![]() |
|
|
||||
|
||||
'Verstappen is Minardi beu'
![]() leuk krantenartikeltje ![]() Verstappens sponsors blijven Jos steunen tot 2004, maar verwachten wel resultaten. En met een team als Minardi, is dat laatste helemaal geen vanzelfsprekend. Mocht ik Eddie Jordan zijn, ik zou Verstappen tekenen voor 2004. Een ferme sponsorbagage en best wat ervaring. Hij zou het zeker niet slechter doen dan pakweg een Ralph Firman.
ah. daar zit die reply-knop dus. Last edited by Finish; 22-08-2003 at 13:17. |
|
||||
|
||||
Maar wie wil er nu nog Verstappen?
Als piloot is hij nu niet echt de top, en qua kennis brengt hij ook niet veel mee (itt. bijvoorbeeld een Massa die een bom info meebengt over de Ferrari). De enige reden dat hij Formule 1 rijdt is omwille van z'n sponsors, en die lijken het nu ook te gaan opgeven. Ik heb nooit echt begrepen waarom ze in NL zo massaal achter Verstappen zijn blijven staan. Ze hebben daar oa. Tom Coronel en Christjan Albers (die het schitterend doet in de DTM), ... waarom dan "Jos The Boss"?
|
||||
|
||||
euhm, dat komt denk ik omdat hij de eerst echte formule 1 coureur is. Ok, d'r was jan lammers, maar dies oud en vergeten (mbt F1 dan)
Coronel is een big mouth. "Ik rij formule 1 volgend jaar." En waar reed hij toen het volgende jaar? Idd niet in de F1. Albers is een kakker, wel een heel snelle kakker, maar hij is een kakker. De laatste tijd begint hij wat volwassener te worden en wint hij meer zieltjes. Jos heeft gewoon bepaalde nuchtere hollandse charmes. Hij had/heeft een 110% mentaliteit. Mes tussen de tanden. Daardoor ging hij er vaak af en heeft hij veel stuk gemaakt. Nu is hij volwassen. Maar het blijft dat nuchtere hollandertje uit Echt. Tja, ik weet niet hoe ik het duidelijker moet omschrijven dan dit.
|
||||
|
||||
naar mijn informatie
jos gewoon bij minardi ... anders niets ... HHF en Heidfeld naar Jordan ( de ene brengt geld en de andere motoren ) Massa en Fisico bij Sauber (werd me zo ongeveer bevestigd door Peter Sauber) B.A.R. mag je ook vergeten ... Villeneuve - Button Jos is welkom bij Minardi ... de andere teams hebben niet echt plaats |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|