![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Het begint een beetje een epidemie te worden, piloten die elkaar wat bijwerken. Deze keer was het prijs inhet BTCC tussen Reid en Muller.
http://www.student.dcu.ie/~bolandg3/..._Vs_Muller.mpg
|
||||
|
||||
Muller heeft wel een (kleine) straf gekregen. Zijn licentie is voor 11 dagen ingetrokken. Hierdoor mag hij aan de finale race van het seizoen niet deelnemen aan de vrijdag trainingen wat hem een nadeel kan gaan bezorgen. Hij staat wel stevig op kop in het kampioenschap maar het zou zeker niet de eerste keer zijn dat dit heethoofd in de finale race de titel verliest...
|
||||
|
||||
Boel hebben in de paddock moet niet altijd negatief zijn.
![]() Quote:
|
||||
|
||||
Re: clio cup maniertjes in BTCC
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
ja ale lap ik hoor het hier al... zal maar rap beginnen kickboxen ofzoiets voor dat er zo ne gek op mij vliegt!!!!!!
Betreurend, maar heb mij nochthans laten wijsmaken dat dat vroeger regelmatiger gebeurde??????
|
|||
|
|||
link werkt helaas niet meer
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
ik vind dat beide piloten in de fout zin (ja Y.muller weldegelijk het meest)......reid had niet zo agressief mogen inhalen(onsportviteit de de minst erge dan wel) en muller had van zijn kant ook niet niet meer naar de binnekant van de bocht mogen gaan en reid sportief voorbij laten gaan zonder brokken te maken.....maar ja het de competitie was voor hem te groot zeker.....
en wat hij in het wagen park deed wa dan ook alees behalve (hier wil ik ook geen woorden aan vuilmaken en zeker in dit geal was de reactie .....gortig)
|
|