![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Kan er iemand eerlijk zeggen dat dit mooi is ? ![]()
|
||||
|
||||
lelijke wagen.
(en dan heb ik het nog niet over de kleuren) ![]()
|
|||
|
|||
Gasten, voor je zoiets zegt, is het beter dat je deze wagens eens van dichterbij kan bekijken en ik verwittig u, ik krijg er de rillingen van ( in goede zin van het woord ), zelfs al zie ik ze rijden op eurosport, maar heb ze ook al een of 3,4 live kunnen meemaken op the Daytona 500, misschien kan de " paintjob " op niks trekken, maar voor het geluid van een chevy V8 tijdens en single run on track, wil ik alles geven om te kunnen gaan.
Vraag het maar aan A.J. |
|
||||
|
||||
In de NASCAR proberen ze een auto vooral herkenbaar te maken en dat is deze paintsceme van Elliot Sadlers M&M wagen zeker.
http://www.skylimitevents.com Last edited by A.J.; 04-07-2003 at 10:45. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Heb ik net even aangepast. Als ge gelijk hebt, hebde gelijk
![]()
|
||||
|
||||
best wel shik. flashy,... orgineel. ooit al een race auto gezien in al die kleuren ???? het valt op en dat is wat men wil...
|
||||
|
||||
Er zijn er anders nog die kunnen tellen :
![]() ![]() Last edited by Sennake; 05-07-2003 at 22:40. |
|
||||
|
||||
die vallen nog wel mee
|
||||
|
||||
ik vraag me af wat ze op die wagen hebben losgelaten?????
een trippende cocaÏne junkie gewapend met een grafiti spuitbus??? ik heb eerlijk gezegd medelijden met de mecaniciens van dat team...van zoveel kleurtjes daar krijg je toch gewoon epilepsie van na een seizoen
|
||||
|
||||
k Zou eerder zeggen een pothead.... joint in de mondhoek, airbrush in de rechterhand en leuk reagga deuntje op de achtergrond
Haillie Sellasie Brotha Kiss the lucky egg and Cooooool runnings
|
||||
|
||||
Hallo ,
Wel ik durf gerust zeggen dat hij prachtig is. De kleuren zijn in harmonie en evenwichtig en dit met vizie uit mijn kunstopleiding. Ik zou hem echt is graag in het echt zien , echt knap werk. Er zijn altijd mensen waarbij het niet in de smaak valt , voor mij is het een juweeltje , dus go for it. ![]() ![]() ![]() groetjes, bien |
|
||||
|
||||
Hij is om in te bijten, anders smelt hij in de hand.
jan |
|
||||
|
||||
bien, ik denk er just hetzelfde over...
|
|