![]() |
|
|
||||
|
||||
F1 2002 & GP4 vraag.
Ik zou graag willen weten of ik met mijn systeem één van deze 2 games goed kan draaien...
P3 - 800Mhz 640 SDRAM GeForce 2MX (die met tv-out) Kan iemand met dat zeggen ? |
|
||||
|
||||
F1 2002: PERFECT, zelfs mogelijk op full detail, hoewel de start dan wel schokkend gaat
![]() GP4: Liever niet. 't Gaat nog wel lukken, maar grafisch sta je zoveel af dat er nauwelijks verschil te merken is tussen GP3 en GP4 en de boel redelijk saai oogt.... F1 2002 it is !
|
||||
|
||||
Ok bedankt ! Nu nog op "één of andere manier" aan het spel geraken
![]() |
|
||||
|
||||
Ik zou niet gaan voor gp4.
Ik heb hemzelf (je kunt hem overnemen voor een zachtprijsje) Orgineel gekocht, maar een onstabieler spel ken ik niet. Heel veel chrashes terug naar desktop. En geloof me ik ben lang niet de eenigste die hier veel problemen mee heeft. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Neeee!!!
Zat laatst op een forum waar ik tal van postings las van deze problemen. De ondersteuning hiervoor van Infogrames is trouwens ook waardeloos. Mijn mening en die van vele anderen is zonde van de 50 euro, en de volgende versie maar downloaden via kazaa. Is die beter kan je hem altijd nog kopen. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Eum, ik heb beide en totaal geen problemen op mijn bakje....maar een P4 2,4 Ghz, 512 DDRRam en GeForce 4 Ti4200 128 MB DDR trekt dat namelijk allemaal nogal goed
![]()
|
||||
|
||||
ik heb de zelfde configuratie!!!
Maar wel problemen. Ik zoek dew link van het forum wel effe op, kun je zelf lezen dat mensen met de zelfde configuratie, de een wel en de ander geen problemen heeft. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja is goed laat maar zien |
|
||||
|
||||
Ik ben nog altijd op zoek naar één van die 2 spellen dus ik hou mijn mening nog even in beraad...
|
|
||||
|
||||
Quote:
edit-Finish Last edited by Finish; 25-01-2003 at 22:14. |
|
||||
|
||||
GEEN HOOFDLETTERS en more important: geen illegale transacties op dit forum !
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
't is niks
![]() by the way - even off topic - fijne site heb je daar JV1 ![]()
|
|