De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 29-09-2003, 17:50
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

Montoya toch naar McLaren?

"Er blijven hardnekkige geruchten dat Juan Pablo Montoya volgend seizoen al voor McLaren rijdt, 1 jaar vroeger dan voorzien. In het scenario dat nu de ronde doet, zou hij de plaats van David Coulthard innemen. Die zou doorschuiven naar Jaguar, want Mark Webber zou de tweede Williams van Montoya krijgen. Het klinkt allemaal zeer onwaarschijnlijk, maar anderzijds heeft Frank Williams zich laten ontvallen dat er nog grote verassingen in de lucht hangen. Sommigen blijven beweren dat die van Michael Schumacher (34) zouden komen. Zijn echtgenote Corinna zou na de recente crash van Ralf Schumacher aandringen op een vervroegd pensioen."

bron: GvA

hehe, we gaan een leuk tussenseizoen tegemoet
Old 29-09-2003, 21:32
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Dus eigenlijk zouden Coulthard, Montoya en Webber onderling van positie wisselen als ik het goed begrijp.

Dat Schumacher op vervroegd pensioen gaat gaan geloof ik niet echt (alhoewel, nu zijn 6de wereldtitel bijna binnen is weet je nooit natuurlijk).
Reply With Quote
Old 29-09-2003, 21:37
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

yep... voor al de teams een verbetering denk ik... Op williams na, daar valt het nog af te wachten, hoewel webber al heeft bewezen wat hij kan.
let wel, dit alles is nog niet rond hé! Als het ooit rond geraakt
Old 29-09-2003, 22:31
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Onbegrijpelijk als Montoya zou weggaan bij BMW, BMW heeft nu eindelijk de top bereikt, en strijd echt mee voor de titel, terwijl Mclaren, afgezien van Raikkonen toch al meer langs de kant heeft gestaan, Ik vraag me dus m.a.w af, waarom de zekerheid op titelkansen voor 2004 inruilen tegen een evenuteel onzeker bestaan bij Mclaren.
Natuurlijk is dit niet te zeggen hoe BMW evolueerd volgend jaar en hoe Mclaren voor de dag gaat komen.

Maja, Geen enkel argument kan op tegen het financieele argument.
Reply With Quote
Old 29-09-2003, 23:05
AlainH's Avatar
AlainH AlainH is offline
De Paddock Regular

Ralf Schumacher levert de helft van zijn loon in om geld vrij te maken om Montoya bij BMW te houden heb ik opgevangen...
Old 30-09-2003, 12:44
TiBo's Avatar
TiBo TiBo is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by AlainH
Ralf Schumacher levert de helft van zijn loon in om geld vrij te maken om Montoya bij BMW te houden heb ik opgevangen...
ROFLOL

Vroeger was het speculeren over welke piloot naar welk team zou gaan, ... tegenwoordig is het gissen naar welke piloot z'n contract gaat verbreken om naar een ander team te gaan.

In het begin van dit seizoen was Ralf Schumacher kwaad omdat er bij Williams enkel naar Montoya geluisterd werd, wat betreft de ontwikkeling van de nieuwe auto. Als ik het me goed herinner heeft de Williams in de eerste races dan ook niet al te veel potten gebroken.
Later in het jaar is men, volgens mij, meer naar Ralf gaan luisteren. De auto is steeds beter gaan draaien en Ralf werd steeds constanter.
Ik krijg nu de indruk dat Williams een beetje teleurgesteld is in Montoya en dat Montoya het niet meer zo goed kan vinden met Williams.
Het is ook geen geheim dat de duitsers (lees BMW) het beter kunnen vinden met Schumacher dan met Montoya. De arrogante mentaliteit van Schumacher lijkt beter aan te sluiten bij de visie van Williams/Head dan het zuiders temperament van Montoya.

Voor zover ik weet gaat Schumacher dan ook eerder loon afgeven om Montoya weg te krijgen dan om hem te behouden.

Ik zou volgend jaar graag Villeneuve naast Schumacher zien rijden. Dat lijkt me nu eens een goede tandem.

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules