![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
TVRL 2 : GP van Italië in Monza
VOORBESCHOUWING GP VAN ITALIE IN MONZA
Na een bezoek aan la douce France trekt de TVRL voor de laatste Europese manche van het huidige seizoen naar Italië en meer bepaald het ultrasnelle circuit van Monza. Het heeft maar een haar gescheeld of tickets naar Italië moesten worden afgezegd. Immers, op de valreep zetten de eigenaars van Snetterton nog een grootse pr-campagne op om alsnog met de eer te gaan lopen. Maar vergeefs; Monza haalde het nipt. Uitzonderlijk werd ervoor gekozen ook op de kombaan te rijden, wat voor extra spektakel moet zorgen, maar tevens voor extra gevaar. De uitgesproken favorieten voor deze baan zijn de Lotussen en eventueel deelnemende Eagles. De Brabham daarentegen maakt in principe geen kans en ook de Ferrari’s zullen het moeilijk krijgen om het ritme te volgen. Een groot vraagteken is de Sigwarth-Honda-combinatie. Het is zelfs niet zeker of het Honda-team überhaupt zal opdagen, omdat hun rijder blijkbaar ook verplichtingen heeft in Nascar. Dat brengt ons op de stand in het kampioenschap. Indien Sigwarth opnieuw niet meedoet, stijgen de kansen van Big John om alsnog met de lauweren te gaan lopen. Zijn achterstand is puur mathematisch immers niet onoverkomelijk en in zijn prestatiecurve is een duidelijk stijgende trend te bemerken. Hij zal dus dubbel gemotiveerd zijn om z’n huid duur te verkopen. Bovendien kan hij ook z’n team nog aan de eindoverwinning helpen in het constructeurskampioenschap, wat mooi meegenomen zou zijn. In het landenkampioenschap lijkt het kalf voor Nederland na de GP van Frankrijk verdronken. De kloof van 80 punten is zo goed als onoverbrugbaar nu het erop lijkt dat de VRL-rijders een blijvende interesse vertonen.
__________________
![]() |
#2
|
||||
|
||||
Track: Milano Wed Jan 22 21:24:04 2003
PRACTICE TIMES Pos No Driver Team Nat Time Diff Laps 1 10 rudy saenen Eagle BEL 2m16.351s 14 2 12 Tim Vanhee Lotus BEL 2m16.923s 00.572s 12 3 11 Steven Moerman Lotus BEL 2m17.235s 00.884s 13 4 20 Jan Verschueren Eagle BEL 2m17.291s 00.940s 12 5 8 Stefan Sigwarth Honda HOL 2m18.103s 01.752s 16 6 15 Big John Ferrari HOL 2m18.763s 02.412s 11 7 13 Wouter Naessens Ferrari BEL 2m18.803s 02.452s 15 8 14 Mario Sablon Brabham BRA 2m20.615s 04.264s 12 9 17 Marc Vekeman Eagle BEL 2m20.753s 04.402s 9 10 16 Werner Pessendorffe Ferrari BEL 2m21.577s 05.226s 12 11 4 Dutch.GPL Brabham HOL No time No time 0 All times are official Generated with GPL Replay Analyser Track: Milano Wed Jan 22 21:24:04 2003 RACE RESULTS (After 15 laps) Pos No Driver Team Nat Laps Race Time Diff 1 12 Tim Vanhee Lotus BEL 15 34m42.414s 2 20 Jan Verschueren Eagle BEL 15 34m53.526s 11.112s 3 8 Stefan Sigwarth Honda HOL 15 35m04.935s 22.521s 4 11 Steven Moerman Lotus BEL 15 36m01.402s 1m18.988s 5 15 Big John Ferrari HOL 15 36m10.373s 1m27.959s 6 14 Mario Sablon Brabham BRA 15 36m38.072s 1m55.658s 7 17 Marc Vekeman Eagle BEL 14 36m35.326s 1 lap(s) 8 10 rudy saenen Eagle BEL 7 16m34.962s 8 lap(s) 9 13 Wouter Naessens Ferrari BEL 4 9m38.970s 11 lap(s) 10 16 Werner Pessendorffe Ferrari BEL 0 0m00.000s 15 lap(s) 11 4 Dutch.GPL Brabham HOL 0 DidNotStart 15 lap(s) Race results are unofficial (Replay might have been saved before end of race) RACE FASTEST LAPS Pos Driver Time Lap 1 Tim Vanhee 2m17.042s 14 2 rudy saenen 2m17.470s 3 3 Jan Verschueren 2m17.544s 15 4 Steven Moerman 2m17.973s 3 5 Stefan Sigwarth 2m18.590s 15 6 Big John 2m18.930s 9 7 Wouter Naessens 2m19.728s 2 8 Mario Sablon 2m20.072s 13 9 Marc Vekeman 2m24.482s 14 10 Dutch.GPL No time 11 Werner Pessendorffe No time LEADERS Driver Laps Tim Vanhee 1-15 Number of lead changes: 0 Number of leaders: 1 LAPS LED Driver Laps led Tim Vanhee 15 HIGHEST CLIMBER Driver Start Finish Change Stefan Sigwarth 5 3 2 Marc Vekeman 9 7 2 Mario Sablon 8 6 2 Jan Verschueren 4 2 2 Big John 6 5 1 Tim Vanhee 2 1 1 Dutch.GPL 11 11 0 Werner Pessendorffe 10 10 0 Steven Moerman 3 4 -1 Wouter Naessens 7 9 -2 rudy saenen 1 8 -7 ON TRACK LAPS Driver Laps/Total Percent Jan Verschueren (13/15) 86.67 Tim Vanhee (12/15) 80.00 Big John (11/15) 73.33 Stefan Sigwarth (8/15) 53.33 Mario Sablon (7/15) 46.67 Steven Moerman (6/15) 40.00 rudy saenen (6/7) 85.71 Marc Vekeman (2/14) 14.29 Wouter Naessens (1/4) 25.00 RACE LAPTIME CONSISTENCY (first lap excluded) Driver Avg Deviation Std Deviation Avg Laptime Laps Jan Verschueren 0.498 0.692 2m18.681s 15 Stefan Sigwarth 0.961 1.855 2m19.660s 15 Tim Vanhee 1.026 1.573 2m18.456s 15 Wouter Naessens 2.809 3.263 2m23.461s 4 rudy saenen 4.422 5.632 2m21.381s 7 Mario Sablon 5.525 6.894 2m26.165s 15 Big John 6.175 7.943 2m24.446s 15 Steven Moerman 6.247 6.825 2m24.014s 15 Marc Vekeman 7.551 9.467 2m36.780s 14 All times are unofficial (Replay might have been saved before end of race) Generated with GPL Replay Analyser Track: Milano Wed Jan 22 21:24:04 2003 Driver: Dutch.GPL - Brabham No practice laps No race laps Driver: Stefan Sigwarth - Honda Practice laps Lap 1: 2m29.805s Lap 2: 2m56.885s [Off the track, Invalid lap] Lap 3: 2m25.040s Lap 4: 2m18.785s Lap 5: 1m43.409s [Off the track, Invalid lap] Lap 6: 2m35.164s [Off the track] Lap 7: 2m18.103s [Off the track] Lap 8: 2m18.731s Lap 9: 1m21.237s [Off the track, Invalid lap] Lap 10: 2m24.988s [Off the track] Lap 11: 51.545s [Off the track, Invalid lap] Lap 12: 2m37.098s [Off the track] Lap 13: 2m19.247s [Off the track] Lap 14: 2m18.487s Lap 15: 1m20.303s [Off the track, Invalid lap] Lap 16: 2m25.813s [Off the track] Race laps Lap 0: 49.430s Lap 1: 2m27.971s [Off the track] Lap 2: 2m19.435s Lap 3: 2m19.427s Lap 4: 2m19.305s Lap 5: 2m26.249s [Off the track] Lap 6: 2m19.039s [Off the track] Lap 7: 2m19.547s Lap 8: 2m19.146s Lap 9: 2m19.808s [Off the track] Lap 10: 2m18.847s [Off the track] Lap 11: 2m18.752s Lap 12: 2m19.216s [Off the track] Lap 13: 2m18.873s Lap 14: 2m19.014s [Off the track] Lap 15: 2m18.590s