![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Donderdag 8 mei, vrije-trainings-dag
Terwijl het gros van de deelnemers voor het komend Super meeting weekend of het “Spa BelPro” gebeuren reeds hun tenten opslaan over de taalgrens trachten nog enkelingen de juiste afstelling te vinden op ons Limburgs circuit alvorens af te reizen. Zo kregen we toch nog het gezelschap van Vetters Ronald-Daelemans Philip (Porsche 996), de Porsche van de familie Geerinckx alhoewel met Albert Vanierschot achter het stuur ( Porsche 996), Carlier André-Pasteels Roman (BMW M3 GTR), Selleslagh Patrick-Vannerum Marc (Chevrolet Corvette) en de Saab Viggen. Karl Frahm (Yaris Cup) had de weg naar het Circuit National ook nog niet gevonden wat hem bijna een bezoek aan Carglass koste, Brokken zijn er reeds gevallen (zaterdag race World Series) maar als de heren piloten de gele vlaggen blijven negeren en de koerdirectie laks blijf toekijken betreuren we weldra enkele Yaris mededingers en -of baancommissarissen. De Touring Cup werd vertegenwoordig door De Groote-Verrue (VW Golf), Bouillon-Tavernier (Megane), Raymaekers (BMW), De Backer-Schulpé ( BMW), Struyf-Van Schoonbeek (Lotus Elise) en Van den Broek-Segers (Renault R19). Deze laatste hadden wel een pech dag, na één trage ronde hebben ze bijna twee uur met hamer en beitel aan de wagen gewerkt, toen deze dan eindelijk terug op het circuit kwam zat de benzine dop niet echt dicht waardoor ze bijna alle broodnodige vloeistof verloren. Andere bezienswaardigheden waren er op deze vrij rustige donderdag training eigenlijk niet. Krieger (Marcos) en de gebroeders Backelandt (Porsche) voor de Dutch Supercar Challenge. Roordink (Volvo) en Richard Mallock met zijn MALLOCK was zowat het voornaamste wat we te zien kregen. Te horen kregen we het onbegrijpelijk nieuws dat het Belcar reglement na twee races plots veranderd werd in het voordeel van de watergekoelde biturbo’s (lees AD Sport), een verandering die niet in goede aarde viel bij RTM Racing. Patrick Bastiaens dacht er even aan om zijn drie wagens uit het kampioenschap terug te trekken (maandag wel, dinsdag niet meer). De drie Porsches zullen er dit weekend staan, en laat ons hopen dat art 37 en 44 niet zullen lijden tot het afslanken van het toch al op dieet verkerend Belcar peloton. See you next thursday. foto's vanaf vrijdag op www.RJ-online.be Last edited by Rrubinio; 09-05-2003 at 01:56. |
#2
|
||||
|
||||
mooi foto's Rrubinio
![]()
__________________
mijn nieuw site http://racefreak.come2me.nl/ en http://pkcarsportfreaks.come2me.nl/ |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
|
#4
|
|||
|
|||
Als je deze niet nodig hebt om direkt een koers mee te rijden is dit inderdaad niet zo erg. Met deze wens ik je trouwens al veel geluk met je volgende poging.
![]() |
#5
|
||||
|
||||
Wat is er met de porsche nummer 40 gebeurd den donderdag? Die zag ik derstrax iets voorbij ranst staan aan een tankstation, vrij zwaar toegetakeld.
__________________
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|