De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Meetings
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #1  
Old 08-09-2001, 21:42
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Talking Verslag Meeting wandeling oude circuit

Voor diegene die niet konden: Stelletje lamlullen, het was net alsof ze rekenden op de komst van depaddock!

De wandeling was zeer amusant, met de nodige actie.

Ten eerste ruzie met een of andere klotewaal die dacht dat ie belangrijk was. Hij wilde ons van het circuit verwijderen bij Les Combes. We waren al twee uur door de paddock (ferrari meeting)aan het struinen, en waren al gelopen vanaf de paddock naar Les Combes....was toch op de juiste richting.

Als je zo loopt over dat oude stuk, kun je moeilijk geloven dat die gasten vroeger 320 km/h reden op sommige stukken.........

Na het de wandeling op het oude circuit kwamen we terug bij de ingang stavelot/blanchimont.......na enkele minuten begon het feest.

Een brandende Ferrari F355 op de piste.....die rijder huilen als een klein kind. Tja was volgens ons van zijn laatste centen gekocht.

Het einde was in de paddock, bleek daar het einde te zein van een historische rally met een aansluiten een Bentley bijeeenkomst.

Leuk, vooral als er een bentley EXP Speed 8 (nr. 7) staat, deelnemer op Le Mans 2001. Helemaal leuk werd het toen we een glas champagne kregen aangeboden..........was geloof ik niet de bedoeling. Die ober kreeg naderhand op zijn klote...........

En als special guest: Eric van de Poele. Na een kruis verhoor van Sennake en Werner333, gaf hij toe te starten in Daytona 24H 2002. Hij kon niet zeggen of dat met een 333 is........no comment.

Tja zoals je ziet, thuisblijvers....verkeerde keuze!


De foto's zullen als bewijs gepost worden!
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #2  
Old 08-09-2001, 21:44
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Antwerpen
Posts: 3,670
thuisblijvers nog maar is ongelijk gekrege....
__________________
Reply With Quote
  #3  
Old 09-09-2001, 11:00
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,719
Een greep uit de bewijsfoto's...











En er zullen er nog volgen!
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #4  
Old 09-09-2001, 11:01
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,719
Re: Verslag Meeting wandeling oude circuit

Quote:
Originally posted by Marshal
En als special guest: Eric van de Poele. Na een kruis verhoor van Sennake en Werner333, gaf hij toe te starten in Daytona 24H 2002. Hij kon niet zeggen of dat met een 333 is........no comment.
...En vraag nu niet : wie is Eric van de Poele eh!!!

Werner en ikzelf hebben Eric trouwens plechtig beloofd dat we er in Daytona zullen bijzijn... Dus nu kunnen we niet anders meer dan GAAN eh :-)))

Dus Anthony Kumpen, je hebt er al 2 Belgen extra bij die komen supporteren :-))) En naar alle waarschijnlijkheid ook een Nederlandse supporter (hint hint Marshal...)
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 09-09-2001 at 11:04.
Reply With Quote
  #5  
Old 09-09-2001, 11:12
RoBByNiO
Guest
 
Posts: n/a
twas er precies leuk als ik zo lees

wanneer is afspraak volgende meeting??????
Reply With Quote
  #6  
Old 09-09-2001, 11:15
TiBo's Avatar
TiBo TiBo is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: De Metropool
Posts: 1,609
Amaai die foto's !! Wa-auw !!

Dien Bentley mist nu een aantal stukken zeker ?

Kunnen jullie misschien eens een aantal namen op de gezichten plakken? Die foto waar er daar 5 ongure types achter die Bentley staan. Werner en Mario herken ik, Sennake heeft deze foto getrokken en de anderen zijn ....
__________________
Reply With Quote
  #7  
Old 09-09-2001, 11:21
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,719
Die ligt nog niet vast, maar wat wel al vastligt is dat er een meeting gaat komen na beëindigen van de kwis, waarop een officiële prijsuitreiking gaat plaatsvinden voor de 3 winnaars van de kwis PLUS een extra troostprijs, en dat Carlos hoogstpersoonlijk de prijzen zal overhandingen. Ook denken we aan een bezoek "ten huize van" Carlos met een Paddock-delegatie. Dan kunnen we al zijn schilderijen in het echt zien, en bovendien zijn schat aan gesigneerde foto's en F1-documentatie waarbij ik gerust durf te stellen dat hij meer heeft dan alle andere paddockers hier samen! Carlos was dan ook al op de F1-circuits te zien toen het merendeel hier nog "vloeibaar" was...

Om met Carlos' woorden te eindigen : "we gaan sluiten eh!"
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #8  
Old 09-09-2001, 11:27
RoBByNiO
Guest
 
Posts: n/a
nice sennake!!!!


volgende keer ben ik er hopelijk bij
Reply With Quote
  #9  
Old 09-09-2001, 11:38
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat
 
Join Date: May 2001
Posts: 1,871
Ja, 't was zeker de moeite... Content dat we dat eens hebben gedaan en dan al dat gratis spektakel erbij... Met ons gat in de boter gevallen. En Sennake was nog niet content, die wou altijd maar meer met dienen Bentley .