Driver: Tim Vanhee - Lotus Practice laps Lap 1: 2m24.579s Lap 2: 2m37.062s [Off the track] Lap 3: 2m21.128s Lap 4: 2m17.250s Lap 5: 2m05.512s [Off the track, Invalid lap] Lap 6: 2m29.016s Lap 7: 2m16.923s Lap 8: 1m31.729s [Off the track, Invalid lap] Lap 9: 2m15.147s [Off the track, Invalid lap] Lap 10: 2m25.017s [Off the track] Lap 11: 1m37.986s [Off the track, Invalid lap] Lap 12: 2m24.637s Race laps Lap 0: 47.714s Lap 1: 2m24.024s Lap 2: 2m17.901s Lap 3: 2m18.356s Lap 4: 2m17.715s [Off the track] Lap 5: 2m17.284s Lap 6: 2m23.444s [Off the track] Lap 7: 2m17.788s Lap 8: 2m18.490s Lap 9: 2m19.867s [Off the track] Lap 10: 2m19.211s Lap 11: 2m17.768s Lap 12: 2m18.056s Lap 13: 2m18.375s Lap 14: 2m17.042s Lap 15: 2m17.093s
__________________
![]() |
#3
|
||||
|
||||
Driver: rudy saenen - Eagle
Practice laps Lap 1: 2m24.865s Lap 2: 2m17.739s [Off the track] Lap 3: 2m17.075s Lap 4: 2m17.220s Lap 5: 2m16.351s Lap 6: 2m21.639s [Invalid lap] Lap 7: 2m26.200s Lap 8: 2m18.006s [Off the track] Lap 9: 2m17.222s Lap 10: 2m17.217s Lap 11: 2m17.343s Lap 12: 4m02.519s [Off the track, Invalid lap] Lap 13: 2m16.775s Lap 14: 2m16.431s Race laps Lap 0: 47.450s Lap 1: 2m26.940s Lap 2: 2m18.211s Lap 3: 2m17.470s Lap 4: 2m18.794s Lap 5: 2m17.782s Lap 6: 2m33.367s [Off the track] Lap 7: 2m22.662s Driver: Werner Pessendorffe - Ferrari Practice laps Lap 1: 2m32.818s [Off the track, Unknown incident] Lap 2: 2m24.220s Lap 3: 2m22.082s Lap 4: 2m22.525s Lap 5: 2m21.880s Lap 6: 1m33.312s [Off the track, Invalid lap] Lap 7: 2m28.611s [Off the track] Lap 8: 2m43.549s [Off the track] Lap 9: 2m21.577s Lap 10: 4m15.102s [Off the track, Invalid lap] Lap 11: 2m50.420s [Off the track] Lap 12: 2m22.655s No race laps Driver: Steven Moerman - Lotus Practice laps Lap 1: 2m23.109s Lap 2: 2m17.376s Lap 3: 1m43.938s [Off the track, Invalid lap] Lap 4: 2m23.917s Lap 5: 2m39.129s [Off the track] Lap 6: 2m17.739s [Off the track] Lap 7: 1m39.535s [Off the track, Invalid lap] Lap 8: 2m22.989s [Off the track] Lap 9: 2m17.516s Lap 10: 2m17.354s Lap 11: 2m17.235s Lap 12: 1m55.457s [Invalid lap] Lap 13: 6m31.847s [Off the track, Invalid lap] Race laps Lap 0: 48.064s Lap 1: 2m24.855s Lap 2: 2m18.396s Lap 3: 2m17.973s [Off the track] Lap 4: 2m18.118s [Off the track] Lap 5: 2m18.182s Lap 6: 2m29.416s [Off the track] Lap 7: 2m33.860s [Off the track] Lap 8: 2m18.299s Lap 9: 2m34.195s [Off the track] Lap 10: 2m29.598s [Off the track] Lap 11: 2m36.168s [Off the track] Lap 12: 2m24.582s Lap 13: 2m20.339s Lap 14: 2m18.759s [Off the track] Lap 15: 2m18.312s [Off the track] Driver: Wouter Naessens - Ferrari Practice laps Lap 1: 2m46.002s [Off the track] Lap 2: 2m19.454s Lap 3: 1m55.832s [Off the track, Invalid lap] Lap 4: 2m24.288s Lap 5: 2m24.366s [Off the track] Lap 6: 45.188s [Off the track, Invalid lap] Lap 7: 2m33.336s [Off the track] Lap 8: 2m38.658s [Off the track] Lap 9: 1m17.918s [Off the track, Invalid lap] Lap 10: 2m28.207s [Off the track] Lap 11: 