![]() |
|
|
||||
|
||||
GP F1 Hongarije - De Race !
3 weken pauze, tijd dus om eens wat F1-historie in DePaddock te pompen. Mijn Hongarije review van vorig jaar kan je hier terugvinden, met een overzichtje van wat er zich de voorbije 4 jaar afspeelde op de Hungaroring. En dat is traditiegetrouw niet al te veel soeps. Deze race vat je meestal in 1 woord samen: saai. Mooiste momenten waren Damon Hill die in '97 het maximale uit z'n Arrows reed, om in de laatste ronde Villeneuve nog voorbij te moeten laten. Of seizoen 2001; waarin Schumacher z'n 2de wereldtitel voor Ferrari al op zak had.
![]() Mijn Hongarije 2002 review: Quote:
Ben benieuwd.
|
||||
|
||||
Voeg bij je mooiste momenten ook maar de edities '86, '89 en '90. Al bij al nog lang niet saai die GP's.
|
||||
|
||||
Een paar grapjassen in Hongarije:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
ik gok op een 1-2'ke voor williams. Zou toch een serieuze streep zijn door de rekening van zowel McLaren als Ferrari.
Allé, we zullen wel zien. Zoals Finish al aangaf, niet echt het favo-circuit van Montoya. Hopen op Ralf dan maar.
|
||||
|
||||
En dat was de GP van Hongarije anno 2003.
Verdiende zege voor Renault. Knap van Alonso. Leuk voor Spanje. Renault gaat volgend jaar bijna zeker meedoen voor de wereldtitel. De wereldtitel van dit jaar, geen idee. Alles ligt open. Ferrari krijgt weer een flike Michelin-dreun te slikken. En een Ferrari die de bandenstapel ingaat, dat zie je niet elke race. Schumacher vs Montoya en Raikkonen, met een hele reeks outsiders die nog op de loer liggen. 3 races nog, en spanning verzekerd. Leuk ![]() TOP: *Alonso/Renault: Uitmuntend. *Raikkonen: elke race paraat. Haalt het maximale uit z'n McLaren en geeft Coulthard constant het nakijken. *Webber: Ongelooflijk knap. U kijkt naar de toekomst: Alonso, Raikkonen, Webber. *Williams: Ralf heeft er nog het beste van gemaakt, Montoya reed lekker z'n rondjes mee (buiten die spin dan). En zo komt Williams weer aan de leiding *Michelin: spreekt voor zich. FLOP: *BAR: Het seizoen met hoge verwachtingen gestart, maar met een kater geëindigd. *Jordan: dubbele barbecue. *Ferrari: Dat rondvliegend wiel van Barrichello vond ik best gevaarlijk. En Schumacher is slechts een schaduw van wat hij vorig jaar was. Natuurlijk mede dankzij Bridgestone.... *Sauber: Als je Bridgestones hebt, ben je gedoemd om achteraan te eindigen. Eerste vereiste voor Peter Sauber (en Fisichella): Michelins volgend jaar ! *Bridgestone: spreekt voor zich Pijnlijk moment: Alonso die Schumacher en Trulli op een rondje zet. Commentaar van Mike Van Hool 'het materiaal laat hen in de steek'. Jammer genoeg wel ja.... Alonso, in 2001 in een Minardi, in 2003 z'n eerste zege. Hoe snel kan het gaan ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ZALIG, Alonso wint!!!!!!!!! JIPPIE ![]()
|
||||
|
||||
Hoe dit kan gebeuren weet ik niet hoor...
![]() Herpakking nodig bij ferrari als ze de titel nog willen.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ferrari moet opnieuw de auto opnieuw boven de andere topteams tillen, zo dat de anderen ze niet meer met dat bandenvoordeeltje om de oren kunnen slaan. Nu ja, we gaan richting herfst dus dat zal op zich ook wel minder spelen. Jan. =---
|
||||
|
||||
Ik gebruik steeds een druppeltje loctite ( de rode extra strong ) ;-)
|
|
||||
|
||||
Quote:
De top-3 binnen 2 punten en nog 3 races te gaan. Wat gaan we nog allemaal meemaken? Last edited by Sennake; 24-08-2003 at 21:29. |
|
||||
|
||||
Jaja, voor het eerste sinds ik actief de F1 volg, hebben we een echt spannend kampioenschap. Voor het eerst dit jaar denk ik dat Schumacher geen kampioen word. Als je kijkt hoe het bij ferrari misloopt...
Ook nog een leuk weetje: toen Schumacher binnenkwam voor z'n stop, en het wat langer duurde dan normaal, dat was naar het schijnt dat de tank zo leeg was dat de motor elk moment stil kon vallen...
|
||||
|
||||
Quote:
--> doe dit niet om stom te doen hoor... Maar ze vallen me steeds op. Ik weet dat ik er ook maak. grtz
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Naar het schijnt heeft Peridon (meneer Trust) grote ruzie gehad met pistolen Paultje. Dus geen Trustcentjes richting Minardi in 2004 (dit jaar 3 miljoen pleuro's).
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|