We hebben overigens nog een Ferrari zien staan met een danig gehavende voorkant.

Volgende keer een rondje Nordschleife dan maar ?

Personen op de foto achter de Bentley: Marshal, Werner, Pascal, Mario en Carlos Ghys.

De wandeling heeft deugd gedaan en amper regen gehad. Machtig circuit dus, hoewel Malmédy toch anders is dan in GPL voorgesteld, maar dat maakt niet uit. Burnenville en Stavelot blijven 2 ongelooflijke bochten waar je ècht ballen moest hebben, net als de Raidillon en Eau Rouge trouwens (werden toen niet vol genomen trouwens; gewoon onmogelijk zonder vleugels).
__________________

Last edited by Mario; 09-09-2001 at 12:47.
Reply With Quote
  #10  
Old 09-09-2001, 17:12
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock
 
Join Date: May 2001
Location: St. Kat. Waver
Posts: 5,490
En dan hebben we het nog niet gehad over de straffe verhalen die er allemaal zijn verteld.
Carlos is gewoon een vat vol verhalen over de F1 sinds de jaren stillekes tot nu.
Prachtige dag, spijtig van die gast zenne Ferrari, maar alle andere Ferrari rijders stopten onmiddellijk om mee te helpen blussen. Het was echter al te laat.
Dus mensen, volgende keer meegaan.
Er valt altijd iets speciaals te beleven als we op stap gaan.
__________________

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
  #11  
Old 09-09-2001, 17:36
Lambo's Avatar
Lambo Lambo is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Ingelmunster
Posts: 567
Damn damn damn, en nog ne keer damn.
Behoeft geen verder commentaar zeker?
Reply With Quote
  #12  
Old 09-09-2001, 21:08
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
was een geslaagde dag zeer zekers!

Ennuh wat betreft daytona, Mijn gevoel en beurs zeggen ja!....maar ik moet effe afwachten hoe dat gaat met mijn nieuwe toekomstige baan..........

Daar weten we hoop ik donderdag meer over......jongens help mee bidden!

Ennuh, daar zou weleens een F550 kunnen starten, die van de Wieth-brothers. Ik hoorde vandaag op eurosport dat de Wieth-brothers vaste deelnemers zijn.............

es kijken of ik Bert Devies kan bereiken (commentator eurosport), die gaat ook elk jaar naar Daytona. Wellicht dat daar iets leuks uitkomt............
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #13  
Old 09-09-2001, 23:36
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Toffe dag gehad op Francorchamps.

We moeten echter vaststellen dat 7 personen, waarvan 2 (nog) geen lid zijn van The Paddock een pover aantal is, gezien onze bijna 70 leden.

Maar de afwezigen hadden weer ongelijk.

Ik heb SENNAKE tijdens de gehele wandeling niet zien zweten, maar eens hij in de buurt van de BENTLEY kwam, begon hij te briesen als een stier. Hij trok zijn vest uit en ondanks dat stond hij na 2 minuten in het zweet.

En mannekes, zou onze vriend, met zijn schoendozen vol foto's en woonachtig in de MASTA KINK reeds ingelogd zijn.

Verder wil ik CARLOS nog eens bedanken voor zijn aanwezigheid en voor zijn deskundige uitleg. Hij is inderdaad een wandelende autosport-encyclopedie.

Mogen we ook niet vergeten te bedanken : DOMINIQUE die zich de hele dag plichtsbewust kweet van zijn taak als bezemwagen-piloot.

C U NEXT TIME?????????????????
Reply With Quote
  #14  
Old 10-09-2001, 09:08
Rallyloverke's Avatar
Rallyloverke Rallyloverke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,430
Pascal,

Ge had Sennake vorig jaar eens moeten zien in Essen, toen hij heel die collectie F1-wagens bijeen zag! Hij had het toen zo druk dat Mario en ik hem met moeite konden vertellen dat JACK BRABHAM daar was !

Normaal gezien denk ik dat we ook dit jaar weer naar de Racing-show in Essen gaan?!

En op die rit valt ook wel iets te beleven en te lachen.
Reply With Quote
  #15  
Old 10-09-2001, 12:38
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat
 
Join Date: May 2001
Posts: 1,871
Even mijn snelheden in enkele bochten noteren tijdens mijn persoonlijk record van Spa (met de BRM):

- Burnenville: in = 300 km/u
uit = 263

- Masta: in = 316 km/u
uit = 267

- Stavelot: in = 316 km/u
midden = 199
uit = 222

En dat maakt ongeveer een tijd van 3.25 min, wat zeker niet zo snel is vergeleken met anderen.
__________________
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 18:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.