2m42.562s [Off the track] Lap 12: 2m18.803s Lap 13: 2m07.617s [Off the track, Invalid lap] Lap 14: 2m24.025s [Off the track] Lap 15: 2m34.901s [Off the track] Race laps Lap 0: 50.468s Lap 1: 2m25.832s Lap 2: 2m19.728s [Off the track] Lap 3: 2m22.980s [Off the track] Lap 4: 2m27.676s [Off the track] Driver: Marc Vekeman - Eagle Practice laps Lap 1: 2m57.311s [Off the track] Lap 2: 2m22.338s Lap 3: 2m24.622s [Off the track] Lap 4: 2m25.476s [Off the track] Lap 5: 2m20.753s Lap 6: 7m19.653s [Off the track, Invalid lap] Lap 7: 4m06.526s [Off the track, Invalid lap] Lap 8: 3m02.268s [Off the track] Lap 9: 2m39.901s [Off the track] Race laps Lap 0: 51.022s Lap 1: 2m33.875s [Off the track] Lap 2: 2m44.929s [Off the track] Lap 3: 2m40.736s [Off the track] Lap 4: 2m36.529s [Off the track] Lap 5: 2m34.349s [Off the track] Lap 6: 2m33.937s [Off the track] Lap 7: 2m37.652s [Off the track] Lap 8: 2m28.844s [Off the track] Lap 9: 2m26.729s [Off the track] Lap 10: 2m28.269s [Off the track] Lap 11: 2m56.542s [Off the track] Lap 12: 2m53.128s [Off the track] Lap 13: 2m32.017s Lap 14: 2m24.482s Driver: Jan Verschueren - Eagle Practice laps Lap 1: 2m34.664s Lap 2: 2m19.132s Lap 3: 2m18.342s Lap 4: 2m18.057s Lap 5: 1m32.266s [Invalid lap] Lap 6: 2m27.969s Lap 7: 2m19.288s [Off the track] Lap 8: 2m18.702s Lap 9: 2m02.484s [Invalid lap] Lap 10: 2m29.710s Lap 11: 2m17.777s Lap 12: 2m17.291s Race laps Lap 0: 48.586s Lap 1: 2m31.110s Lap 2: 2m18.527s Lap 3: 2m19.389s Lap 4: 2m18.210s Lap 5: 2m20.380s Lap 6: 2m19.038s Lap 7: 2m18.803s Lap 8: 2m18.665s [Off the track] Lap 9: 2m18.669s Lap 10: 2m18.869s Lap 11: 2m18.708s Lap 12: 2m17.882s Lap 13: 2m17.783s Lap 14: 2m19.077s [Off the track] Lap 15: 2m17.544s Driver: Big John - Ferrari Practice laps Lap 1: 2m41.789s [Off the track] Lap 2: 2m31.325s [Off the track] Lap 3: 2m33.921s Lap 4: 2m21.740s Lap 5: 2m20.327s Lap 6: 2m18.770s Lap 7: 6m18.930s [Invalid lap] Lap 8: 2m28.163s Lap 9: 2m32.047s [Off the track] Lap 10: 2m19.185s Lap 11: 2m18.763s Race laps Lap 0: 49.224s Lap 1: 2m26.607s Lap 2: 2m32.642s [Off the track] Lap 3: 2m20.054s Lap 4: 2m19.503s Lap 5: 2m38.944s Lap 6: 2m20.383s Lap 7: 2m20.106s [Off the track] Lap 8: 2m21.325s Lap 9: 2m18.930s Lap 10: 2m44.983s [Off the track] Lap 11: 2m20.165s Lap 12: 2m21.803s Lap 13: 2m19.558s Lap 14: 2m23.175s [Off the track] Lap 15: 2m20.685s Driver: Mario Sablon - Brabham Practice laps Lap 1: 4m39.377s [Off the track, Invalid lap] Lap 2: 2m23.099s [Off the track] Lap 3: 2m23.145s Lap 4: 4m15.488s [Off the track, Invalid lap] Lap 5: 2m30.285s [Off the track] Lap 6: 2m21.167s [Off the track] Lap 7: 2m37.549s [Off the track] Lap 8: 2m35.588s [Off the track] Lap 9: 2m47.265s [Off the track, Invalid lap] Lap 10: 2m28.673s Lap 11: 2m20.615s [Off the track] Lap 12: 2m20.748s Race laps Lap 0: 50.043s Lap 1: 2m29.433s Lap 2: 2m30.055s [Off the track] Lap 3: 2m21.391s Lap 4: 2m45.502s [Off the track] Lap 5: 2m33.333s [Off the track] Lap 6: 2m28.462s [Off the track] Lap 7: 2m21.959s Lap 8: 2m21.818s [Off the track] Lap 9: 2m32.149s [Off the track] Lap 10: 2m21.579s Lap 11: 2m22.116s Lap 12: 2m25.478s [Off the track] Lap 13: 2m20.072s Lap 14: 2m21.432s [Off the track] Lap 15: 2m20.964s Generated with GPL Replay Analyser Track: Milano Wed Jan 22 21:24:04 2003 LAP BY LAP RACE REPORT Start of the race: Dutch.GPL fails to make the start. Polesitter rudy saenen in a Eagle leads the field as the flag drops. Lap 1: Mario Sablon overtakes Jan Verschueren. Mario Sablon is in position 7 at the end of the lap. Stefan Sigwarth overtakes Jan Verschueren. Stefan Sigwarth is in position 6 at the end of the lap. Wouter Naessens overtakes Stefan Sigwarth. Wouter Naessens overtakes Jan Verschueren. Wouter Naessens is in position 5 at the end of the lap. Big John overtakes Stefan Sigwarth. Big John overtakes Jan Verschueren. Big John is in position 4 at the end of the lap. Steven Moerman overtakes rudy saenen. Steven Moerman is in position 2 at the end of the lap. Tim Vanhee overtakes rudy saenen. Tim Vanhee is in position 1 at the end of the lap. rudy saenen loses the lead. The new race leader is Tim Vanhee. Werner Pessendorffe retires the Ferrari. Lap 2: Jan Verschueren overtakes Mario Sablon. Jan Verschueren overtakes Big John. Jan Verschueren is in position 6 at the end of the lap. Stefan Sigwarth overtakes Big John. Stefan Sigwarth is in position 5 at the end of the lap. Wouter Naessens overtakes Big John. Wouter Naessens is in position 4 at the end of the lap. Lap 3: Jan Verschueren overtakes Wouter Naessens. Jan Verschueren is in position 5 at the end of the lap. Stefan Sigwarth overtakes Wouter Naessens. Stefan Sigwarth is in position 4 at the end of the lap. Lap 5: Marc Vekeman overtakes Wouter Naessens. Marc Vekeman is in position 8 at the end of the lap. Mario Sablon overtakes Wouter Naessens. Mario Sablon is in position 7 at the end of the lap. Big John overtakes Wouter Naessens. Big John is in position 6 at the end of the lap. Jan Verschueren overtakes Stefan Sigwarth. Jan Verschueren is in position 4 at the end of the lap. Wouter Naessens retires the Ferrari. Lap 6: Jan Verschueren overtakes rudy saenen. Jan Verschueren is in position 3 at the end of the lap. Lap 7: Stefan Sigwarth overtakes rudy saenen. Stefan Sigwarth overtakes Steven Moerman. Stefan Sigwarth is in position 3 at the end of the lap. Jan Verschueren overtakes Steven Moerman. Jan Verschueren is in position 2 at the end of the lap. Lap 8: Marc Vekeman overtakes rudy saenen. Marc Vekeman is in position 7 at the end of the lap. Mario Sablon overtakes rudy saenen. Mario Sablon is in position 6 at the end of the lap. Big John overtakes rudy saenen. Big John is in position 5 at the end of the lap. Steven Moerman overtakes rudy saenen. Steven Moerman is in position 4 at the end of the lap. rudy saenen retires the Eagle. Lap 14: What would become the fastest lap of the race is set by Tim Vanhee. The time is an impressive 2m17.042s. End of the race: Tim Vanhee wins the race 11.112s ahead of Jan Verschueren. Last of the podium finishers was Stefan Sigwarth, finishing 22.521s behind the winner. Finishing order and last lap info is unofficial (Replay might have been saved before end of race) Generated with GPL Replay Analyser
__________________
![]() |
#4
|
||||
|
||||
Frustratie, frustratie.
Getraind met volle tanks (zoals steeds) en dat gaf gezien de tijd wat hoop op een redelijke race. In de eerste bocht passer ik iemand en als ik in Lesmo kom zit ik al kort achter de volgende wagen die ik wil inhalen. Maar dan loopt men PC vast................. ![]() Spijtig want die iemand die ik ingehaald heb is denk ik Mario. En als je ziet waar hij eindigd. Frustratie, frustratie. Last edited by Werner333; 22-01-2003 at 22:55. |
#5
|
||||
|
||||
Werner, welke graphische versie van de Ferrari gebruik je?
Ik heb een gelijkaardig probleem gehad met de v2.0 en 2.1a versie Ferrari van de GPLEA. Crash to desktop, afgewisseld met de occasionele hard lock-up. Met de meer recente versie 2.3 zijn de problemen van de baan. Als je een GF3 gebruikt, zou het ook gunstig kunnen zijn van een al wat oudere driver te gebruiken. Ik gebruik de 29.42s van Creative Labs zonder het minste probleem. Buiten dat in RTCW de vijanden doorzichtig zijn, maar ja... da's maar een spelletje he. ![]() Jan. =---
__________________
"It's for the fun." -Gilles Panizzi |
#6
|
||||
|
||||
Voor mij was het geen bijzonder geslaagde avond (alweer, zucht).
De kwalificaties verliepen maar zozo, maar op het einde kan ik nog m'n positie verbeteren van laatste naar op twee na laatste. De start verloopt goed voor mij en ik kan zeker twee bolides voorbijsteken (waaronder S. Sigwarth). Die komen er echter gezwind weer voorbij (ik probeer ruimte te laten o.a. in de Curva Grande, wat nog lukt ook). Daarna veel te veel fouten in de eerste racehelft. Nog een ronde Big John gevolgd, maar dat was het. De tweede racehelft ging het stukken beter, maar toen was het al te laat. 1 shift-r in de 1ste Lesmo, wat de plek was waar ik er het meeste ben afgegaan. Ook eenmaal in een van de kombochten een spin van 180° gemaakt (koude banden), maar wonderwel de wagen opgevangen en zonder schade kunnen voortrijden. Voorts nog een pr tijdens de race (net geen 2.19), maar da's ook niet zo heel verwonderlijk gezien de beperkte voorbereiding. Ik heb begrepen dat het voor zowat iedereen een nogal saaie bedoening was (ikzelf heb nooit iemand gezien, buiten de eerste 2-3 ronden). Da's wel jammer, had er iets meer strijd verwacht. Enfin, op naar Mosport. Dat wordt een ander paar mouwen. PS : hoeveel percent van de tijd rijdt men hier volgas in 5de ? Toch zeker 50 % denk ik, wellicht meer. Heb me tijdens de race afgevraagd of het stuk vanaf de Parabolica tot de Curva Grande niet ongeveer even lang is als de Mulsanne, maar dat zal misschien toch nog wat schelen.
__________________
![]() |
#7
|
||||
|
||||
50% volgas.... ik zou durven zeggen 80% van de tijd of meer... (voor mij toch
![]() Echt spannend was het idd niet. Ik had vanaf de tweede plaats een betere start dan Rudy op de pole, en ik ging hem vlot voorbij. Moerie was de enige die me kon bijhouden tot die halverwege de race op de kombaan eraf gaat. Ongeveer hetzelfde moment was ik een beetje in slaap aan het vallen en ben ik gespind in het uitkomen van Lesmo 1 zonder al te veel tijd te verliezen. Ik had wat problemen om Marc te lappen op de kombaan. ik dacht dat hij naar boven ging om me voor te laten, maar toen ik naast hem kwam schoot hij terug naar beneden. Slechte setup of zo denk ik. Ik ben dan maar in een reflex van het gas gegaan en de apron opgereden en heb hem dan maar even later gelapt. Hij had iig veel problemen op op de baan te blijven. No harm done. De rest van de race was niet spectaculair, ik heb geen auto's meer tegengekomen dan. Zeggen dat we op Snetterton konden gereden hebben ![]() voor gedetailleerde uitslagen kun je ook hier een kijkje nemen: http://users.pandora.be/moerie/tvrl%20milano/ |
#8
|
||||
|
||||
Ik was goed begonnen aan de race. Ik was Siggy en Mario voorbij gegaan. Stefan bleef wel in mijn kielzog, maar ik kon hem achter mij houden. Ik was intussen bij Big John gekomen, en we hebben een zeer leuk gevecht geleverd. Jammer genoeg had hij mij niet in het gat zien duiken dat hij in de Parabolica liet, toen hij zijn rempunt een beetje miste. Een kleine tik stuurde hem terug de baan af. Stefan zat intussen nog altijd achter mij. In de eerste Lesmo de volgende ronde verremde ik mij (ik ken nog altijd het rempunt niet goed daar), en hij ging me voorbij. Ook Jan kwam toen voorbij denk ik. Ik had niet zoveel tijd verloren en kon hen alletwee nog in het vizier houden.
Een ronde later liet ik me echter weer vangen aan die bump in de eerste kombocht, en was m'n wagen helemaal kwijt. Aanstormende Big John kon me niet meer ontwijken en raakte me behoorlijk hard (was al de derde maal toen, excuses BJ :/ ) Ik dacht niet nog aansluiting te kunnen vinden met de rest, en ben toen maar gestopt. |
#9
|
|||
|
|||
Mijn race was vrij saai, ook dankzij het circuit. Mijn start was zon beetje de slechste ooit, mn toeren waren gewoon in een keer weg zodat ik nauwelijks weg kon komen. Een aantal mensen reed me voorbij en na de eerste kombocht reed ik alweer een eagle (??) voorbij. In de eerste 2 ronden alleen wat mensen ingehaald die spinde of eraf getikt werden
![]() Toch nog derde geworden uiteindelijk gaaaap wat is de volgende baan? |
#10
|
||||
|
||||
Mosport
![]()
__________________
![]() |
#11
|
|||
|
|||
aaah bah
![]() |
#12
|
||||
|
||||
Goei baantje voor de Honda als ge vooraan kunt komen en daar blijven. Onlangs daar een race gehad met nen Honda rijder die in de 1m25s zat, maar ik kwam er met de Lotus niet langs.
Hoe ik vanop positie 2 aan de start en de leiding na de eerste bocht achter hem terecht gekomen was is een ander verhaal. ![]() Jan. =---
__________________
"It's for the fun." -Gilles Panizzi |
#13
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|