![]() |
|
|
||||
|
||||
corvette
goede prestatie voor het srt team . 4 de plaats in qualificatie en 2 de in race. als die auto helemaal op punt staat kunnen er mooie gevechten losbarsten in de belcar . Ik kan niet wachten tot volgende race...
|
|
||||
|
||||
Na jullie 2de plaats kan ik ook niet wachten.....
![]() ![]() Hebben jullie geen website...? ![]()
Webdesign - pC Support - Photoshop Bart Robert www.twinwebs.be Last edited by Mika 2000; 12-05-2003 at 22:45. |
|
||||
|
||||
kijk eens hier: http://24u.be/deelnemers.html
|
||||
|
||||
Als we U nie hadden he.....
![]() ![]()
|
|||
|
|||
de site van srt moet wel eens dringend ge-update worden. volgens de site is er nog altijd een mondeo en geen corvette aan het rijden.
insite tip voor Mika2000
|
||||
|
||||
De Corvette had nogal wat problemen in de source.
Maar toch proficiat voor jullie mooie uitslag. Last edited by BMW Beliën; 15-05-2003 at 23:11. |
|
||||
|
||||
In de Source hadden er wel meer problemen zo rond het einde van het eerste uur..Op een kwartier zijn er daar enkele goed dwars gaan staan (letterlijk dan)
De Corvette heeft zich oa. ook een keertje een "360" gepermiteerd (mooi uitgevoerd trouwens ![]() Wat die aanrijding betreft tussen jullie (Beliën) en de Corvette. Dat gebeurde net voor de Source bij het aanremmen. Naar ik heb gezien ging het om een uitremactie waarbij de wagens iets te dicht bijeen kwamen. De tik was idd. niet mis! Ik dacht eerst ook dat beide wagens problemen zouden hebben, maar dat viel goed mee. De Corvette hernam direct zijn tempo en jullie kwamen er ( zo te zien) met een paar deuken vanaf. Last edited by fordje; 13-05-2003 at 20:01. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Merciekes "weeral" MSE
|
||||
|
||||
![]()
Ja een bijzonder mooie en indrukwekkende auto die Corvette!
![]() grtz, Dex. ![]() |
|
||||
|
||||
Da's nekeer ne schone foto sè!
Bedankt! Steve. |
|
||||
|
||||
IDD prachtig. Digitaal of analoog?
|
|
||||
|
||||
Jammer voor jou Werner, ik denk dat dit het "moderne" werk is. Je kan er natuurlijk een analoge foto van maken hé
![]() |
|
||||
|
||||
Alo crocket zeg wat een foto........Fordje, niet alleen modern maar ook professioneel.......denk ik...
![]()
Webdesign - pC Support - Photoshop Bart Robert www.twinwebs.be Last edited by Mika 2000; 13-05-2003 at 21:50. |
|
||||
|
||||
Jazeker professioneel! Jammer genoeg is de "bron" van dit kunstwerk geen spek voor onze paddock-bek.
Een gesprekje met de maker van deze foto leert dat de waarde van zijn apparatuur vergelijkbaar is met de aankoop van een kleine wagen ! Ik zou zeggen; kijk je ogen uit en wees blij dat zulke mensen ook hun werk willen tentoonstellen op onze site. We hebben hier al een kransje aan fotografen rondlopen. Dus wees blij en besef ook dat een goede foto niet alleen wordt gemaakt door het toestel, maar evenzeer door de man achter het apparaat. Al doende leert men...en met veel investering in apparatuur en moeite maak je mss ooit ook zulke dingen. Maar waar ben je dan mee bezig ? Ieder zijn job (en wij onze hobby) zeg ik dan ! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|