om te spelen (als je geen simulatie verwacht zoals GPL natuurlijk).

Ik speel deze games echter op de PC, is veel knapper als op de PS2 maar daar gaan we niet over discussiëren hee... dan zijn we volgend jaar nog bezig
Reply With Quote
Old 03-06-2003, 10:17
FleaBite's Avatar
FleaBite FleaBite is offline
De Paddock Regular

Ik zou ook GTA Vice City aanraden. Veel meer mogelijkheden dan in GTAIII. Moto's, heli's, en zo. Alles is ook veel kleurrijker. Maar, mocht je al GTAIII hebben, dan zou ik er toch geen geld meer aan hangen.
Reply With Quote
Old 03-06-2003, 10:25
Sway Bar's Avatar
Sway Bar Sway Bar is offline
De Paddock Rookie

Idd Vice city is stukken beter dan GTA3.

Kzit nu aan "cup land" level waar je politie kleren moet stelen en een bom moet laten ontploffen in de winkels.
En dan moet ge de politie te zien ontwijken.

Het leukste vind ik nog altijd om met ne Harley te rijden in't stad
Reply With Quote
Old 03-06-2003, 15:09
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular

GTA Vice city vind ik de max, enter the matrix valt zwaar tegen vind ik. Ma bij vice city geraak ik nie voorbij da level met da rc helicopterke
Reply With Quote
Old 03-06-2003, 18:34
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Quote:
Originally posted by Beemer
GTA Vice city vind ik de max, enter the matrix valt zwaar tegen vind ik. Ma bij vice city geraak ik nie voorbij da level met da rc helicopterke
Inderdaad, ik geef u volledig gelijk wat betreft Vice City en Enter the Matrix.
Vice City is iets moeilijker dan GTA III als het op opdrachten aankomt, maar als tijdverdrijf wat gaan rondrijden is veel plezanter in Vice City dan in GTA III.
En om da level met het helikopterke uit te spelen, loop eerst eens zelf rond in het gebouw, daar is een centrale trappenhal waar ge met uw helikopter omhoog kunt vliegen. Verken die trappenhal dus eerst voor ge aan de missie begint.
En de mannekes die geen pistool hebben kunt ge makkelijk onthoofden door er met de wieken tegen te vliegen. Die met pistool zou ik liever ontwijken omdat ge dan te snel kapot gaat.
Old 03-06-2003, 18:34
TiBo's Avatar
TiBo TiBo is offline
De Paddock Regular

GTA VC.

Echt een topper! Deze reeks wordt hoe langer hoe beter. Eerst ff een demo proberen zou ik zeggen en dan kiezen.
Old 04-06-2003, 10:58
Sway Bar's Avatar
Sway Bar Sway Bar is offline
De Paddock Rookie

Gisteren nog rondgereden met de ijskar.
Bleek dat hem niet alleen ijs verkoopt.

Politie achter een ijskarre, moet een raar zicht zijn mocht dit in het echt gebeuren.
Reply With Quote
Old 04-06-2003, 16:17
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular

Ondertussen eindelijk voorbij die level geraakt! klassespel alleen slecht tijdens de examens
Reply With Quote
Old 04-06-2003, 16:30
vertigo's Avatar
vertigo vertigo is offline
De Paddock Regular

En als het een racegame moet zijn wacht dan maar effe op Gran tourismo 4. Daar zijn de eerste beelden op de E3 van vrijgegeven. Zalig spel en het zal meer wagens dan ooit bevatten.
En als ge dan nog het nieuwe stuur erbij gaat kopen dan kan de fun ni op.
Maarja das nog wel ne tijd wachten natuurlijk.In afwachting kunt ge Le mans 24h (das platinum dus ook lekker goedkoop) eens uitproberen. Als je geen stuur hebt dan is dit een zeer plezant spel. Veel duelekes ,veel stof veel wagens , veel circuits,... .
Old 04-06-2003, 19:43
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Beemer
Ondertussen eindelijk voorbij die level geraakt! klassespel alleen slecht tijdens de examens
Vergeet niet dat je de laatste level bij de Haïtianen moet wachten tot op het einde als je alle secret packages hebt gevonden en alle jumps want vanaf dan zullen de Cubanen op je beginnen schieten vanaf dat je passeert.

Ik heb al 1 maal keep your friends close gedaan maar is niet van de poes... Ik moet nog die laatste doen bij die bar (volle sterren hebben). In die stripclub moet je voor 500$ spenderen aan die striptease zodat het geld begint op te brengen...

Is idd een mega spel...
Old 24-06-2003, 00:40
Snelle Japie's Avatar
Snelle Japie Snelle Japie is offline
De Paddock Regular

Iemand al bij Vice City de 100 hidden packages gevonden? Als je ze alle 100 hebt, win je in de legerbasis bij de Airport een Apache heli met opdrachten om te doen ! Het lijkt makkelijk voor die 100 packages ma het zijn er veel te veel
Ik bezit nu wel al de showroom, de ijsfabriek, taxi bedrijf, dancing en de filmstudio. De flappen rollen binnen nu. Met die showroom (kort bij de Airport) kun je races rijden, één race met als inschrijvingsbedrag 10.000$ winnen = 40.000$ in de plaats krijgen!
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules