De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Meetings
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 26-08-2001, 19:10
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

4e meeting op 8 september

Gisteren samen met Werner al wat werk gestoken in de voorbereiding van onze wandeling op 8 september, en vooral een guest star uitgenodigd die met veel plezier onze wandeling zal meedoen en ongetwijfeld een waterval van anecdotes zal kunnen doen herleven, namelijk... Carlos Ghys!
Carlos is zoals de meesten hier weten de beroemde schilder van de fenomenale schilderijen van F1 taferelen, en bovendien een wandelende encyclopedie die echt ALLES van F1 afweet. Als hij begint te vertellen hangt iedereen aan zijn lippen, vraag maar aan Werner en Mario.
Het zal dus meer dan de moeite zijn om mee te gaan, de afwezigen zullen zoals altijd weer ongelijk hebben. Ook vrouwen en kinderen zijn hartelijk welkom, en voor diegenen die het niet meer zien zitten zal er ook een "bezemwagen" meerijden.
Exacte uren moeten we nog vastleggen, maar de bedoeling zou zijn om samen te komen aan het station van Hasselt voor de treinreizigers onder ons, en van daaruit met de auto's verder te rijden. Het is een dagtrip, dus we vertrekken vrij vroeg (wat denken jullie van 9 uur?) en we komen tegen valavond terug (een uur of 7, 8?)
Afhankelijk van de conditie, de wandelsnelheid, het weer, onze goesting, kan een bezoek aan het racemuseum van Stavelot eraan gekoppeld worden.
Ik ga ook een poging doen om eens te zien of we ergens onderweg allemaal samen iets kunnen eten rond de middag.
Voor de rest hou ik jullie op de hoogte, maar ik zou het wel op prijs stellen dat je ongeveer weet te zeggen of je van plan bent om mee te gaan, zodat we ons een idee kunnen vormen van het aantal auto's, eventueel groepsvermindering in het museum, en aantal plaatsen in een taverne of zoiets...
Ook de rendez-vous plaats kan nog aangepast worden indien die gewenst zou zijn, maar het is wel richting Luik dat we gaan rijden dus Antwerpen lijkt me deze keer minder zinvol... maar bij ons thuis kan ook perfect hoor. Dan kan je meteen mijn privé museum eens bekijken (inkom is zeer goedkoop LOL)
Wat Carlos betreft, heb ik trouwens nog goed nieuws. Hij is geselecteerd als één van de kunstenaars die mogen hun werken exposeren in de luchtvaartafdeling van het legermuseum in Brussel. De vernissage is op 7 september (een vrijdagavond) dus de dag voor onze wandeling. Minister Flahaut komt de expositie openen! Carlos stuurt me een uitnodiging op en ik mag 2 à 3 mensen meebrengen. Ik ga alvast met Werner, mensen die de complete collectie van Carlos eens in het echt willen bekijken mogen me (wel snel) contacteren en dan gaan we samen. Zeker de moeite zou ik zeggen! Het is trouwens de bedoeling van Werner en mij om vrijdagnamiddag een halve dag verlof te nemen en al in de namiddag naar Brussel te rijden om de "Ecurie Francorchamps" te gaan bezoeken. Dat is dus de grootste Ferrari-importeur in België (eigenaar is Jacques Swaters) en daar staan een PAK Ferrari's bijeen hoor! Ook hier zou ik zeggen : interesse? Geef me een seintje aub...

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 26-08-2001 at 19:14.
Reply With Quote
Old 26-08-2001, 20:21
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Okidoki Sennake, reken mij er dus al bij voor de wandeling.

Wat die tentoonstelling betreft, dat klinkt zeer interessant. Ik werk in Brussel en vrijdag is m'n laatste dag voor 3 weken verlof. Ik ga beslist proberen langs te komen, maar kan nog niets 100 % garanderen. Dus als iemand anders met die kaarten wil gaan lopen, is't pech voor mij. Ik kom dan wel zonder...
Old 26-08-2001, 22:52
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Tel mij maar mee, ik trek ook wandelschoenen aan.............ennuh op 8 & 9 sept. is er op SPA een "goede doelen vereniging" die gaat rijden met Ferrari's en Maserati's...met bijbehorende kartwedstrijd.

Helaas ben ik de flyer kwijtgeraakt, stond namelijk een url op.......shit. Iemand anders die een flyer heeft meegenomen van de 24 uur?

PS Sennake, eten goed gesmaakt?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 26-08-2001, 23:13
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator

as 8 september ne zondag is dan moet ik maybe werken ...

Old 26-08-2001, 23:16
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

As ge ne kalender zou hebben zoude zien da 8 september ne zaterdag is, pipo!

BTW Marshall, het eten was DELICIOUS!
De champagne ook trouwens!

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 26-08-2001, 23:52
Oneliner's Avatar
Administrator

aha, da trekt er al wa beter op
count me voorlopig in
Old 27-08-2001, 00:07
Pascal Pascal is offline
A4993

't zijn drukke weken : 24Hr ZOLDER, F1 Francorchamps en nadien (ik begrijp het wel) de belangrijkste wandeling van deze en vorige eeuw.

'k zal proberen een minnelijke schikking te treffen met het thuisfront (moet trouwens zaterdagnacht nog werken ook + er is een rallycross in MAASMECHELEN waar ik al een afspraak heb) en misschien kan ik dan aanwezig zijn.

Zo niet : amusement aan alle aanwezigen.

C U
Reply With Quote
Old 27-08-2001, 10:43
tsjolder's Avatar
tsjolder tsjolder is offline
De Paddock Regular

Ik geef dienen dag samen met ne maat een verjaardagsfeestje waar er die dag wel nog voorbereidingswerk aan zal zijn. Ik ga dus (alweer) moeten passen.
Reply With Quote
Old 27-08-2001, 13:08
Hakki's Avatar
Hakki Hakki is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by tsjolder
Ik geef dienen dag samen met ne maat een verjaardagsfeestje waar er die dag wel nog voorbereidingswerk aan zal zijn. Ik ga dus (alweer) moeten passen.
is die party bij u thuis.?
Reply With Quote
Old 27-08-2001, 13:11
Hakki's Avatar
Hakki Hakki is offline
De Paddock Regular

btw, ik ga dus ni mee eh

want 8sept is voor mij nen dag dak ni mag vergeten, en misschein wordt daar nog iets op gepland
Reply With Quote
Old 27-08-2001, 14:56
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Bedoel je dit Marshall?

De enige URL hierop is: http://www.ffgruppo.com

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 27-08-2001, 15:16
Yannick Yannick is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Hakki

is die party bij u thuis.?
nee hakki, ge zijt nie uitgenodigd ;p
Reply With Quote
Old 27-08-2001, 23:17
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

die bedoelde ik dus...........

http://www.ffgruppo.com/fr/news-ff/ferrari-nl.htm

wellicht iets voor het programma? maar dat bepalen jullie !!!!!

ik loop wel mee......en luister aandachtig, ik wil toch weten waar J. Stewart met kilt-rokje in de brandnetels heeft gelegen.......
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 27-08-2001, 23:22
Oneliner's Avatar
Administrator

is er een speciale rede waarom carlos hier niet op het forum zit?
Of heeft hij geen internet??
Old 27-08-2001, 23:37
Hakki's Avatar
Hakki Hakki is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Oneliner
is er een speciale rede waarom carlos hier niet op het forum zit?
Of heeft hij geen internet??
genen tijd peisik, allez, aangezien em ne site eeft, zallem wel internet hebben eh
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules